A pernek vége, így folytatódhat a VW és a Porsche összeolvadása. A befektetési alapok nemigen láthatják viszont a pénzüket.
A legkisebb kategóriába is megérkezett az első igazán ígéretes koreai versenyző, a második generációs Kia Picanto. Egyelőre csak a gyári fotókat tették közzé, de már ezek alapján is megkockáztatnánk, hogy van mitől tartania a konkurenciának.
Állítólag hatvan új járőrkocsi és ötven rendőrmotor érkezik még az idén, annak érdekében, hogy a magyar uniós elnökséggel kapcsolatos többlet-feladatok ellátása zökkenőmentes legyen.
Kétszemélyes törpeautó tető és rendes szélvédő nélkül – ez a koncepció már tíz éve sem tűnt túl ígéretesnek. Nehezen érthető, hogy a Smart miért próbálkozik vele újra.
Messziről ugyan elfajzott 348-asnak látszik, de erősebb, mint bármelyik szériagyártású utcai Ferrari: az Enzo fejlesztésénél használt öszvért 680 lóerős V12-es hajtja.
Nincs is meglepőbb, mint amikor a világ legolcsóbb autójából hirtelen a legdrágábbak egyike lesz. Pedig a Tata Nanóval épp ez történt: készítettek belőle egy, talán még indiai ízlés szerint is csicsás, felékszerezett példányt.
Az utolsó független olasz autótervező stúdió is külföldi befektetőhöz kerülhet: ha igaz, egy kínai autógyár a legesélyesebb vásárlójelölt.
A japánok utcai autókból átalakított Hilux pickupokkal jutottak el a sarkig, majd vissza a kontinens szélére. Az autók ugyan 50 litert fogyasztottak 100 kilométeren, de még így is a legtakarékosabb utazási lehetőségnek számítanak arrafelé.
Más szó nem is jut nagyon eszünkbe, ha megnézzük, mibe vágta a fejszéjét az észak-carolinai Underground Racing nevű cég, amely versenyauó-felkészítéssel és tuninggal foglalkozik. A világ jelenlegi legnagyobb literteljesítményű, szériában gyártott autójához (127 lóerő/liter) ugyanis ilyen mértékben hozzányúlni mindenképpen bátorságra és nem kevés önbizalomra vall.
Ahogy közeledik a márciusi, 81. Genfi Autószalon, úgy ereszt az autóipar nagy kuktája egyre több gőzt ki magából, hogy pár nappal a kiállítás előtt már teli rüszttel sípoljon. A szalont midnen bizonnyal ellepik majd a gazdaságosabbnál gazdaságosabb autók és a jövő mobilitásának eszközei, de jó hír, hogy a vérbeli autórajongók sem maradnak ki a jóból. Már csak azért sem, mert Maranellóban nagyon főznek valamit, és hogy nem négyhengeres dízel lesz, az teljesen biztos.
Egy tokiói lapnak adott interjújában Mori Ikuo, a Fuji Heavy Industries elnöke megerősítette a hírt, mely szerint a Toyota/Subaru rég várt sportkupéja piacra lép az idei év második harmadában.
A széleskörű tesztelő- és nyúzófázis már a végéhez ért, az autó gyártásközeli állapotban van, csupán a dizájner-részleg végez el egy-két apró simítást még. Ikuo szavai kicsit megrettentették az új modellben az AE86 utódját látó fanatikusokat, hiszen olyan tulajdonságokat helyezett előtérbe, mint a kényelem és az alacsony fogyasztás.
A Build Your Dreams - valósítsd meg álmaidat névre hallgató kínai autógyártó eddig szemtelen másolatokkal hívta fel magára a figyelmet, a hamarosan megnyitó Detroit Motor Show-n viszont élőben láthatjuk a majdnem három éve beharangozott e6-ost, valamint egy eddig ismeretlen hibridet.
Amikor 2010 márciusában a BMW levédette az i plusz egy számjegy típusjelölést, még csak találgattunk, mire fogják használni. Az év közben csepegtetett hírek a Megacity és Vision EfficientDynamics prototípusokról már kezdték sejtetni, hogy a radikális hibridekkel egy teljesen új vonalat indít a BMW - az elhintett információk pedig megerősítették, hogy a BMW lényegében egy almárkát szeretne létrehozni ezeknek. Nem meglepetés így, hogy már i8 néven emlegetik a Vision EfficientDynamics tanulmányt, de a legfrissebb, álcázás nélküli képek annál inkább.
Rég nem hallottunk már a 2012-es modellnek titulált új SLK-ról, de most megtört a csend. A szabadalmi hivatalból kiszivárogtak a fotók a keménytetős szoft-roadsterről.
Hétfőtől sárga mikuáscsomagra is kell számítani, valamint bankkártyás automatákat is felállítanak Budapesten.
Aki már tankolt az új árakon, mondjuk az autópályák mellett akár 374 forintos benzinből, az döbbenten értesülhet a Lukoil döntéséről: a válságadó miatt visszaadja üzemanyag-nagykereskedelmi engedélyét a Lukoil magyarországi leányvállalata, a Lukoil Magyarország Kft. - nyilatkozta Denis Ryupin ügyvezető a Nol.hu-nak.
Kifejtette: nincs szó kivonulásról, a kúthálózatukat megtartják. Hangsúlyozta, hogy a Lukoil Magyarországon elsősorban a magyarországi üzemanyag-kiskereskedelemben vesz részt, amelyet leginkább közel száz töltőállomásuk jelképez.
Az Audi legfelsőbb köreiből szivárgott ki a hír, mely szerint két éven belül ismét lesz RS4-változata a jelenlegi A4-esnek. Miután az Audi piacra hozta a legutóbbi RS4-es óriási siker lett, de a gyártást hamar befejezték, hiába volt tele az összes várólista.
Xenatec, valószínűleg nem sokat mond ez a név az autóiparban csak felületesen jártasaknak, mostantól azonban tudni fogják, hogy egy speciális átépítésekkel foglalkozó német cégről van szó.
Ők látták meg a remek lehetőséget a Maybach kupéban, ezért le is szerződtették gyorsan Fredrik Burchhardtot, a csodálatosan szép Exelero-közúti teszt-tanulmány formatervezőjét.
Már láttuk az új C-osztályt, de eddig semmi sem szólt a 63 AMG kivitelről, most kiböffentett két képet az internet.
Íme a közlemény:
Vigyázzunk egymásra Szilveszterkor is!
A hétvégén felhős, tartósan ködös időre kell számítani. Kisebb területeken hószállingózás és hófúvás lehetséges. Hideg idő lesz, a felszakadozó felhőzet miatt -10, akár -15 C fok várható, ezért a letaposott hótól lefagyott utak miatt a csúszásveszély megnő, fontos, hogy lassabban, türelmesebben, az út- és látási viszonyoknak megfelelő - csökkentett - sebességgel vezessenek!
A Nissan nem csapott olyan gigantikus (majd, mint később kiderült: nevetséges) patáliát elektromos autója körül, mint a Chevy, csak szépen, csendben forgalmazni kezdték.
Ha szép nem is, érdekesnek mindenképpen az, ráadásul minden eddiginél szokatlanabb, már-már függőséget okozó módon próbálják belénk sulykolni a környezetkímélést. Felejtsék el a csészeleveleket, mosolygós pandákat, a Nissan az emberiség egyik legősibb ösztönére hat: a versengésre.
Az első skiccekhez képest ugyan sokat finomítottak formaterven a Merdadnál, de még így is elég súlyos egyéniség. Az év végére, épp időben sikerült befejezni a mesterművet. Íme, a háromajtós Porsche Cayenne.
Új parkolóőrök ellenőrzik januártól a fővárosi üzemeltetésű parkolóhelyeket
A Parking Kft. új parkolóőrei ellenőrzik januártól a fővárosi üzemeltetésű parkolóhelyeket - közölte a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) vezérigazgatója. Vitézy Dávid csütörtökön az MTI-nek azt mondta, a fővároshoz kerülő parkolóhelyeken is érvényesek lesznek a korábban kiadott parkolókártyák, és a készpénz mellett továbbra is lehet majd mobiltelefonon fizetni.
Több autót is kihúztak a vörösiszapból Kolontáron, de a befagyott halastóban még két jármű van a háromméteres iszap alatt - közölte Pavelcze László, a Rescue 24 tűzoltó és kutató-mentő nemzetközi csoport igazgatója csütörtökön.
Amikor elkészült a Fiat vadonatúj kéthengerese, a Twinair, azonnal megkezdődtek a találgatások, milyen modellekbe fogják még beépíteni az 500-ason kívül, hiszen a fejlesztési költségek csak megfelelő darabszám esetén térülnek meg. A Pandában és a Puntóban valószínűleg csak idő kérdése, mikor jelennek meg a jellegzetes karakterű kéthengeresek, de már arról pletykálnak, hogy az Alfa Mitóba is beépítenék az olaszok.