A Great Wall Bulgáriában építi fel első európai üzemét, ahol évi 50 ezer autót szerelhetnek össze. Azon még a szakemberek is vitatkoznak, hogy lesz-e a kontinensen ennyi ember, aki kínai autóért hajlandó lesz ennyit fizetni.
Az autógyártó vezérigazgatója szerint a Toyota Prius csak kockafejeknek való, ellentétben a Chevrolet Volttal.
A TH!NK kisautót a Ford egyik nagy mellényúlásaként tartják számon, de lehet, hogy tíz év után eljött az ideje.
Nagyjából azt tudja, mint tizenöt éve, amikor eltűnt a szemünk elől: kis családi autó, megfizethető áron. Valószínűleg ugyanazok tervezték tudatbefolyásoló szerek hatása alatt, akik a Renault Thaliát józanul.
Két magánbefektető rövid úton tönkreteheti Németország leghíresebb versenypályáját, de most mozgalom indult a megmentésére.
A City Car tanulmányból gyártható kiskocsit fejlesztenek néhány éven belül. A gyártást persze egy külső partnerre bízzák, de a Toyota iQ méretű apróság a Lotus márkajelzést viseli majd.
Egyszerűen csak B55-nek hívják, és ez mindent el is mond: a kis Mercedesbe az S osztály 5,5 literes, 383 lóerős nyolchengeresét szerelték.
A régi rivalizálás új porondon folytatódik: az MP4-12C nem csak az eladásokban igyekszik túlszárnyalni a Ferrari 458-ast, de a versenypályákon is.
A korszerű külső a szemtanúk szerint igen olcsó kivitelezést rejt. Ha ez igaz, az MG márkanevet könnyen teljesen lejárathatják a kínaiak.
Lényegében egy alacsonyabb Countryman, ugyanúgy három ajtóval, mint az alap-Mini. Egy kicsit esetlen, de vállban talán kevésbé szűk, mint kisebb testvérei.
Rengeteg pletykát és híresztelést hallottunk a Lamborghini Murciélagót leváltó vadonatúj, LP700-4 kódnéven futó autóról – azonban most itt vannak a hivatalos adatok.
A tervek szerint a környezetbarát kocsik kölcsönzése nem kerül majd többe, mint a metró használata – közölte a The Daily Telegraph című brit napilap online kiadása.
Bertrand Delanoë, Párizs szocialista párti polgármestere reméli, hogy az Autolib legalább annyira népszerű lesz, mint a 2007-ben általa bevezetett, és azóta több nagyváros által átvett biciklikölcsönző rendszer, a Vélib.
A közutakon az elmúlt napon összesen 238 közúti közlekedési baleset történt: ebből egy sem volt halálos, 19 súlyos, 36 pedig könnyű sérüléssel járt. Ezeken felül 183 személyi sérülés nélküli, anyagi kárral járó baleset történt.
Míg a BMW-k többsége kezd ismét a közízléshez igazodni, a müncheniek elkezdtek rajzolni egy párhuzamos vonalat is. A Megacity és a Vision EfficientDynamics két olyan tanulmány, amely nem rokona semmilyen jelenlegi autónak, viszont 2013-ban már kaphatók lesznek. Utóbbinak már az árát is híresztelik.
Miskolcon a határértéket meghaladó szállópor-koncentráció miatt csütörtök reggel óta szmogriadó van érvényben. A polgármester megállapodott a Miskolci Városi Közlekedési Zrt. vezetőjével, hogy péntektől a szmogriadó végéig ingyen utazhatnak az autósok a buszokon és villamosokon, de nem lehet érzékelni a forgalom csökkenését.
A változtatások nem túl feltűnők, de a gyáriak szerint roppant hasznosak. A felújítás egyelőre csak a kupé és kabrió változatokat érinti, és nyilvánvaló, hogy az M változat fejlesztési tapasztalatait hasznosítják itt is.
A következő A osztály más lesz, mint az eddigi két generáció. Nagy a titkolózás körülötte, de az már biztos, hogy nem lesz szendvicspadlója, és sportosabbra, fiatalosabbra veszi a figurát. Olyannyira, hogy már dolgozik is az AMG az Audi RS3 konkurenciájának szánt überkompakton.
Elsősorban Opel-specialistaként ismerjük az Irmschert, de a cég ezúttal a leglátványosabb Chevyk egyikét vette kezelésbe. A végeredmény brutális, és viszonylag olcsó.
Gigászi termet, V8-as motor, terepgumik és férfias vonások – tíz évvel ezelőtt slágertermék lett volna a Sierra, ma viszont inkább egy letűnt korszak maradványának látszik.
Úgy néz ki, a britek önálló motorfejlesztésbe fognak: azt mondják, a Toyota V8-asa elriasztaná a vásárlókat az olyan drága modellektől, mint a Lotus Esprit.
Mintegy 1,35 millió kisautót hív vissza a japán gyártó egy apró, de annál kellemetlenebb hiba miatt. Az első generációs, 2001 és 2007 között gyártó Honda Jazzek fényszórói a legrosszabb pillanatban sötétülhetnek el.
A cégalapító ugyan csúf halált halt Dél-Afrikában, de a neve tovább él. A Gemballa Tornado az új Porsche Cayenne átalakításából született.
A két japán autógyár közös kisautót mutat be két éven belül, együtt tarolnák le vele az összes nagy piacot.