Hírek

A VW a Passatot rejtegette

2011. január 10., 07:35 Módosítva: 2022.01.27 08:47
75

A Volkswagen lerántotta a leplet az NMS-ről (New Midsize Sedan): a detroiti autóshow kezdőnapjának délelőttjén annyi már kiszivárgott, hogy az új szedán a Passat nevet viszi tovább, estére pedig mindent tudni lehetett az autóról. Mint korábban írtuk, meglehetősen fantáziátlan, a kisebb VW modellek arányos nagyításával jöttek létre a formák, azonban a 2012-es Passat adatlapján ott van minden, amitől a gyár csodát remél.

Távolról sincs vége, olvasson még

3,9-et fogyasztott az új Hyundai a teszten

2011. január 9., 12:41 Módosítva: 2020.08.04 09:58
12
2

A Hyundai egy, a Csendes-óceán keleti peremétől az Atlanti-óceánig tartó tesztúttal akarta bizonyítani Sonata hibridje takarékosságát. A kísérlet sikerült: a hegyeken-völgyeken, az Amerikai Vízválasztón és a Mississippi folyón átívelő 3651 kilométeren mindössze egyszer kellett újratankolni az autót – a végső elszámolásnál 3,95 literes száz kilométerenkénti átlagfogyasztásra jutottak.

Távolról sincs vége, olvasson még

VW: Ennyi SUV biztosan nem elég!

2011. január 9., 09:20 Módosítva: 2011.01.09 09:20
2
DSC 0208

A Volkswagen nem viccel: az elkövetkezendő hét év távlati terveinek alapköve, hogy USA-beli eladásait megháromszorozza – és persze egyáltalán nem tettek le arról a tervükről sem, hogy a világ legnagyobb autógyártójává nőjék ki magukat.

Távolról sincs vége, olvasson még

A szivargyújtóba dugdosni nem menő

2011. január 8., 18:45 Módosítva: 2011.01.08 18:45
32

A GM a Powermat elektronikai vállalattal kötött szerződést: 2012-re széria-felszereléssé akarják tenni a vezeték nélküli mobiltelefon töltést az autóikban.

Távolról sincs vége, olvasson még

Jön a teljesen elektromos Ford Focus

2011. január 8., 13:34 Módosítva: 2011.01.08 13:34
45

A Nissan és a Chevrolet után a Ford is beszáll a szériagyártású elektromos autók gyártásába: a Leaf EV és a Volt konkurenseként a Focus Electric 2011 év végén kerülhet ki az amerikai piacra – az európai szállítást egyelőre nem tervezik előbbre, mint 2013 első negyedéve.

Távolról sincs vége, olvasson még

Saab: ez volt a gödör legalja

2011. január 8., 13:33 Módosítva: 2011.01.08 13:33
19
1

A Saab 129 százalékos növekedést könyvelhetett el az év utolsó negyedévében, ám így is csupán 31 696 autót értékesített a 2010-es évben. Ezzel ugyan teljesítették az általuk előirányzott 30-35 ezres darabszámot, de a cég veszteséges, és ha az új modellek nem dobják meg az eladásokat, az is marad.

Távolról sincs vége, olvasson még

A Lexust visszahívva is szeretik

2011. január 8., 08:24 Módosítva: 2011.01.08 08:24
13

Ismét a Lexus lett az Egyesült Államok legsikeresebb prémiumautókat gyártó cége: összesen 229 329 kocsit értékesítettek a 2010-es évben, amivel megint beelőzték a német riválisokat.

Távolról sincs vége, olvasson még

Kívülről dög, belülről űrhajó

2011. január 8., 06:30 Módosítva: 2011.01.08 06:36
3

Úgy tűnik, rájöttek a Hyundainál, most már elég nagyok ahhoz, hogy elszállt tanulmányautókkal szondázzák a közízlést. A nemsokára induló Detroit Auto Show-ra egy olyan kompakt szabadidőautó-tanulmányt visznek, amely a legkisebb eséllyel sem pályázhat arra, hogy valaha is sorozatgyártásba kerüljön.

Távolról sincs vége, olvasson még

Kiszivárgott a Mercedes C kupé

2011. január 7., 18:17 Módosítva: 2011.01.07 18:17
78

Egyszerre sportos és elegáns – az Audi A5-nek és a 3-as BMW kupénak van mitől tartania.

Távolról sincs vége, olvasson még

Száz éves a csaj, de ma is vonzó

2011. január 7., 16:54 Módosítva: 2011.01.07 17:36
16

Teljes nevén az Extázis Szelleme, de a barátainak csak Emily – született 1911 január 6-án, azaz tegnap múlt száz éves.

Távolról sincs vége, olvasson még

Rekordot döntött a Škoda

2011. január 7., 15:46 Módosítva: 2011.01.07 15:46

Nem ment rosszul a Škodának 2009-ben sem, 684 ezer autót sikerült eladniuk abban az évben, amikor a GM csődközeli helyzetbe jutott.  Tavaly viszont ezen a szép eredményen sikerült hozniuk még 11,5 százalékot.

Távolról sincs vége, olvasson még

Eladó az őrült tervező Lamborghinije

2011. január 7., 13:20 Módosítva: 2011.01.07 13:20
59

Luigi Colani elveszett, negyven éves Miura prototípusa felbukkant az e-bayen – pontosabban az, ami megmaradt belőle.

Távolról sincs vége, olvasson még

Legalább öt új Cadillac jön

2011. január 7., 12:39 Módosítva: 2011.01.07 12:39

Lesz Mini-rivális városi kisautó, luxus-kompakt és hatalmas luxuslimuzin – a GM-nél mindent elkövetnek, hogy lenyomják a német és japán konkurenciát.

Távolról sincs vége, olvasson még

Jöhet az Audi A9

2011. január 7., 06:40 Módosítva: 2011.01.07 06:40
217

Négyajtós luxus-kupé viselheti a legnagyobb egyjegyű számot az Audinál, amely a Porsche Panamera alternatívája lehet.

a9pt
Távolról sincs vége, olvasson még

Iparikém-botrány a Renaultnál

2011. január 6., 17:52 Módosítva: 2011.01.06 17:52
3

Három igazgatóját vádolja a francia autógyártó azzal, hogy stratégiai terveket szivárogtattak ki.

renaultspy
Távolról sincs vége, olvasson még

Mitsubishi Colt, magyar tervezőtől

2011. január 6., 16:33 Módosítva: 2011.01.06 16:33
65

A Concept CS egyelőre csak egy elképzelés, de annak egész látványos. A tervező neve: Farkas Gábor.

Távolról sincs vége, olvasson még

Ennél nincs lejjebb

2011. január 6., 15:17 Módosítva: 2011.01.06 15:17
2

A töredékére zsugorodott kereslet ellenére javulásban reménykednek az autókereskedők: azt mondják, 2010 volt a mélypont.

Távolról sincs vége, olvasson még

Hatalmas monitor, műszerfal helyett

2011. január 6., 13:49 Módosítva: 2011.01.06 13:49
23

Egyelőre a BMW és a Tesla tervezi beépíteni a 17 hüvelykes kijelzőt, amely akár az összes műszert kiválthatja az autókban. A rendszert a számítógép-ipari óriás, az Nvidia fejleszti, és elvben bármely autógyártó számára hozzáférhető.

17 muszerfal
Távolról sincs vége, olvasson még

Ciento Once: vágyaink Mercedese

2011. január 6., 12:22 Módosítva: 2011.01.06 12:22
62

Egy kis tuningcégnél készült el az, amihez a Mercedesnél senki nem volt elég bátor. A C111 szupersportkocsira 41 éve vágynak az autóbuzik tömegei, de eddig még csak fel sem merült, hogy a Mercedes elérhetővé tegye a középmotoros álomautót.

Távolról sincs vége, olvasson még

Járdaszegély nélkül biztonságosabb?

2011. január 6., 06:09 Módosítva: 2011.01.06 06:09
6

Meglepő következtetésre jutott egy brit kutatócsoport: a járdaszegélyek, és más biztonsági elemek nélkül kevesebb lenne a baleset.

jarda
Távolról sincs vége, olvasson még

A Passat utódja, lepel alatt

2011. január 5., 16:40 Módosítva: 2011.01.09 09:03
6

Évek óta várjuk az Új Közepes Szedánt – nos, így néz ki ponyva alatt. Alighanem ez az utolsó előzetes a világpremier előtt.

Távolról sincs vége, olvasson még

Könnyes búcsú a Mercurytól

2011. január 5., 15:05 Módosítva: 2011.01.05 15:05
14

Elkészült a legutolsó autó a vízesés-hűtőmaszkkal, és ezzel vége lett egy korszaknak. A Mercury márka mostantól történelem.

Távolról sincs vége, olvasson még

A Fiat a Chrysler többségét akarja

2011. január 5., 12:58 Módosítva: 2011.01.05 12:58
1

Az olaszok célja az, hogy abszolút irányítást szerezzenek a detroiti autógyártó felett. A Fiat eddig lényegében ingyen jutott Chrysler-részvényekhez, de azért, hogy megszerezzék az amerikai vállalat 51%-át, akár jelentős összeget is hajlandóak volnának fizetni.

Távolról sincs vége, olvasson még

Kupé? Öt ajtóval?

2011. január 5., 11:10 Módosítva: 2011.01.05 11:10
3

Ilyen fura öszvért eddig csak a BMW tudott sikerre vinni, de most a Hyundai próbálkozik a praktikus élményautóval. Az FS kódjelű modell elvben mindenre jó, és mint ilyen, eleve gyanús.

veloster
Távolról sincs vége, olvasson még

A Volvo a BMW X1 babérjaira tör

2011. január 5., 06:19 Módosítva: 2011.01.05 06:19

Ha minden igaz, három év múlva készen lesz az XC30-as, a svédek kompakt szabadidő-autója.

xc30pv
Távolról sincs vége, olvasson még