Nem csak a gyorshajtókra vadásznak majd komolyabb apparátussal a rendőrök, de a szabálytalan kerékpárosokra és az egymást előző kamionosokra is. Szigorúbb ellenőrzést ígérnek, a bírságok összege viszont marad a jelenlegi szinten. Az Országos Rendőr-főkapitányság (ORFK) közlekedésrendészeti osztályvezetője, Óberling József ezredes vázolta a következő évre várható változásokat.
Túl erős a konkurencia, így a japánok inkább hátat fordítanak Európának, és más piacokra koncentrálnak. Így hozzánk már csak a Toyota és Subaru néven kerülhet be néhány típusuk.
Az ikerturbós V12-es az V8-as mellé állítólag egy harmadik motor is készül, a kisebb modellek számára.
A Lotus Super Sevenből csak az építési elv maradt: minél egyszerűbb és könnyebb, annál jobb. Másfél évtizede az SP/300.R az első új Caterham típus, de úgy tűnik, megérte várni.
Négyszemélyes autó versenygép-külsővel, 240-es végsebességgel és két literes fogyasztással. Már csak a pénz hiányzik.
A Veyron utódja könnyebb lesz, és legalább 1200 lóerős, így ismét a leggyorsabb autó lehet a Földön.
Ha a nagyúr környezetvédő volna, biztosan a TS-1X-et választaná, hisz a szín és a hangulat tökéletesen stimmel.
A Fiat döntéshozói nem szívbajosak: Maserati terepjárót terveznek piacra dobni a Jeep Grand Cherokee műszaki alapjain. Hogy mégis legyen valami különleges a gépben, a Ferraritól származó motor kerül bele, bár azt még nem tudni, hogy nyolc vagy tizenkét hengeres lesz-e.
Az új roadsternek nincs műmájer versenyautó-nózija, inkább elegáns és hatékony - egy igazi mini-SL, levesestányérnyi csillaggal az orrán.
Az A1-esből eddig csak elsőkerék-hajtású változatok készültek, de azt az Audinál is látják, hogy ez így nem passzol a márka arculatához. Így, bár a PQ25 platformot eredetileg nem készítették fel az összkerék-hajtás fogadására, már elkezdték fejleszteni az A1 Quattrót.
Az aktuális Rio formájára még nemigen figyeltek – az utóddal másképp lesz. A B szegmensben is támadnak a koreaiak.
Egy válság kellett, hogy lenyomják a Mercedest, és az előny még most sem nevezhető megnyugtatónak. Az Audi még mindig harmadik, de csak egy vastagabb hajszál választja el a csúcstól.
Ha valaki olcsóbban akar ámokfutni, itt a megoldás: a G-Power M5-öse gázüzemben is 660 lóerős. A tuningcég szerint a gázzal akár felére csökkenthető a használat költsége.
Az automata váltó lassan olyan lesz, mint az eldobható borotva, csak itt nem a pengéket, hanem a fokozatokat szaporítják vég nélkül.
Különösen a Bravóval elégedetlen a cég vezetése: azt mondják, sokkal izgalmasabbnak kell lennie a következő generációnak.
Az egyik hatalmas, a másik törékeny alkatú, és olcsó. A Prius egész családdá bővül, rövid időn belül.
Dögösebb formák és evolúciós technika – ez várható a következő generációtól. A gyáriak szerint ez lesz a legjobb Civic, ami csak volt.
A leggyorsabb 1-es az eredeti tervek szerint kisebb motort kapott volna, de nem volt elég fürge, így a kukában végezte a tervezet.
Csupa ellentmondás ez a gép: egyszerre próbál sportos és célszerű, gyors és takarékos, vonzó és felkavaró lenni. Nem fog mindenkinek tetszeni, de nehéz szó nélkül elmenni mellette.
A Berlinben állomásozó külföldi diplomaták és családtagjaik egyre gyakrabban kerülnek a rendőrség látómezejébe sebességtúllépés, ittas vezetés, általuk okozott baleset helyszínének elhagyása és lopás miatt - ám nem kell félniük, mert mentességük megóvja őket a jogi következményektől.
Adott a kategória legnagyobb belterű autója, és erre kerül még egy puttony. Az ötlet szokatlan, de az az érzésünk, a Shuttle-nál nagyobb családi autó nemigen kell.
A következő Astrát és Corsát már nem szánják népautónak: az Opel egy polccal feljebb költözik, hogy helyet csináljon az olcsó Chevyk offenzívájának.
De hát ezt ismerem, ez... Bizony, ez az, és mindenki ugyanilyen formában kapja majd, akár európai, akár amerikai.
Nem először látunk ilyet egy Chevrolettől: a régi szörnyeteget egy határozottan vállalható modellel váltják. Ez történt a családi egyterű-fronton , és most az Aveo szedán is határozottan előnyére változik.
Három motor, két turbófeltöltő, 36 ezret forgó lendkerék és négykerék-hajtás – mindez benne van a stuttgartiak kísérleti versenygépében, amelyet a Detroit Motor Show-n állítottak ki.