Hírek

Itt a teljes értékű elektromos autó

2010. április 17., 20:20 Módosítva: 2010.10.21 23:22
46

Kémeink már két hete jelentették, hogy elkészült, valóban létezik a teljesen elektromos Kangoo, és a közkedvelt Fluence-ról is híresztelik már egy ideje, hogy hamarosan elérhető lesz villanymotoros hajtással. Most már hivatalos: jövőre érkeznek a zéró emissziós Renault-k.

Távolról sincs vége, olvasson még

A General Motors készíti a jövő űrhajósát

2010. április 17., 17:09 Módosítva: 2010.04.17 17:09

A Robonaut 2 bizonyos értelemben kiváltja az élő űrhajósokat a Nemzetközi Űrállomáson. A tervezést és a kivitelezést a NASA és a GM közösen vállalta – remélhetőleg ügyesebb jószág, mint a detroiti gyártó némelyik autója.

Távolról sincs vége, olvasson még

Toyotával a vulkánra

2010. április 17., 11:57 Módosítva: 2010.10.21 23:22
2

A legendás Toyota Hilux nem egyszer bizonyította, hogy valóban elpusztíthatatlan. A Top Gear agyament csapata többször próbára tette már, de mindig kifogott rajtuk a pick-up. Ezúttal egy kutatócsoport bízta az autóra az életét, hogy feljussanak az izlandi vulkánra még a kitörés előtt. Céljukat elérték, a Toyota hibátlanul teljesítette ezt a feladatot is.

Távolról sincs vége, olvasson még

Mégis kell az új autó a népnek

2010. április 17., 10:47 Módosítva: 2010.04.17 10:47

Az idei év eddigi autóeladási statisztikái alapján kifelé evezünk a válságból. Legalábbis európai szinten, hiszen az első negyedévben 9,2 százalékkal több új autót helyeztek forgalomba az Unióban tavalyhoz képest.

Távolról sincs vége, olvasson még

JE Leon: 330 ló első keréken

2010. április 17., 08:28 Módosítva: 2010.10.22 11:20

A Seat legsportosabb egyterűje a versenypályán már többszörösen bizonyított, a JE Design pedig épp erre épít: úgy alakították át a Leon Cupra R-t, hogy messziről akár versenyautónak is nézhetnénk.

Távolról sincs vége, olvasson még

A Peugeot új GTI-t ígér

2010. április 16., 17:26 Módosítva: 2010.10.22 11:20
1

Néhány hónapja még temették, most azonban feltámasztanák a 205 GTI szellemét a Peugeot vezetői. A 207-es persze már kiöregedőben van, abból már nem lenne érdemes egy új sportváltozatot kifejleszteni, de a két év múlva érkező 208-assal újraéleszthetik a legendát.

205gti
Távolról sincs vége, olvasson még

Elkészült az új elnöki Audi

2010. április 16., 17:04 Módosítva: 2010.10.22 11:20

A presztízs az első: megtartották a W12-es motort a legnagyobb Audiban, igaz, alaposan továbbfejlesztették.

Távolról sincs vége, olvasson még

Majmolja az Audit a BMW?

2010. április 16., 13:41 Módosítva: 2010.10.22 11:22

A hetes nemrég bemutatott összkerékhajtású változata után az 5GT is hamarosan kapható lesz a BMW xDrive rendszerével. Így az 1-es és a Z4 kivételével a közeljövőben az összes BMW elérhető lesz négykerék-hajtással, hasonlóan az Audihoz, ahol évtizedek óta bevált stratégia a quattro márkanév felfuttatása.

Távolról sincs vége, olvasson még

Megnyerő Smart-vetélytárs Kínából

2010. április 16., 07:04 Módosítva: 2020.08.04 10:13

A formát olaszok tervezték, az ára viszont kínai lesz, így könnyen kiütheti a Mercedes méregdrága kétülésesét.

Távolról sincs vége, olvasson még

Kémfotó: álcázott Mercedesek Nyugat-Magyarországon

2010. április 16., 07:03 Módosítva: 2010.10.22 11:24
14

Olyan történt, ami még soha. Összesen négy olvasónktól érkeztek kémfotók, ugyanarról a Mercedes-tesztkaravánról. Valamiért ugyanis a Mercedes felénk tesztelte pár autóját. Talán túl jók otthon az utak, vagy kezdünk fontos piac lenni. Íme az első levél, amit kaptunk:

Tisztelt Winkler Róbert!

Ma délután az M7-en Bp. felé autózva előztem meg egy BB kezdőbetűs német rendszámú Sprinterből és S-Klassékból álló, felantennázott, Mercedes polós emberekkel teli konvojt, amelynek az első autója egy, a csatolt fotókon látható, álcázott Mercedes kupé volt. Kb. a jelenlegi SL méretével egyező. 1 km-rel később pedig egy kb. SLK méretű szintén agyonálcázott kupét előztem meg. Sajnos egyedül voltam, ezért csak ezt a két képet tudtam menet közben készíteni.  
Gondoltam, hátha érdekes a kép, ezért küldöm Önöknek.

Üdvözlettel, Hajdú Tamás

Kis ország vagyunk, ahol egy ekkora karaván nagyon feltűnő, úgyhogy más is szemfüles volt. Mint azt az utolsó levél is alátámasztja, több csoportban mozogtak a Mercedesek, ami növelte a lebukás esélyét.

Hello
Tegnap az M0-son kaptuk le ezeket a Merciket /szerintem SLK és GL/ éppen a szokásos lefóliázott álcázással voltak ellátva.
Szabolcs
A legrészletesebb leírást Krisztiántól kaptuk:

Sziasztok!

A mai napon Zalaegerszegről Ajka felé tartottam a 8-as úton, amikor egy pihenőnél erre a konvojra bukkantam. Sajnos sietnem kellett, így nem állhattam meg, 5-tel gurulva a kocsiból fényképeztem őket.
Mindegyik stuttgarti rendszámú volt. Azt hiszem az új CLS-el és talán az új B-vel találkoztam.
A B-ben nem vagyok biztos. 2-2 darabot teszteltek, még a belsejük is álcázott volt (a másik nincs a képen, annak beláttam a belsejébe).
Ami számomra jópofa, hogy a két legújabb fejlesztésű BMW-vel kísérték Őket, ami szerintem azt jelenti, hogy azokhoz mérik a CLS-t!:)
Mondjuk nem lepődtem meg, hogy nem Audikhoz hasonlítják... :) Egyértelmű, a BMW vezet jelenleg - számomra ez bizonyíték! :)
Vélemény?

Üdv,
Krisztián
Örültünk a képeknek, szeretjük, ha az olvasóink tudják, mi a dolguk. Gyakorlatilag a Mercedes összes 2011 végére, de inkább 2012-re várható modellje szerepelt a konvojban. Leghamarabb a CLS érkezik, még az idén bemutatják, ennek megfelelően az álcázottsága is szerényebb. Az Audi védelmében csak annyit, hogy nyilvánvalóan nem egy sokéves A6-oshoz fogják hasonlítani a négyajtós kupét, bár szerintem a Merci mérnökei is átkozottul kíváncsiak, milyen lesz a következő A6-os, netán A7-es.
Az SLK is 2011-ben jön, a többit későbbre tartogatják, az SL 2012 őszén mutatkozik be, és az ML is abban az évben várható. Magyar szempontból a B-osztály a legfontosabb, hiszen azt nálunk fogják gyártani 2012-től, a fotón sajnos nem sok látszik belőle, mert komolyan álcázták.
Végül a negyedik levél, a csatolmányában a legjobb fotókkal a CLS-ről:

Sziasztok!

Csatoltam a képeket a kámi Mercedes-jelenésről. A 8-as útról letérve Szombathely felé, Kám községben találkoztunk két nagyobb csoporttal, elöl álcázott tesztautók, mögöttük pedig a kíséret. Az első csoportban a következő generációs SLK-k, ML-ek voltak, a következőben pedig az új CLS és sejtésem szerint az új A vagy B osztály. Sajnos, csak a második csoportról sikerült képet is készíteni. A Smartban ülők legalább annyira vigyorogtak, mint mi magunk. :) Vajon a borzalmas állapotban lévő utak már ide vonzzák a gyári teszteket?!

Üdv: Péter

Talán pont a kecskeméti gyár miatt tűntek fel ezek a kocsik az útjainkon, úgyhogy tessék nagyon résen lenni, és továbbra is küldözgetni a fotókat. Köszönjük!

A Ringen tesztelik a következő Swiftet

2010. április 15., 18:37 Módosítva: 2010.10.22 11:24

Az esőkabátanyag alatt már a Suzuki kisautójának következő generációja bújik meg, amelyet nemrégiben a Nürburgring Nordschleifén teszteltek.

Távolról sincs vége, olvasson még

800 kiló kokó dakaros kamionban

2010. április 15., 14:27 Módosítva: 2010.04.16 09:26

Egy szervizkamionnak álcázott teherautóban próbáltak Spanyolországba vinni egy nagyobb dél-amerikai drogszállítmányt.

MAN Red Bull szervizkamion - illusztráció
MAN Red Bull szervizkamion - illusztráció
Távolról sincs vége, olvasson még

Ron Dennis: a Veyron egy rakás sz...

2010. április 15., 12:14 Módosítva: 2010.04.15 14:24
15

Ron Dennis McLaren-főnök szerint mindenképp – legalábbis ezt nyilatkozta az Arabian Business című lapnak.

Távolról sincs vége, olvasson még

Brazília lenyomja Németországot?

2010. április 15., 12:11 Módosítva: 2010.04.15 14:22

Könnyen lehet, hogy idén a dél-amerikai ország lesz a világ negyedik legnagyobb autópiaca.

Távolról sincs vége, olvasson még

Lamborghini Minotauro: hármasban a legjobb

2010. április 15., 10:39 Módosítva: 2010.10.22 11:28
15

Minótaurosz, a bikafejű ember, a krétai labirintust őrizte a görög mítosz szerint. Találó a név a legújabb Lamborghini-koncepcióra, amely megőrzi a márka hagyományait, mégis friss vért vinne a dühöngő bikával fémjelzett autókba. Villanymotorok hajtanák ugyanis a brutális háromülésest.

Távolról sincs vége, olvasson még

Brabus Vanish: nem mos ki, de kifacsar

2010. április 14., 18:17 Módosítva: 2010.10.22 11:29
34

Kerek 800 lóerőt szabadít a hátsó kerekeire az átdolgozott Mercedes SL – szerencsére nem eladó.

Távolról sincs vége, olvasson még

Itt az új Ikarus, rozsdamentes acélból

2010. április 14., 16:22 Módosítva: 2011.02.23 14:39
83

A városi és elővárosi buszcsalád közös fejlesztése a tavalyi év második felében indult, mintegy 150-200 millió forint fejlesztési költség mellett. A négy típus karosszériáját és egyéb tartozékait az Ikarus készíti, míg a futóművek, ülések, egyes vázszerkezeti darabok kivitelezését a Rába végzi, a motor pedig az Egyesült Államokban készül.

Távolról sincs vége, olvasson még

A Peugeot-nak is házasodnia kell

2010. április 14., 15:29 Módosítva: 2010.10.22 11:31

A Fiat vezérigazgatója szerint a franciáknak van a legnagyobb szükségük egy komoly stratégiai partnerre, hogy hosszú távon túléljenek.

Távolról sincs vége, olvasson még

Leállították a Lexus terepjáró forgalmazását

2010. április 14., 13:17 Módosítva: 2010.10.22 11:32
2

Borulásveszélyesnek kiáltották ki a GX 460-ast, így a Toyota inkább felfüggesztette a típus árusítását, míg ki nem javítják a hibát.

gxstop
Távolról sincs vége, olvasson még

Átalakult a kínai Rolls-Royce-utánzat

2010. április 14., 11:59 Módosítva: 2010.04.14 12:07

A borzalmas bálna nem az egyetlen Geely-újdonság, van meghökkentő sportkocsi, illetve többféle luxusterepjáró és egyterű is. A kínai gyártónak nem elég a Volvo bekebelezése, saját luxusmárkát is alapított Emgrand néven. Nem is aprózták el a fejlesztést: az idei Pekingi Autószalonon gyakorlatilag teljes modellpalettát állítanak ki, igaz, egyelőre nagy részben tanulmányautóként.

Távolról sincs vége, olvasson még

Kémfotókon az Audi A7

2010. április 14., 08:37 Módosítva: 2010.10.22 11:32

Az óriási ötajtóst még mindig káoszmintás ruhában teszteli az Audi, de legalább nappal, így jobban kivehetők a körvonalai.

Távolról sincs vége, olvasson még

A BMW az első, nem az Audi

2010. április 13., 17:36 Módosítva: 2010.10.22 11:33

Néhány nappal ezelőtt kérkedve nyilatkozta az Audi, hogy több autót adott el 2010 első negyedévében, mint a Mercedes. Történelmi fordulatról beszéltek, és hogy 2015-re ők lesznek a legnagyobb luxusautógyár. A BMW eddig szerényen hallgatott, majd ők is leolvasták a számlálót: 265 809-et mutatott. Nem sokkal, de még mindig ők vezetnek a német trió eladási versenyében.

Távolról sincs vége, olvasson még

Villanyos Minivel a Nürburgringen

2010. április 13., 15:44 Módosítva: 2010.04.13 16:41

Egy 24 órás versenyt nem futna végig, de néhány gyors kör a Nordschleifén azért belefért a Mini E sportváltozatának.

Távolról sincs vége, olvasson még

Audi Q7 nyolcgangos váltóval

2010. április 13., 15:40 Módosítva: 2010.10.22 11:35

Az Audi Q7 következő generációjára még várni kell egy-két évet, de addig is új motorokkal és egy új Tiptronic váltóval próbálják feljebb tornázni az eladási számokat.

Távolról sincs vége, olvasson még

Ötmilliót egy kerregő konzervdobozért?

2010. április 13., 14:21 Módosítva: 2010.10.22 11:35
8

Az új Fiat 500-ast eleve úgynevezett „lifestyle” termékként vezették be a piacra, vagyis a Panda-technikát árulják jókora felárral, cserébe tetszetősebb ruhába öltöztetik kívül-belül. Kétségkívül eltalálták az olasz dizájnerek a formatervet, mindenki odavan a kis apróságért. De ötmilliót kérni a Magyarországra kicsit késve érkező nyitott változatért azért mégis túlzásnak tűnik.

Távolról sincs vége, olvasson még