Kémeink már két hete jelentették, hogy elkészült, valóban létezik a teljesen elektromos Kangoo, és a közkedvelt Fluence-ról is híresztelik már egy ideje, hogy hamarosan elérhető lesz villanymotoros hajtással. Most már hivatalos: jövőre érkeznek a zéró emissziós Renault-k.
A Robonaut 2 bizonyos értelemben kiváltja az élő űrhajósokat a Nemzetközi Űrállomáson. A tervezést és a kivitelezést a NASA és a GM közösen vállalta – remélhetőleg ügyesebb jószág, mint a detroiti gyártó némelyik autója.
A legendás Toyota Hilux nem egyszer bizonyította, hogy valóban elpusztíthatatlan. A Top Gear agyament csapata többször próbára tette már, de mindig kifogott rajtuk a pick-up. Ezúttal egy kutatócsoport bízta az autóra az életét, hogy feljussanak az izlandi vulkánra még a kitörés előtt. Céljukat elérték, a Toyota hibátlanul teljesítette ezt a feladatot is.
Az idei év eddigi autóeladási statisztikái alapján kifelé evezünk a válságból. Legalábbis európai szinten, hiszen az első negyedévben 9,2 százalékkal több új autót helyeztek forgalomba az Unióban tavalyhoz képest.
A Seat legsportosabb egyterűje a versenypályán már többszörösen bizonyított, a JE Design pedig épp erre épít: úgy alakították át a Leon Cupra R-t, hogy messziről akár versenyautónak is nézhetnénk.
Néhány hónapja még temették, most azonban feltámasztanák a 205 GTI szellemét a Peugeot vezetői. A 207-es persze már kiöregedőben van, abból már nem lenne érdemes egy új sportváltozatot kifejleszteni, de a két év múlva érkező 208-assal újraéleszthetik a legendát.
A presztízs az első: megtartották a W12-es motort a legnagyobb Audiban, igaz, alaposan továbbfejlesztették.
A hetes nemrég bemutatott összkerékhajtású változata után az 5GT is hamarosan kapható lesz a BMW xDrive rendszerével. Így az 1-es és a Z4 kivételével a közeljövőben az összes BMW elérhető lesz négykerék-hajtással, hasonlóan az Audihoz, ahol évtizedek óta bevált stratégia a quattro márkanév felfuttatása.
A formát olaszok tervezték, az ára viszont kínai lesz, így könnyen kiütheti a Mercedes méregdrága kétülésesét.
Olyan történt, ami még soha. Összesen négy olvasónktól érkeztek kémfotók, ugyanarról a Mercedes-tesztkaravánról. Valamiért ugyanis a Mercedes felénk tesztelte pár autóját. Talán túl jók otthon az utak, vagy kezdünk fontos piac lenni. Íme az első levél, amit kaptunk:
Tisztelt Winkler Róbert!
Ma délután az M7-en Bp. felé autózva előztem meg egy BB kezdőbetűs német rendszámú Sprinterből és S-Klassékból álló, felantennázott, Mercedes polós emberekkel teli konvojt, amelynek az első autója egy, a csatolt fotókon látható, álcázott Mercedes kupé volt. Kb. a jelenlegi SL méretével egyező. 1 km-rel később pedig egy kb. SLK méretű szintén agyonálcázott kupét előztem meg. Sajnos egyedül voltam, ezért csak ezt a két képet tudtam menet közben készíteni.
Gondoltam, hátha érdekes a kép, ezért küldöm Önöknek.Üdvözlettel, Hajdú Tamás
Kis ország vagyunk, ahol egy ekkora karaván nagyon feltűnő, úgyhogy más is szemfüles volt. Mint azt az utolsó levél is alátámasztja, több csoportban mozogtak a Mercedesek, ami növelte a lebukás esélyét.
HelloTegnap az M0-son kaptuk le ezeket a Merciket /szerintem SLK és GL/ éppen a szokásos lefóliázott álcázással voltak ellátva.Szabolcs
Sziasztok!
A mai napon Zalaegerszegről Ajka felé tartottam a 8-as úton, amikor egy pihenőnél erre a konvojra bukkantam. Sajnos sietnem kellett, így nem állhattam meg, 5-tel gurulva a kocsiból fényképeztem őket.
Mindegyik stuttgarti rendszámú volt. Azt hiszem az új CLS-el és talán az új B-vel találkoztam.
A B-ben nem vagyok biztos. 2-2 darabot teszteltek, még a belsejük is álcázott volt (a másik nincs a képen, annak beláttam a belsejébe).
Ami számomra jópofa, hogy a két legújabb fejlesztésű BMW-vel kísérték Őket, ami szerintem azt jelenti, hogy azokhoz mérik a CLS-t!:)
Mondjuk nem lepődtem meg, hogy nem Audikhoz hasonlítják... :) Egyértelmű, a BMW vezet jelenleg - számomra ez bizonyíték! :)
Vélemény?
Üdv,
Krisztián
Sziasztok!
Csatoltam a képeket a kámi Mercedes-jelenésről. A 8-as útról letérve Szombathely felé, Kám községben találkoztunk két nagyobb csoporttal, elöl álcázott tesztautók, mögöttük pedig a kíséret. Az első csoportban a következő generációs SLK-k, ML-ek voltak, a következőben pedig az új CLS és sejtésem szerint az új A vagy B osztály. Sajnos, csak a második csoportról sikerült képet is készíteni. A Smartban ülők legalább annyira vigyorogtak, mint mi magunk. :) Vajon a borzalmas állapotban lévő utak már ide vonzzák a gyári teszteket?!
Üdv: Péter
Az esőkabátanyag alatt már a Suzuki kisautójának következő generációja bújik meg, amelyet nemrégiben a Nürburgring Nordschleifén teszteltek.
Egy szervizkamionnak álcázott teherautóban próbáltak Spanyolországba vinni egy nagyobb dél-amerikai drogszállítmányt.
Ron Dennis McLaren-főnök szerint mindenképp – legalábbis ezt nyilatkozta az Arabian Business című lapnak.
Könnyen lehet, hogy idén a dél-amerikai ország lesz a világ negyedik legnagyobb autópiaca.
Minótaurosz, a bikafejű ember, a krétai labirintust őrizte a görög mítosz szerint. Találó a név a legújabb Lamborghini-koncepcióra, amely megőrzi a márka hagyományait, mégis friss vért vinne a dühöngő bikával fémjelzett autókba. Villanymotorok hajtanák ugyanis a brutális háromülésest.
A városi és elővárosi buszcsalád közös fejlesztése a tavalyi év második felében indult, mintegy 150-200 millió forint fejlesztési költség mellett. A négy típus karosszériáját és egyéb tartozékait az Ikarus készíti, míg a futóművek, ülések, egyes vázszerkezeti darabok kivitelezését a Rába végzi, a motor pedig az Egyesült Államokban készül.
A Fiat vezérigazgatója szerint a franciáknak van a legnagyobb szükségük egy komoly stratégiai partnerre, hogy hosszú távon túléljenek.
Borulásveszélyesnek kiáltották ki a GX 460-ast, így a Toyota inkább felfüggesztette a típus árusítását, míg ki nem javítják a hibát.
A borzalmas bálna nem az egyetlen Geely-újdonság, van meghökkentő sportkocsi, illetve többféle luxusterepjáró és egyterű is. A kínai gyártónak nem elég a Volvo bekebelezése, saját luxusmárkát is alapított Emgrand néven. Nem is aprózták el a fejlesztést: az idei Pekingi Autószalonon gyakorlatilag teljes modellpalettát állítanak ki, igaz, egyelőre nagy részben tanulmányautóként.
Az óriási ötajtóst még mindig káoszmintás ruhában teszteli az Audi, de legalább nappal, így jobban kivehetők a körvonalai.
Néhány nappal ezelőtt kérkedve nyilatkozta az Audi, hogy több autót adott el 2010 első negyedévében, mint a Mercedes. Történelmi fordulatról beszéltek, és hogy 2015-re ők lesznek a legnagyobb luxusautógyár. A BMW eddig szerényen hallgatott, majd ők is leolvasták a számlálót: 265 809-et mutatott. Nem sokkal, de még mindig ők vezetnek a német trió eladási versenyében.
Egy 24 órás versenyt nem futna végig, de néhány gyors kör a Nordschleifén azért belefért a Mini E sportváltozatának.
Az Audi Q7 következő generációjára még várni kell egy-két évet, de addig is új motorokkal és egy új Tiptronic váltóval próbálják feljebb tornázni az eladási számokat.
Az új Fiat 500-ast eleve úgynevezett „lifestyle” termékként vezették be a piacra, vagyis a Panda-technikát árulják jókora felárral, cserébe tetszetősebb ruhába öltöztetik kívül-belül. Kétségkívül eltalálták az olasz dizájnerek a formatervet, mindenki odavan a kis apróságért. De ötmilliót kérni a Magyarországra kicsit késve érkező nyitott változatért azért mégis túlzásnak tűnik.