A VPG Autos MV-1 elnevezés a világon semmit nem mond, és ha valaki még meg is nézi az autót, könnyen juthat arra a következtetésre, hogy egy újabb felesleges termék született. A magas építésű dobozautó azonban hatalmas segítség lesz a mozgáskorlátozottak számára.
Bár az anyacég, a Fiat a motorok méretcsökkentésének és turbósításának úttörője, a Ferrainál igyekeznek elkerülni a témát, és próbálják megőrizni a márka hangulatát.
A Boxster kivételesen hosszú pályafutást tudhat maga mögött: 1996 óta gyártják, és bár rendszeresen korszerűsítették, a felváltása lassan elkerülhetetlenné válik. Az utódmodell a képek tanúsága szerint gyakorlatilag készen van, és ahogy a Porschétől már megszoktuk, stílusában nem nagyon különbözik az elődmodelltől.
Az elképesztő fajlagos teljesítményű VTEC motorok ugyan elvéreztek az új károsanyag-kibocsátási szabványokon, de a legújabb pletykák szerint már készül az utód, az aktuális divatnak megfelelően turbós benzinmotorral.
Az ittas vezetésen kapott holland autósokat alkoholzár beszerelésére kötelezik: az alkoholmérőt az indításgátlóval kapcsolják össze, hogy az engedélyezett alkoholszint felett ne engedje forgalomba autójával a sofőrt.
A Pinin egyedi autó: a Pininfarina fennállásának 50. évfrodulójára készítették 1980-ban, és ez az első négyajtós luxusautó, amelybe Ferrari technika került, méghozzá a gyártó hozzájárulásával.
A Chevrolet is erősíteni próbál a pick-up piacon, amely elsősorban a Távol-Keleten és Latin-Amerikában domináns. Épp ezért a GM – legtöbb vetélytársához hasonlóan – Thaiföldön gyártja az új Coloradót, közel a legnagyobb felvevőpiacokhoz.
Nem nagy meglepetés, hogy az Alfa Romeo megpróbálja felújítani és kibővíteni jelenlegi kínálatát – más út nemigen kínálkozik az eladások jelentős növelésére. Az öt típusból hármat fejlesztenek házon belül, kettő pedig a Chryslertől kölcsönvett technikára alapul majd.
A brit Ginetta új csúcsmodellje, a G60 nem durran szét az erőtől, de valószínűleg így is a leggyorsabbak közé tartozik, ha nem csak egyenesen kell menni.
Az AMG fejlesztési igazgatója árulta el, hogy a sportkocsi-kínálat további bővítése is szóba került az SLS sikereinek láttán. Az új modell kevésbé volna drága, így a Porsche 911-es közvetlen vetélytársa lehet belőle.
A Chevrolet Voltból eleve nem akartak túl sokat eladni az idén – tízezer példány szerepel a tervekben – de az eddigi számok alapján ez a célkitűzés sem lesz meg, legalábbis ha az amerikai vásárlókon múlik.
Nagyon nem érdemes lelkesedni, az 1997-es Chrysler Neonok új korukban sem voltak túl jó autók. Persze egy használt Suzuki áráért nyilván meggondolandó.
Eddig titok volt, hogy egyáltalán szó esett a Ford-GM fúzióról, de az egykori vezérigazgatónak eljárt a szája. Rick Wagoner, aki végül csődbe vitte a General Motorst, most egy interjúban kotyogta ki, hogy annak idején folytak ilyen tárgyalások.
A Vision SCR igazi álomautó, legalábbis látványra: olyasmi gép, amilyet egy álmodozó megszállott rajzol egy üres lapra. A különbség annyi, hogy ez meg is valósult.
Összeállt a lista, ezek közül választhat az európai újságírókból álló zsűri. Az idén harmincöt autó felel meg minden feltételnek, így ezek közül kerülhet ki a 2012-es Év Autója.
A kupé-kabrió egymagában készül egy szupermodern üzemben, és ez túl nagy pazarlás a Volvónak – inkább lemondanak a feltűnő C70-ről.
Az apró manufaktúra korábban azzal hívta fel magára a figyelmet, hogy az óriási Prombon terepjáró extralistájára felírták a bálnafityma-kárpitozást is, kiakasztva ezzel a természetvédőket, és felkeltve a sajtó érdeklődését. A péniszbőr-kárpitot végülis levették a műsorról, de a reklámfogás működött. Most azonban, hogy a Hummernél is nagyobb polgári páncélost már sikerült bevezetni, egy szórakoztatóbb modellen dolgozik a Dartz.
Amit az új, 1,8 literes benzinmotorról eddig tudunk, az alapján a legsportosabb Fiat és Alfa Romeo modellek mindegyikébe utat találhat, hiszen ekkora teljesítményt ilyen tisztán aligha tud bármelyik másik motor, amelyhez hozzáférnek.
Nehéz megmondani, hogy Bob Lutz csupán agyalágyult öregúr, vagy az iparág valódi prófétája – mindenesetre egyetlen mondattal leírta a japán autóipart.
Minden idők talán legunalmasabb Seatja volt az Arosa, és a Mii sem lett sokkal jobb. Az a fura helyzet állt elő, hogy a három csöppség közül nem a Seat vagy a Skoda, hanem a Volkswagen tűnik a legérdekesebbnek.
Egy Murciélago ismét a múlté: a legújabb áldozatot Nyizsnyij Novgorod mellett, az autópályán törte rommá egy orosz ifjú.
A városi kisautó egy olyan fogalom, amit sikerül rendre újraértelmezni. A franciák megpróbálnak nem lemaradni e téren az up! mögött, meglátták a lehetőséget, és versenybe szállnak a Volkswagennel.
Jól haladnak a következő generációs Range Rover fejlesztésével. Az 1970-ben indult modell 2002 után újul meg ismét.
Mintha ott sem lettek volna, úgy hajtott egy parkoló autóiba egy orosz autótolvaj. A biztonsági kamerák jól kivehetően örökítették meg, ahogy a Porsche Cayenne átszáguld a kocsisorok közt és három járművet egyszerre tör rommá. A baleset után - vélhetően sokk alatt - az ifjú tolvaj kiszállt, becsukta az ajtót, majd komótosan kisétált a parkolóból.
Szinte mindent elárult világhódításra szánt SUV-járól a Mahindra. Az indiai gyár Európába is komoly célokkal jön a XUV500-al.