A vadonatúj motorcsaládot a Chevrolet és az Opel közösen hozza össze, és papíron minden műszaki trükköt tartalmaznak, amire csak szükség lehet egy korszerű motorhoz.
A 3-as sorozat kétségtelenül a BMW legfontosabb modellje: több készül belőle, mint a gyártó bármelyik másik típusából, így ez a modellváltás talán a legfontosabb mind közül.
Jelenleg a Chery gyártja a legkorszerűbb saját tervezésű autókat Kínában. A saját tervezés itt persze csak annyit jelent, hogy nem másolnak senkit – a valódi tervezőmunka zömét európai cégekre bízzák. Ennek ellenére nem túlzás azt mondani, hogy a Chery készíti a legkorszerűbb kínai személykocsikat.
A hosszú távú autóversenyzésben mostanság a gyári dízelek vittek mindent. Az Audi és a Peugeot TDI és HDI versenygépei külön, verhetetlennek tűnő kategóriát alkotnak, de jövőre jön a Toyota, hogy változtasson ezen.
A japánok fogást találtak a németekkel kötött szerződésen - azt mondják, a Volkswagen nem tartotta meg az ígéretét, semmit nem adott a Suzukinak.
Németországban több mint 25 méter hosszú kamionokat próbálnak ki a forgalomban, a jövő tavasszal kezdődő vizsgálatban 400 darab országúti óriással tesztelik a Gigaliner (gigakamion) néven is ismert EuroCombi koncepciót.
Rekordeladásra számít idén a Skoda. A Volkswagen csoporthoz tartozó cseh autógyárnál az év első kilenc hónapjában az értékesítés meghaladta a 664 ezer darabot, ez 16,8 százalékkal több az egy évvel korábbinál.
Méltómód ünnepelte meg a Red Bull Racing, hogy 2010 után 2011-ben is pilótájuk, Sebastian Vettel lett a Formula–1-es világbajnokság győztese. Az autósport királykategóriájának tartott sorozat meghódítása után, a csapat most a világ egyik legmagasabban fekvő aszfaltozott útján, a Khardung La autóúton tört a csúcsra.
10 560 autót értékesített a Porsche szeptemberében, ami 38%-os növekedés az előző év azonos hónapjához képest.
Úgy tűnik, rájöttek végre a marketingesek, hogy a Formula–1-es Lotus-istálló révén le lehetne húzni még némi bőrt az Evoráról.
Úgy tűnik, közel a CLS következő generációjának sorozatgyártása: kémfotók szerint minimum két prototípus is rohangált a napokban Németország déli útjain.
Zöld utat kapott az FX Sebastian Vettel, a Formula–1-es világbajnokság immár kétszeres bajnokának nevével fémjelzett kiadás gyártása az Infinitinél.
Néhány képpel próbál kedvet teremteni új munkájához, egy 300 lóerős Abarth 500-ashoz a Romeo Ferraris.
Az üzemanyag-megtakarítás adó- és járulékmentes kifizethetősége kapcsán a Levegő Munkacsoport "döbbenetes mértékű adócsalásról" beszél, a Magyar Közúti Fuvarozók Egyesület álláspontja szerint a szervezet ezzel túllépett a szakmaiság keretein.
A 85 lóerős szívóbenzinmotor volt az utolsó a VW Polo benzines motorkínálatában, amely még nem az új, alacsony fogyasztású TSI motorcsalád tagja. Kiderült, hogy nem is szánták végleges megoldásnak: már itt az utód.
A primitív megjelenésű négyszemélyes homokfutó olyasmire képes, amire kevés más jármű a Földön: bármelyik sebességi fokozatban képes megemelni az orrát. Nem kell hozzá más, csak egy elég erős motor, és megfelelő súlyelosztás.
Az F30 kódjelű modellről egyelőre csak egy vonalrajzot mutatott a gyártó, viszont a jövőbeli választékról már most is elárultak néhány lényeges részletet.
Korábban már hallhattunk az új, Fabia-alapú négyajtósról, de a végleges modell változott egy keveset a korábbi állapothoz képest.
A brit Ricardo és az amerikai hadsereg autófejlesztő részlege (TARDEC) közösen dolgozta ki az új harcjárművet, amelyet alacsony fogyasztásra optimalizáltak. A gép tesztelését már meg is rendelte az amerikai hadsereg, és ha beválik, rövidesen rendszerbe is állhat.
Az eBayen bukkant fel a képeken látható Rinspeed R69-es, amely a svájci tuningcég legjellegzetesebb korai munkái közé tartozik.
A közhiedelem szerint a japán és a német autó megbízható és precíz, de szép formákat az olaszok rajzolnak. Ha általában így is van, most itt egy kivétel: a Vygor Opera, amellyel a luxusautó-piacot támadja meg egy kis olasz cég.
A vörös Iveco Domino buszt épp sikerei csúcsán használta a Ferrari, amikor Schumacher és Barrichello szállította a bajnoki címeket.
1,7 millió dollárért (360 millió forint) vehetünk versenyhajót a Chevrolettől. Az egyedi ZR48-ast az interneten árulják építői.
Elképzelhető, hogy a Saabot most már semmi nem menti meg a csődtől. Egyetlen autót gyártottak fél év alatt, a gyártás jelenleg is áll, és nem érkezik a Kínából ígért tőkeinjekció.