A történtekről sok információt nem áramoltatott a szingapúri média, de a képsorok kommentár nélkül is beszédesek.
Egy 67 éves oklahomai férfi lába beszorult Mercedese fék- és gázpedálja közé, így nem tudta megállítani a kocsit, amikor tolatva parkolt. Az autó áttörte a falat, csomagtartója és hátsó kerekei kilógtak az épületen túlra, a lenti parkolóhelyekre pedig törmelék hullott.
Az emberek imádják a BMW X6-ot. Ez derül ki a BMW legújabb tanulmányából, mely ismét felvetette annak a lehetőségét, hogy a gyár a továbbiakban egy alapkoncepciójában hasonló, de egy mérettel kisebb autót építsen.
A Millward Brown legújabb felmérése szerint jelenleg a BMW a legértékesebb autógyár.
Dél-Koreában, a Busani Autószalonon mutatta be a Hyundai az új, teljesen átszabott, szép és takarékos Elantrát.
Ha a vezetőség bólint, jöhet az 525 lóerős Grand Cherokee SRT8.
A hét végén lesz a túrakocsi-világbajnokság következő versenye, ismét drukkolhatunk a magyar sikerért.
Az A3-as karosszériáját házasítják össze a TT RS öthengeres turbómotorjával. A végeredmény a legerősebb sportkompakt a piacon.
Ötszáz jelentkezőből választották ki a húsz legszebb lányt – közülük kerül ki az idei Tuning World Bodensee szépségkirálynője.
Hosszú szünet után ismét elindulnak a gyári BMW-k a német túrakocsi-bajnokságban, hogy megszorongassák a Mercedest és az Audit.
A pilóta 64, az autó 26 évesen vág neki a Zöld Pokolnak. Persze nem akárkiről van szó, hanem Per Eklundról, aki az 1970-es és 80-as években nemzetközi raliversenyeken bizonyított, azóta pedig 600-800 lóerős, összkerékhajtású versenygépekkel száguld európai ralikrosszfutamokon.
A március 31-én lezárt pénzügyi év jelentős nyereséget hozott a japán gyártónak, így nem voltak hiábavalók a közelmúlt áldozatai.
Ki gondolná, hogy ez a jó arányú vörös álomautó kínai tervezők munkája? Pedig így van: Pekingben állította ki egy helyi tervezőstúdió, egyelőre persze egyedi tanulmányként.
Az Audi és a BMW között egyfajta finom adok-kapok alakult ki az elmúlt hónapokban.
Aki járt már pályanapon utcai autóval, tudja, hogy a gyári fékrendszer - kevés kivételtől eltekintve - nem bírja a gyűrődést ilyenkor. Ha kihasználjuk egy erősebb autó teljesítményét, közúton is hamar megtapasztalhatjuk a széria fék korlátait. A Formula-1-es beszállító AP Racing erre a nyűgre kínál kőprofi megoldást új, Formula Big Brake Kit rendszereivel.
A válság eddig megakadályozta, hogy a 2006-ban tönkrement sportkocsigyártót feltámasszák, pedig a szándék megvan és talán a pénz is.
Hivatalosan is megerősítették, hogy a Mitsubishi ASX-et a Peugeot is forgalmazza majd Európában. A döntés talán furcsa lehet, hiszen a kompakt SUV méretében és funkciójában nagyon közel áll a 3008-ashoz, de szólnak érvek az új Peugeot bevezetése mellett is.
A detroiti gyártó látszólag túljutott évek óta húzódó válságán, bár még van min javítani.
A hagyomány szent: a Binz mindig elkészíti az aktuális E osztály hatajtós változatát – természetesen a W212-es sem lehet kivétel.
A Dartz Prombonról legutóbb a bálnapénisz bőrkárpit kapcsán esett szó, és bár az állatvédők tiltakozása miatt végül mégsem lesz benne, ettől még nem lesz olcsóbb.
Még csak afféle előszériás példányról van szó, amely tesztelési célokat szolgál, de a GM számára ez is kiváló alkalom, hogy ismét előszedje a benzinmotoros villanyautó-témát.