2019. június 28., 14:47 Módosítva: 2019.07.02 21:01
244
das header

Üdvözlöm!

2019. 06.06-án vásároltam egy 12 éves Suzuki Swiftet egy használtautó-kereskedéstől. Az autót átnéztem legjobb tudásom szerint. Azt mondta az eladó, hogy az autó teljesen költségmentes, ám másnap reggelre kijött rajta egy hibakód így elvittem egy autószerelőhoz. Mint kiderült az autónak sajnos több problémája is van (katalizátor, ABS, lengéscsillapító, olajszűrő, stabilizátor, talpas cserére szorul).

Azt mondta a szerelő, ne menjek vele mert balesetveszélyes. Felhívtam a kereskedőt, aki finoman szólva elküldött melegebb éghajlatra, csúnyán beszélt velem, nem hajlandó kompromisszumra és visszavételre sem.

Holnap elviszem márkaszervizbe, hogy teljes átvizsgálást kérjek dokumentummal igazolva mi a probléma az autóval. Mit tehetek, hogy a kereskedő kárpótoljon? Tehetek feljelentést? Mi az eljárás ilyenkor? Válaszát előre is köszönöm!

Tisztelettel:

Edina

Távolról sincs vége, olvasson még