Egy svéd napilap szerint rövid időn belül két autó is kigyulladt, mindkettő hasonló módon. A tűz a motortérben keletkezett, és hatalmas lyukat égetett a motorháztetőbe is.
Az MTM átalakított RS6-osa könnyen beleszólhatna a világrekord alakulásába is, legalábbis a Nardo tesztpályán elért sebessége ezt sejteti.
Fekete és magas, ahogy egy londoni taxihoz illik, csak a klasszikus stílus hiányzik belőle, de nagyon. Tervezői szerint a Taxi Concept lehet a jövő bérautója, rövid, de tágas karosszériájával és tiszta üzemeltethetőségével.
Ha kidobni már nem lehetett, legalább megpróbálták emészthető formába hozni a Jeep sikertelen belépőmodelljét.
Az Ypsilon utódja és a feltámasztott Thema is jövő tavaszra várható – talán ezekkel az autókkal ismét népszerűvé válhat a Lancia márka.
Korai volna még temetni a legkisebb Audit, de a kezdeti eladások alapján messze nem tűnik akkora sikernek, mint várták.
Nem kell már sokat várni, a januári Detroit Auto Show-n mutatja be a Honda a következő generációs Civic koncepcióautóját. Dobtak is egy csontot, hogy mire számíthatunk.
A retróautók jellemzően másfélszer akkorára nőttek, mint eredeti példaképük - gondoljunk csak a Fiat 500-asra. Ezzel megfeleltek a mai követelményeknek, viszont csak ügyes trükkökkel tudták megőrizni kisautós bájukat. Most változhat a helyzet, a Mini ugyanis igazi újdonsággal készül a Genfi Autószalonra: egy zsugorított Minivel.
Az aktuális 1-est leváltó utód, amelyet várhatóan tavasszal mutatnak be a Genfi Autószalonon, még a bajoroktól megszokott hosszmotor-hátsókerékhajtás felépítéssel érkezik. A következő generáció viszont már elsőkerekes lesz, legalábbis részben.
A múlt heti vaskos emelés december 15-én után megint négy forinttal emeli a Mol mindkét üzemanyag literenkénti nagykereskedelmi árát. Ez újabb történelmi csúcsot jelent, 345 és 357 forintos kisker átlagárral, ami egy évvel ezelőtthöz képest kerek 20%-os árnövekedésnek felel meg.
Annyit emlegették már a Volkswagen csoportnál, hogy valamelyik márkájukkal beszállnának a Formula 1-be, hogy már csak legyintünk, ha újból megerősítik vagy cáfolják a hírt. Most viszont alapja van a pletykának: az új szabályok ugyanis kedveznek a németeknek.
Hat év ígérgetés után alig hisszük el, de úgy tűnik, a Covini C6W hamarosan megvásárolható lesz – csak azt tudnánk, minek.
A koreai felzárkózási hullám lassan eléri a középkategóriát is – a Sonata utódja könnyen felkavarhatja az állóvizet maga körül.
Megmutatták az 911-es legújabb változatát, amely erősebb, de drágább is, mint közvetlen elődje volt.
Rég lekörözte már a mezőny az éveken át sikeres Fusiont, a Ford modellek közül egyedül a puritán minibusz lóg ki bamba orrával. De a hosszú nekifutásnak oka van: bombagólt akar rúgni a Ford az utóddal, amelyet már csak B-max néven emlegetnek.
Nem sokon múlott, de idén is az Audi nyerte a Le Mans-i 24 órást. Hogy megőrizzék az elmúlt évtized dominanciáját, időre el is készítették a jövő évi R18-as prototípust. Nem csak apróságokon változtattak.
Az Országos Választási Bizottság szombati ülésén egyhangúan hitelesítette a népi kezdeményezés aláírásgyűjtő ívét, így ha nem érkezik jogorvoslat, az aláírásgyűjtés rövidesen meg is kezdődhet. A kezdeményezést a Totalcar.hu ügyvezető igazgatója, Bende Tibor nyújtotta be.
Rövid, de velős volt a Formula 1 történetének első turbókorszaka.
Igen, már azt kell mondanunk, első, mert az FIA tanácsának döntése szerint 2013-tól ismét jöhetnek a feltöltős motorok.
Nem ez az egyetlen munkája a WaterCarnak: pár évvel ezelőtt egy Corvette motorral felszerelt kétéltűt mutattak be, igaz, a Python fantázianevű jármű bő 200 ezer dollárba került. Most itt egy új modell, a kispolgároknak.
Mivel az utolsó eredményhirdetés előtti másodpercben szerverproblémák adódtak, így azok, akik a végletekig kitartottak és őrült mód jól szórakoztak, nem tudhatták meg hajnalban, ki is nyer. Pedig már csak két név volt a kosárban
Álljon hát itt utolsó kommentem, egyfajta mementójaként ennek a borzalmasan hosszú, de jól sikerült napnak, melyet már hajnali 03:51-kor nem tudtam elküldeni. Mintha a szerverek már utolsó erejükkel kapaszkodtak volna a hálóba, és nem bírták egy picivel tovább.
Először is köszönöm a mérhetetlen kitartást és a rengeteg vidám percet, melyet remélem nem csak nekünk, hanem egymásnak is adtatok ezen a nagyon-nagyon hosszú napon.
Sokat dolgoztunk, hogy minden flottul menjen, akadt egy-két baki ugyan, de remélem, ezek nem árnyékolták be az idei Hiéna-maratont.
Ennyi ajándék még sosem volt, ennyi játékos sem, talán nem volt fölösleges és újra visszataláltok ide.
Földig hajlunk autóbuzériátok előtt, kemények, bevállalósak voltatok, le a kalappal.
Remélem, senki nem tér aludni rossz szájízzel lett légyen nyertes vagy vesztes. Ennyit tán megért...
Tisztelettel
Vályi István
omm
és a Totalcar stábja
Egyetlen kötelességünk maradt csupán, kihirdetni az utolsó nyertest az idei Karácsonyi Hiéna-futamon.
Gigászi (és fair) csatában, a harmadik fordulóban egy hajszállal, de holysmoke győzött BMW E46 fölött. Gratulálunk!
A brit márka kitörne a skatulyából, ahová az elmúlt évtizedekben került: terepjárók és kombik szerepelnek a terveikben.
Egyenesen a legelső M3-as reinkarnációjaként tálalja a BMW az 1-es M kupét. Ha ez költői túlzás is, az új modell kétségtelenül villámgyors, sőt, már a megjelenése is erőt sugároz.
Mindössze négy év után váltják le a kompakt szabadidő-autót a Fordnál, az utódja egyszerre mutatkozik be Európában és Észak-Amerikában.
A japánok kisautója már nyolc éve tartja magát a piacon, épp ideje, hogy megszülessen az utódmodell. A Mitsubishi már dolgozik is a Colt utódján, amelyet egyelőre csak Global Small Car néven emlegetnek.
A Suzuki több mint 177 ezer WagonR, és hat másik minimodellt hív vissza az ajtók lehetséges meghibásodása miatt.
A japán közlekedési minisztérium csütörtöki közlése szerint a visszahívás az idén január és május között kibocsátott miniautókra vonatkozik: a WagonR mellett a Suzuki Alto, Lapin és Palette kisautók, a Nissan számára gyártott Roox, valamint a Mazda által forgalmazott Carol és AZ-Wagon érintett.