A kartelltevékenység gyanúja szerint a társaságok rendszeresen egyeztettek a fényezőanyagok áráról és az autófényezési szervizdíjakról.
Szó sincs véletlenről: az új SUV képe a Porsche gyári honlapjának egyik csücskében bukkant fel egy rövid időre.
Néhány programsor átírása csodákat művel: a legerősebb XK változatnak ennyi kellett, hogy 30 km/h-t gyorsuljon.
A Volkswagen korábban nem nagyon kényeztette a sportos kisautók kedvelőit, de a piacnak ezt a szeletét sem hanyagolhatják el, ha az élen akarnak maradni.
A 40 éves hacker még januárban, két hatalmas kijelzőn vetített rövid pornófilmet az arra közlekedőknek. A videó láttán mindkét helyen megállt a forgalom, egy idősebb sofőr pedig szívrohamot kapott a látottaktól.
Valahogy így néz majd ki az amerikaiak első Fiat alapú típusa. A képen látható autó pofás, de ügyes rajzot készíteni azért jóval egyszerűbb, mint sikeres autót tervezni.
Egy brit felmérés szerint az angol luxusmárka fékei hibásodnak meg a leggyakrabban, de a Chrysler, a Fiat és a Peugeot gyártmányainál sem ritka az effajta veszélyes műszaki probléma.
Sima vonalú, de mégsem sivár a Genfi Autószalonra szánt tanulmány. Könnyen lehet, hogy az Alfa Romeo új arculatának kidolgozásánál is felhasználják az autó néhány stíluselemét.
Csütörtöktől ismét változnak az eredetiségvizsgálat szabályai: csak az eladáskor lesz szükség ilyen vizsgálatra az 1998 előtt forgalomba helyezett autóknál - értesült kormányzati forrásból az MTI.
Nincs még egy négyüléses vászontetős, amely akár csak megközelítené a Continental Supersports Convertible dinamikáját.
Tíz év után ismét alaposan átdolgozták a Lotus legnépszerűbb sportkocsiját. A forma egyszerűbb és hatékonyabb lett, és a hajtásláncon is csiszoltak, de a bevált lényeg nem változik: a pillekönnyű alumíniumváz maradt, amilyen volt.
A Wikipedia vonatkozó szócikke meglehetősen aktuális: a Murciélago gyártási darabszámának rovatában a következő szám szerepel: 4000. Ez annyira egzakt adat, hogy egyenesen ma adták át a Lamborghini Audi-érája első szupersportautója, a Murciélago négyezredik példányát. A nagyobbik Lambót 2001-es bemutatója óta folyamatosan gyártják, de elődjét, a Diablót darabszám tekintetében már rég túlszárnyalta: abból 11 éves modellciklusa alatt 2900-at adtak el. A Murciélagót a hírek szerint 2011-ig gyártják, akkor mutatják be utódját, a Jotát.
A Lamborghini sikerei az Audi adta pénzügyi és technikai háttéren kívül a cég német elnökének is köszönhetők. Sant'Agata Bolognese-ben természetesen maga Stephan Winkelmann búcsúztatta a 4000-es sorszámú Murciélagót, kiemelve, hogy a Lamborghini termékstratégiája és modellválasztéka igazi nyerő kombináció.
A világosnarancs (Arancio Atlas) pusztító egyébként még a Murciélagók között is csúcsmodell: az LP670-4SV nevében az SV kód az olasz Super Veloce, azaz Rettentő Gyors rövidítése, a V12-es motor 670 lóerős, és több karosszériaalkatrész és belső elem karbonra cserélésével 100 kilóval csökkentették az autó tömegét. A Car and Driver magazin tavaly júniusi tesztje szerint az LP560-4 SV 3,2 másodperc alatt érte el a 100-as tempót. A Murciélago-altípust 350-es korlátozott szériában gyártják, ára 450 ezer dollár, vagyis kb. 90 millió forint.
Az LP670-4SV ma tehát megkezdi Föld körüli útját, hogy végre átvehesse boldog tulajdonosa - hol másutt, mint a népi Kínában.
Igazi ínyenceknek szánják a leggyorsabb A6-os újabb változatát, több bőrrel, nagyobb kerekekkel, szélesebb színválasztékkal és rázósabb futóművel.
Az európai autógyártók szövetsége (ACEA) minden hónapban nyilvánosságra hozza az Európában újonnan eladott autókról szóló adatokat. Eszerint 2010 első havában az Európai Unióban, valamint a három EFTA-tagországban 13 százalékkal nőtt, még keleten csökkent az újonnan forgalomba helyezett autók száma az egy évvel korábbihoz képest.
Nálunk Subaru vagy Daihatsu márkajelzéssel válhat ismertté az ötajtós, ám lényegében nem más, mint egy újabb Yaris-variáns.
Ha sok a nyolc henger és a 10 liter feletti fogyasztás, de mégis négyajtós Porsche kell, itt a megoldás.
Egy szaúdi diák új rekordot állított fel a közlekedési bírságok történetében. 2008-óta több mint 400 büntetést zsebelt be, amiért 356 000 dirhamot (18 millió forint) fizethet.
Morcosabban néz a Toyota szabadidő-autója – talán így többen felfigyelnek rá az erősödő konkurencia mellett is.
A franciák óvatosan kezdenek a stílusváltáshoz: először egy tanulmányt állítanak ki Genfben, hogy kiderítsék, a közönség mit szól a megváltozott Peugeot-archoz.
A középkategóriában sok az unalmas szedán, de ez inkább a vásárlókon múlik, mint a tervezőkön.
Megtörtént az első lépés a Humvee leváltása felé: újabb példányokat már nem rendelnek az amerikai fegyveres erők.
Szabó Máté ombudsman szerint előbb rendes tömegközlekedés kell, csak aztán lehetne korlátozni az autóhasználatot. Épp ezért azt javasolja Budapest vezetésének, hogy halassza el a közlekedés korlátozását, míg ki nem épül az ilyen rendkívüli helyzetekben is megfelelő kapacitású közlekedési rendszer.
A gyáriak szerint hiába várjuk a Vel Satis utódját, a közeljövőben nem tervezik újabb nagykocsi bemutatását.
A nagy rivális, a Toyota Land Cruiser nyomában jár az új Patrol: az elpusztíthatatlan terepjáróból gigantikus luxusbatár lett.
A japánok egyelőre csak egy részletfotót mutattak az Auris méretű luxus-hibridről, de annyi így is látható, hogy a formaterv változott a tavaly őszi LF-Ch tanulmány óta.