Még csak afféle előszériás példányról van szó, amely tesztelési célokat szolgál, de a GM számára ez is kiváló alkalom, hogy ismét előszedje a benzinmotoros villanyautó-témát.
A japánok legügyetlenebb arányú modelljével csodát tett néhány apró módosítás. Az Everus egyelőre csak tanulmány, de rövidesen sorozatgyártásba kerülhet.
Kapnak a franciák hideget, meleget a túlzott spórolásukért. Először az NCAP húzta le a Citroen Nemót - csak három csillaggal értékelték az ESP hiánya miatt -, most pedig az ADAC kikerülős tesztjén bukott el, szó szerint.
Nem a Golf III szedán támad fel: a bevált típusjelzést a négyajtós, nyújtott tengelytávú Polo viseli majd.
A 328 Kamm Coupé a gyár történetének fontos mozaikja volt, de az 1950-es évek elején bezúzták, így a nulláról kellett újjáépíteni.
A japán Mitsuoka ismét nagyot alkotott a botmixer-design jegyében: csukott szemmel ráböktek egy autóra a katalógusban és készítettek belőle egy Rolls-Royce-utánzatot.
Érdekes egybeesés, hogy nem sokkal a Volkswagen letelepedése után a PSA és a Mitsubishi is ugyanott építette fel közös autó-összeszerelő üzemét: Kalugában, Moszkvától mintegy 180 kilométerre. Az első autó már április 9-én legördült a futószalagról, de a nagy sietségben megfeledkezhettek az ünnepélyes megnyitóról, amit most pénteken tartottak meg.
Nem csak az Audi - BMW - Mercedes trió mutatja be legújabb büszkeségeit a pekingi autószalonon, hanem a hazaiak is. A FAW rövidítés lehet, hogy itthon nem cseng ismerősen, viszont ötven éve ők gyártják a kínai államférfiak reprezentatív limuzinjait.
Nem áll rosszul az Audi a forgalomba helyezési adatok alapján, de ezt nem a környezetbarát technológiáknak köszönheti. Mátrabérci Sándor, a Porsche Hungária Audi márkaigazgatója szerint a károsanyag-kibocsátás csökkentését szolgáló extrákért a magyarok nem hajlandók többet fizetni.
Szedánnak egész pofás az új kompakt Hyundai, bár nem biztos, hogy az i30 mellé az európai kínálatba is befér.
Német kutatók Berlinben mutatták be azt az autót, melyet a kezek segítsége nélkül, csupán a sofőr szemmozgásaival is kormányozni lehet. Raul Rojas, a kutatás vezetőjének elmondása alapján a kifejlesztett műszer folyamatosan monitorozza a szemgolyó mozgásait, majd továbbítja azt a kormányt tekerő robotnak. Így végül arra haladhat az autó, amerre a pilóta a szemeit forgatja.
A Toyota új, gyorsreagálású elemző központot hozott létre az Egyesült Államokban, hogy azonnal tudjon válaszolni a járműveinek akaratlan gyorsulásával kapcsolatos esetleges panaszokra - közölte a japán autógyár amerikai képviselete.
Már egyáltalán nem kapjuk fel a fejünk, ha kupé formájú négyajtóst látunk. Beleették magukat ezek az utcaképbe, nézzenek csak körül: hány Mercedes CLS-t, Volkswagen Passat Cc-t látnak, akár itthon? Sokat. És persze, a Porsche Panamera, az Aston Martin Rapide kevésbé reprezentált Magyarországon, de CLS-ből és Cc-ből van egy rakat. A felmérések szerint egyetlen oka van, amiért az emberek az – amúgy számukra kevésbé praktikus – kupéra izgulnak a szedánnal szemben: a szebb vonalai miatt, amiben nyilván nincsen racionalitás, csak érzelem.
Aki ma délután az M1-es vagy M7-es autópályákat, esetleg Budapest nyugati felét az M0-on keresztül, annak szentendrei végétől közelítené meg, menjen inkább a városon keresztül. A Ráckevei Duna-hídon két kamion és egy lakóautó ütközött össze – a roncsok, az útra borult rakomány, a helyszínelés, továbbá az aktuális útfelújítás miatt kilométereken keresztül, egészen a soroksári M0-M5 közös szakaszig áll a kocsisor, teljes útzár van érvényben.
A Murcielago LP 670-4 SV alapjaira építettek egy különleges változatot, külön a leggazdagabb kínai Lambo-vásárlók számára. A China Limited Edition a Lamborghininél elérhető legkomolyabb technikát vonultatja fel, de csak néhány példányt építenek belőle.
Az autót egyelőre csak Project Megacity néven emlegetik a gyáriak, és az ígéretek szerint tisztán elektromos üzemű lesz.
Bár kézzelfogható termék még mindig nincs, a GM minden energiájával igyekszik melegen tartani a Volt témát – ha másképp nem megy, újabb változatokat kreálnak.
Az első generációs Ka karaktere köszön vissza a városi kisautó formatervéről, a motorja pedig már egy turbós Ecoboost háromhengeres.
Kiderült, hogy nem lesz Alfa kupé, sem Multipla, Siena vagy Croma, ellenben több olasz modellt építenek hátsókerék-hajtású Chrysler-alapokra 2014-ig. Az is biztos, hogy az Alfa Romeo visszatér Észak-Amerikába, a Lancia viszont majdnem megszűnik: nagyrészt átcímkézett Chryslereket árusítanak majd.
A halottakat is ki szokás festeni a ravatalozás előtt, és – mit szépítsük – a Maybach már nem tűnik élőnek.
Ferrari-mintára szervezi át magát a brit cég: különválasztják a Formula-1-es csapatot a sportkocsigyártó részlegtől, így jobban elválhatnak a két tevékenységgel kapcsolatos döntések.
A svédek versenyautó-építő partnere készítette az összkerékhajtású, 405 lóerős háromajtóst, amellyel bármilyen utcai sportkompakt keresztben lenyelhető.
Célszerű kis doboz, amilyen az elődje volt, kedves karakterrel. A karrierje Brazíliából indul, de jelentős esély van rá, hogy Európában is bevetik, hasonló szerepben, mint a Renault a Dacia Sanderót.
A Phaetonról mára mindenki lemondott a szakmában, csak a VW vezetői nem: még egyszer megpróbálják sikerre vinni, ezúttal Kínában.