Multitronic: nem fog elromlani, hisz már elromlott

MűhelyPRN: Audi A6 Avant 2.0 TDI Multitronic (C7) – 2012.

2021.11.17. 16:01

A 300 ezer kilométert futott Audit Antónia azért hozta el az Avalon szervizbe, hogy megnyugodjon: most már üzembiztosan fog működni a nem túl régen vásárolt A6 Avant. Azonban nem titkolta, hogy kellett rá költeni rendesen, miután megvették és megtettek vele pár tízezer kilométert. Minden kiderül a videóból:

Az Audi A6-ban és A4-ben használt Multitronic váltók elhalálozásáról, javításáról és hibajelenségeiről szól ez a remek korábbi cikkünk, érdemes elolvasni. A V6-os TDI-ről pedig van használttesztünk, abból kiderül, miért kell tartalékolni milliós nagyságrendű összeget, és miért jobb választás a kétliteres TDI. Ha pedig a korábbi 126 MűhelyPRN epizódot is megnéznéd, itt találod a lejátszási listát.

Korábbi epizódok:

Rozsdásan is beteljesült álom
Másnak csak egy öreg japán autó, Szaszának viszont beteljesült álom ez a Toyota, pedig tudja, hogy költeni kell rá.
Te meg mernél venni egy bérautót?
Ez az Octavia 7 év után, sérülésekkel és napi bérléssel a háta mögött is megtartotta egyik legfontosabb előnyét: kiszámítható.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, vizsgáltassa át szakemberrel!
Ismerje meg TotalCheck használtautó-átvizsgálási szolgáltatásunkat.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.