Nem vagyok orákulum, nem ismerek minden autót, a véleményem szubjektív, személyes tapasztalataim, érzelmeim alapján alakul ki. Rossznak mondott autóból is van jó, jónak tartottból is akad elhanyagolt vacak. Csak egy nepper vagyok, nem próféta, én is tévedhetek.
Szeretném segítségüket kérni. Van egy 1996-os Peugeot 406-om, 2.0 benzines SV felszereltséggel, melyet szeretnék eladni,de nem tudom mennyit ér pontosan.
A fő problémám az vele, hogy tekintettel arra, hogy az elsők között vettük, nincs benne légkondicionálás és légzsák. (Egyébként minden más, elektromos ablakok és tükrök, esőszenzor, ABS, plüss kárpit fabetét, stb. benne van ami a modellre jellemző.) Ezen kívül sport kipufogó, betörés elleni fólia, gázos lengéscsillapítók, 15' alufelnik és 205/60-as Yokohama A 520-as gumik vannak rajta.
A kocsi papírjai szerint a harmadik tulajdonos vagyok, de végig a családé volt /cégautó, majd édesapám volt a tulajdonos/ így garantáltan sérülésmentes. Gyári kulcsok és vezetett szervizkönyv van. 140.000 km-t futott. Garázsban tartott. A kocsi jó állapotban van, és azért szeretném csak eladni, mert egy új dízeles kocsira szeretném lecserélni, tekintettel arra, hogy a következő időszakban munkám miatt valószínűleg közel évi 50000 km-t fogok autózni+adózási szempontok.)
Az árával azért vagyok igazán bajban mert a cég, akinél vettük és akikkel viszonylag jó a kapcsolatunk 1.5-1.6 MFt-ért számítaná be, amit nagyon kevésnek találok, de elmondásuk szerint egy használtautó-kereskedő valószínűleg 1.8-1.9 MFt-ot adna érte. Az autós újságokban viszont a hasonló korú és km-t futott, de légzsákkal és klímával szerelt autókat 2.3-2.5 MFt-ért árulják. Ezekből én arra következtettem, hogy 2.05-2.1 MFt-ért el lehetne adni az autómat, viszont igazán komoly érdeklődő nincs rá. Ez most azért van mert az ár nem megfelelő vagy azért mert most inkább új kocsit vesz mindenki?
A másik : Önök most valószínűleg az Opticart fogják (többek között) javasolni, de miért is jó az nekem? Hiszen átnézve az oldalukat 5%-ot kérnek az eladási árból, vagyis amennyiben 2.0 Mft-t eladják a kocsit akkor 100 eFt az övék vagyis én ugyanott tartok mintha egy kereskedőnek adnám el.
Esetleg tudnak-e javasolni kereskedőket akiknél érdemes próbálkozni?
Válaszukat előre is köszönöm.
Tisztelettel,
Tóth Gábor
Kedves Gábor!
Kezdjük az autóértékesítés elvi megoldásával, aztán a levél végén a gyakorlati lebonyolításra is javaslatot teszek Önnek.
Az említett Peugeot eladásával kapcsolatban elhangzottak részben megfelelnek a piaci helyzet kínálta lehetőségeknek, azonban néhány információ korrekcióra szorul. Az Ön autójának jelenlegi reális piaci ára feltételezve a korának megfelelő általános állapotot és figyelembe véve a klímaberendezés valamint a légzsák hiányát 1,9-1,95 Mft.
Általánosan elmondható, hogy a klímaberendezés hiánya ebben a járműkategóriában megnehezíti az eladást, így a kereskedői felvásárlási ár sem lesz magasabb 1,7 Mft-nál . Véleményem szerint az érdeklődés hiányának az oka az autó eladási árának mértéke. A klímával felszerelt hasonló paraméterekkel rendelkező autók eladási ára a legjobb esetben sem több, mint 2,25 Mft.
A gyakorlati lebonyolításhoz néhány kiegészítés szükséges, amely tisztázza az OptiCar szerepét az ajánlással kapcsolatban. A Totalcar egyik szerződött szolgáltató partnere az OptiCar, amely cég márkafüggetlen új- és használt autó kereskedelemmel foglalkozik, valamint üzemelteti a Nepperűző elnevezésű szolgáltató és tanácsadó rovatot.
Néhány marketingtől sem mentes indok, hogy Önnek, miért éri meg az Opticar-t választani:
-Nem kell az autóeladással foglalkozni, hirdetni, érdeklődőket fogadni, nepperekkel alkudozni
-Nem kell találgatni, hogy mennyiért lehet eladni, és meddig kell majd árulni
-Szakértőink az áralku során Önt képviselve, a legjobb feltételekkel értékesítik az autót
-Nem kell találgatni, hogy mennyiért adtuk el az autót, mert ha vevő van az autóra, értesítjük, és a vevő Önnek fizet
-A korrekt, független értékbecslés garanciája a sikeres eladásnak
A szolgáltatási díjért cserébe azt tudom ígérni Önnek, hogy a jelenlegi autópiaci viszonyokhoz nem mérhető magas színvonalú szolgáltatást vehet igénybe. Kérem, keressen meg a regisztráción keresztül, hogy számot adhassunk tudásunkról.
Üdvözlettel,
Opticar
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Frissült a Toyota Corolla Európában
A modell külseje és belseje is megújult kissé.
- Hírek
Guinness rekordot döntött az USA legöregebb regisztrált mentőautója
A közel 5000 kilométeres útjuk során egész Amerikát átszelték.
- Hírek
Visszatért a Toyota Urban Cruiser, és félig egy Suzuki2025 Kenshiki Fórum
A Suzuki és a Toyota közös munkájából született az új Urban Cruiser.
- Hírek
Gyorsabb töltéssel, áramvonalasabb külsővel és új beltérrel támad a frissített Toyota bZ4X2025 Kenshiki Fórum
Bár csak 2022-ben jelent meg a bZ4X, a Toyota máris frissítette.
- Hírek
Csütörtökön lélektani határ alá csökkenhet a 95-ös benzin átlagára
Az autósok nagy örömére 2025 kezdete óta folyamatosan csökken az üzemanyagok átlagára.
- Hírek
Rendőrautó előtt, iskola mellett nem átengedni egy gyereket a zebrán – hiba
Két sofőr már tudja: meglepően súlyos büntetés is járhat azért, ha nem állsz meg a zebránál
- Hírek
Pöttöm mopedautót mutatott a Toyota, ebben látják a városi mikromobilitás jövőjét2025 Kenshiki Fórum
Lényegében terveztek egy elektromos mopedautót, aminek a formája elég különc.
- Hírek
Trump terroristáknak bélyegezné a Teslát támadókat, Musk szerint Soros
Aki nincs velük, az ellenük van.
- Hírek
Idén is autómentes lesz a pesti rakpart a hétvégéken
A március 15-16-i lesz az első hétvége, amikor lezárják a rakpartot.
- Közélet
Ki venné meg a Teslát, ha csődbe menne?
Vad találgatások kezdődtek a gyártó lejtmenete után.
- Hírek
A német Ford szakszervezete csődszéli állapotokról beszélt
Elmondásuk szerint az anyacég segítsége nélkül éveken belül lehúzhatják a rolót.
- Tesztek
Ennél németebb új Opelt nem kaphatszMenetpróba: Opel Grandland PHEV - 2025
Akinek kevés a háromhengeres, vagy nem akar elektromosat, tökéletes opció a PHEV, amit végre vezethettünk is.
- Hírek
Bemutakozott az elektromos Toyota C-HR+2025 Kenshiki Fórum
Az autó elvileg a hagyományos C-HR testvére, de belül teljesen mások.
- Hírek
Jelenlegi vásárlói 85 százalékát elvesztheti a Jaguar, de ez a terv része
Rawdon Glover ügyvezető igazgató szerint csupán a vevőik 15 százaléka marad majd meg.
- Közélet
Vannak dolgok, amiket sosem szabadna vegyíteni!
A gyorshajtás és az elsőbbségadás elmulasztása önmagukban is vezető baleseti okok. Hát még akkor, ha vegyülnek egymással!
- Hírek
Nehéz zsebek: 100 ezer forintot lopott autómosókból egy fiatal
24 órán belül elfogtak.
- Hírek
Vicces matricával gúnyolódott Elon Muskon a norvég Kia, a Tesla részvényesei behisztiztek
Ügyes paródiát dobott össze a Kia, de rendesen kihúzták a gyufát a Tesla rajongóinál.
- Hírek
Így lövi lábon magát Trump az acél és alumínium vámokkal
Maga az elnök is elismerte, hogy az intézkedések valóban megemelhetik az inflációt, de szerinte ez hosszú távon nem lesz probléma.
- Hírek
Visszatér az Audi R8, de V10 nélkül
Helyette a Temerario V8-as hajtásláncát kapja.
- Hírek
Gigantikus befektetésre készül a Ford Európában
A cél az egyszerűsítés, a költségcsökkentés és a hatékonyság növelése.
- Hírek
Bejelentették: új vezérigazgató a Nissan élén
Sejteni lehetett, hogy a Honda-Nissan együttműködés kudarca után Makoto Uchida repül. Megvan az utódja.
- Hírek
Szeretnél egy világbajnok F1-es autót? Most vehetsz egyet magadnak!
A csapat 2009-ben történelmet írt azzal, hogy fennállása egyetlen szezonjában azonnal világbajnok lett.
- Hírek
Csoda, hogy csak ekkora bajt csinált a részeg kamionos
Az M7-es autópálya egyik pihenőjét zúzta le a horvát sofőr.
- Hírek
Utcára vitték a legújabb Jaguart, élőben sem tűnik valóságosnak
A Jaguar Type 00 annyira megdöbbentő kint a külvilágban, hogy elsőre úgy tűnik, mintha a mesterseges intelligencia terméke lenne.
- Hírek
Teherautónak csapódott, majd annak platóján landolt egy motoros Amerikában
Mérföldeken át vitte is tovább a szerencsétleül járt motorost.
- Olajdoktor
Eszi az olajat a Hyundai, rossz olajat töltött bele a márkaszerviz?
A legutolsó szerviz után hirtelen megnőtt az olajfogyasztás. A beletöltött olaj, vagy más lehet a gond?
