A Type 57SC Atlantic állítólag 30 és 40 millió dollár közti összegért kelt el, így a világ legdrágább autójának számít.
A motortervezés új divatirányzatának Stuttgartban sem állnak ellen: az 500-as modellekben használt 5,5 literes nyolchengerest egy kisebb, két turbófeltöltőssel váltják le. A végeredmény nagyobb teljesítmény és kisebb fogyasztás – legalábbis az adatok ezt ígérik.
Okosan ismerték fel az Audinál, hogy a kettes Golfot porig ültető, fóliázott üveg mögött basszust döngető ifjakból is lehetnek később vastag pénztárcájú vásárlók, ezért próbálnak ők is villantani néhány gyárilag pimpelt A1-essel a Wörthersee melletti híres GTI-találkozón.
Állítólag már csak néhány hétig vesznek fel rendelést a Volkswagennél a retróhisztériát egykor előidéző Beetle-re, mielőtt végleg leállítanák a gyártást. Így is ez a cég kínálatának egyik legrégebbi modellje – leszámítva talán néhány típust Kínában és Latin-Amerikában.
A képek mellé megérkeztek az első gyári adatok is. Ahogy sejthető volt: az Uno tökéletesen passzol a Punto és a Panda közé, mind méretben, mind teljesítményben.
A D5 motor ezen túl nem lesz egyedül a svéd gyártó dízelmotor-kínálatában: jön a D2, a D3 és a D4 is.
4 forinttal lett drágább a kilencvenötös, 8 forinttal a gázolaj. Két hétig nem emelt a MOL, most viszont szép nagyot. Sose volt még ilyen drága az üzemanyag.
Új sportváltozatot készül bemutatni a Porsche a 911-es sorozat csúcsára, amelyet a napokban mutattak meg a kereskedőknek.
Ha igaz, a rajzok a gyári formatervezők munkái, és a Volkswagen legkisebb szedánját mutatják. A kiszivárgás nyilván nem véletlen, az autó néhány hónapon belül bemutatkozik.
A vagány kisautóból négy méternyi középszerűség lett három generáció alatt, de a franciák szerint a következő más lesz.
Ha minden igaz, több mint 200 lóerős lesz a Polo R, de fronthajtású. Legkorábban két év múlva érkezik.
A japánoknak hiányzott egy komolyabb motor, de segítettek magukon. A végeredmény bő száz lóerő teljesítménytöbblet, igaz, egyelőre kísérleti jelleggel.
A lényeg marad, csak a részletek változnak, már ha hihetünk a vázlatnak. A Peugeot és a Toyota közös kisautóját három év múlva váltják fel.
Használható teljesítményt és minimális fogyasztást ígér az új, ezerkétszázas háromhengeres. Ez lesz a Volkswagen legolcsóbb és legnagyobb mennyiségben gyártott dízelmotorja, olyan típusokba kerül, mint a VW Polo vagy a Skoda Fabia.
Togliattiban már ott süvölt a változás szele: megtanulták a modellfrissítés fogalmát, igaz, vagy harminc évet késtek vele.
A Volkswagen is beállt a sorba, és készített egy környezetét közvetlenül nem szennyező autót. A kacifántos Blue-e-motion elnevezés egy újabb villanyautót takar, de egyelőre a VW-nek sem sikerült használhatóbbá tenni a technológiát.
Amióta egyre hízik az M3, a kicsi, könnyű, hátsókerekes autók rajongói egyre gyakrabban sandítanak az 1-es BMW felé. Mikor lesz már M-es változat belőle? Ott van persze a 135i, veszett jó kisautó, de azért lehetne még fokozni az élményt.
Felemásra sikerült Michelisz Norbinak a vasárnapi két futam Marokkóban: az elsőn okosan versenyezve megszerezte a hetedik helyet, a másodikon viszont nem tudott elrajtolni az első sorból, így a 10. helyen végzett. Túl szűknek bizonyult a marrakech-i pálya - a két versenyen összességében többet mentek a pilóták biztonsági autó mögött, mint éles versenyben.
Brutális megjelenésű zongorafekete vadállatot tenyésztett ki a Wheelsandmore tuningcég az angolosan visszafogott Bentley Continental Supersportsból. Nem álltak meg az optikai tuningnál, felpiszkálták a motort is: 702 lóerőt sikerült kihozni belőle egy átdolgozott kipufogórendszerrel és az elektronika átprogramozásával.
Eddig csak csepegtették az információkat egy durvább változatról, de most már hivatalos: R8 GT néven elkészült a minden eddiginél könnyebb és gyorsabb utcai középmotoros Audi.
Forradalom lenne a magyar autós fórumokon, ha úgy folytatódott volna a második időmérő edzés is, ahogy az első – de talán van forradalom így is. Az első felvonásban remeklő Michelisz egészen konkrétan a legjobb időeredményt futotta a marokkói pályán. Az edzéseket többször is meg kellett állítani, már-már libasorban repkedtek be a versenyzők a kavicságyba.
Harmincegy hónapja kezdték el gyártani a Fiat 500-ast, és nem kevesebb, mint félmillió darabot értékesítettek azóta világszerte. Az olasz gyár most különleges módon ünnepel: egy darabos jubileumi szériát készítenek, melynek fényezése abból az 1 500 arcképből áll majd össze, melyet 500-as rajongók és tulajdonosok köréből választanak ki.
A történtekről sok információt nem áramoltatott a szingapúri média, de a képsorok kommentár nélkül is beszédesek.
Egy 67 éves oklahomai férfi lába beszorult Mercedese fék- és gázpedálja közé, így nem tudta megállítani a kocsit, amikor tolatva parkolt. Az autó áttörte a falat, csomagtartója és hátsó kerekei kilógtak az épületen túlra, a lenti parkolóhelyekre pedig törmelék hullott.
Az emberek imádják a BMW X6-ot. Ez derül ki a BMW legújabb tanulmányából, mely ismét felvetette annak a lehetőségét, hogy a gyár a továbbiakban egy alapkoncepciójában hasonló, de egy mérettel kisebb autót építsen.