Elektromos gondok lehetnek több modellel, tűzveszély miatt rendelték el a javítást.
Nehéz belekötni, csak az fáj, ahogy megöli a lelket.
Van köztük autógyűjtő, és olyan is, aki csak közlekedési eszközként tekint a kocsira. Családi egyterűtől, luxus limuzinokon át, méregdrága sportkocsikig bármi előfordul.
Nem vacakoltak sokat, bedobták a kompresszoros V6-ost a Q5-ös karosszériájába.
Egy hétig eltartott, amíg rájöttem, kinek akarják eladni ezt az autót. Végül sikerült, de elhihetik: nem ettől lesz szebb a világ. Önnek biztosan nem.
Nem olyan szép, mint a A7. Nem olyan gyors, mint az S7. Távolról sem olyan lehengerlő, mint a Q7. De...
Mikroszkóppal lehet csak felfedezni a külső változásokat, de valamit tenni kellett. Hiába, ami jó, azt nem szabad piszkálni.
A BMW és a Mercedes példáját követi a VW prémium-márkája: a terepjáró-gyártást elköltöztetik a tengeren túlra.
Hathengeres teljesítményt ígérnek négyhengeres fogyasztással, szól az ígéret. A gyári specifikáció szinjét ezt sikeresen teljesítették is: 245 ló és 480 Newtonméter a vége, papíron. Még jobban hangzik a fogyasztási adat: 6,9 liter/100 km. Ugye?
Újabb sport-SUV tűnt fel a láthatáron – ezúttal Ingolstadtban tuningolják szét szegény, békés aszfalt-terepjárójukat.
Nem gondoltuk volna az ingolstadtiakról, hogy lekoppintják a Nissan agyament ötletét.
Cajun lehet a neve az Audi Q5-származéknak, de tízmilliónál olcsóbb Porschék is várhatók.
Hogyan véd meg 1,6 tonna fém négy embert? Az Audi Q5 belsejében elég jól: frontális ütközéskor a tetőoszlop elmozdulása 3 mm volt. Kívül már kevésbé.
Az idei Wörthersee Tourra az Audi egy gyárilag tuningolt, több mint 400 lóerős Q5-össel készül.
Mindegy, milyen oldalról, mindegy, milyen szögbõl nézzük, mindenhonnan ugyanaz a fölény sugárzik, talán már kicsit túl szájbarágósan prezentálva.
Pekingben rántották le a leplet a kompakt terepjáróról
Nem csak a helyi autógyártók állítanak ki több tucat vadonatúj szériamodellt és tanulmányt a Pekingi Autószalonon