Hírek

Újabb csúcsot dönt a benzin ára

2010. február 22., 15:22 Módosítva: 2010.03.05 09:36

A benzin literje átlagosan 324, a gázolajé 300 forint lesz a szerdai áremelés után. Az MTI értesülése szerint a Mol hat forinttal növeli a 95-ös literenkénti nagykereskedelmi árát.

Távolról sincs vége, olvasson még

Visszatér Európába a Cadillac

2010. február 22., 15:12 Módosítva: 2010.10.22 14:10

Korábban már beszámoltunk az amerikai gyár tervéről, hogy visszatérne az európai piacra. A General Motors ma hivatalosan is bejelentette, hogy újra megpróbálkoznak Európa meghódításával.

2011-cadillac-cts-coupe 100195198 m
Távolról sincs vége, olvasson még

A CLS kistestvére lesz az új Mercedes-tanulmány?

2010. február 22., 14:44 Módosítva: 2010.10.22 14:12
1

Az F800 Style nem csak egy a sok zöld tanulmány közül: igazi divat-Mercedes, amely a gyártó következő sportos rétegmodelljének előfutára lehet.

Távolról sincs vége, olvasson még

Kiszivárogtak az Audi RS5 fotói

2010. február 22., 11:29 Módosítva: 2010.10.22 14:12
8

Az Audi elkészült a BMW M3-as közvetlen ellenfelével: a nagyszerű RS4 utódja már az A5 kupé karosszériájába költözött át.

Távolról sincs vége, olvasson még

Végre elkészül a Volkswagen Sharan utódja

2010. február 22., 10:14 Módosítva: 2010.10.22 14:13

Nincs mese, a 15 éves buszlimuzin cseréjét nem halogathatták tovább Wolfsburgban. A második generáció előzetese nem mutat túl sokat, csak annyi biztos, hogy a VW egyenarcát viseli majd.

sharanpv
Távolról sincs vége, olvasson még

A levegő is levegőnek nézi

2010. február 22., 09:43 Módosítva: 2010.10.22 14:14

Aki azt hitte, hogy az egyesek szerint csak egyfajta módosított hibridnek, mások szerint a valóban használható elektromos autó előfutárának tekinthető Chevy Volt-Opel Ampera-vonal elhalt valahol a GM feneketlenül mély redőiben, az téved. Persze amióta szóba került az Opel eladása, azóta nem szokás a két márkát még csak távolról sem együtt emlegetni, de mindannyian tudjuk, hogy az említett két kocsi egy és ugyanaz.

Távolról sincs vége, olvasson még

Kilencmillió dolláros fizetés

2010. február 21., 17:40 Módosítva: 2010.02.21 17:40

A General Motors autógyártó pénteken bejelentette, hogy elnök-vezérigazgatójának, Edward Whitacre-nak összesen 9 millió dollár lesz az idei javadalmazása, ebből 1,7 milliót fizetés, 7,3 milliót pedig opciós részvények formájában kap.

Távolról sincs vége, olvasson még

Mercedes V50S: plusz 47 lóerő hétmillióért

2010. február 21., 15:45 Módosítva: 2010.10.22 14:15

Kevés a széria 388 lóereje? Ha van pénzed, akkor az izmosítás sem lehetetlen: a bankszámla lecsapolásáért cserébe a Väth E500 Coupé V50S 435 lovat ígér. A hösbachi cég huszonegy éve van a szakmában – legújabb munkájuk egy diszkrét, hivalkodásmentes luxusautó.

Távolról sincs vége, olvasson még

A kipufogógáz érelmeszesedést okoz

2010. február 21., 08:38 Módosítva: 2010.02.21 08:38
1

Aki az autópályához közel lakik, korábban számíthat érelmeszesedésre, mint kevesebb kipufogógázt belélegző embertársai. Egy nemzetközi kutatócsoport többéves vizsgálatainak eredményeit a PLoS ONE tudományos folyóirat közölte.

Távolról sincs vége, olvasson még

Utazna Mercedesben, melynek nincs hangja?

2010. február 20., 18:49 Módosítva: 2010.10.22 14:16
mercedes-vito-taxi

Már több mint egy éve, hogy az ECV (Eco City Vehicles) régi autóiknál környezetkímélőbb, kedvezőbb emissziós értékekkel üzemelő Mercedes Vitókat biztosított a londoni taxisofőröknek. Most egy teljesen elektromos hajtású, ténylegesen nullemissziós Vito piacra dobásán dolgoznak. Az eVito Taxi elveszti hátsókerék hajtását, viszont teljesíti a Savoy luxusszálló felhajtójához tervezett híres 25 lábas, nagyjából 7.6 méteres fordulókört. A fejlesztésben a Penso gyár, a Mercedes Benz UK és a Zytek Automotive is részt vesznek. A projektet 2.5 millió fonttal, átszámolva 775 millió forintnak megfelelő összeggel támogatja a regionális fejlesztési ügynökség.

Távolról sincs vége, olvasson még

A 655 lóerős BMW M3 elég erős?

2010. február 20., 13:48 Módosítva: 2010.10.22 14:17
29

A Manhart Racing német tunigműhely kezelésbe vette az M3 kupét: legdrágább kitjükkel 655 lóerőt préseltek ki az E92 motorjából, ami 3.7 másodpercre rövidítette a 0-100 km/h-s sprintet. A végsebesség valahol 350 km/h magasságában van – igaz, ezt még nem tudták kipróbálni.

Távolról sincs vége, olvasson még

Bővít az Opel Lengyelországban

2010. február 20., 13:29 Módosítva: 2010.10.22 14:17

A nagyobb keresletnek köszönhetően 700 fővel bővül az Opel glwicei gyára; közölte az üzem szóvivője. A bővítés az Astra modellek új generációjának gyártásával hozható összefüggésbe. A tervek szerint az év közepén visszaállnának a három műszakos munkanapra, ami azt jelenti, hogy az üzem teljes kapacitással fog üzemelni, úgy, mint 2008 végén.

Távolról sincs vége, olvasson még

Itt a legmérgesebb Citroen

2010. február 20., 06:53 Módosítva: 2010.10.22 14:18
13

A DS3-asban a kezdetektől ott rejlik egy kőkemény hot-hatch ígérete, és most meg is csinálták a franciák. A Genfben bemutatkozó Racing változatba 200 lóerős turbómotor került.

Távolról sincs vége, olvasson még

Kémfotókon a Volvo V60

2010. február 20., 06:31 Módosítva: 2010.10.22 14:18

Újabb kombival bővül a svéd autógyár kínálata. Összekócolja a jól kitalált típusjelzés-sort, viszont szükség van rá az eladások növeléséhez.

Távolról sincs vége, olvasson még

Elégséges Budapest tömegközlekedésének

2010. február 19., 15:33 Módosítva: 2010.02.19 17:56

Budapest huszonegyedik lett azon a 23 európai várost felsorakoztató listán, melyben a nagyvárosok tömegközlekedését vizsgálta a Euro Test konzorcium.

Távolról sincs vége, olvasson még

Késik az M43-as első szakaszának átadása

2010. február 19., 15:33 Módosítva: 2010.03.08 23:21

A beruházó Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. csütörtöki tájékoztatása szerint, a napokban aláírta az M43-as autópálya első szakaszát építő – M43 Szeged-Makó Konzorciumot vezető – Swietelsky Baugesellaschaft m.b.H.-t képviselő Swietelsky Magyarország Kft.-vel a megállapodást arról, hogy ez év augusztus 31-re módosítják az autópálya-szakasz átadásának véghatáridejét.

Távolról sincs vége, olvasson még

Készül a 200 lóerős Honda CR-Z?

2010. február 19., 15:32 Módosítva: 2010.10.22 14:19

Úgy hallani, a Honda megpróbál megfelelni az elvárásoknak, és elkészíti hibrid kupéja igazán erős változatát. Azoknak azonban ismét csalódniuk kell, akik nagyobb benzinmotort – mondjuk a Civic Type-R-ben használt K20-ast – látnának szívesen a kupé orrában. A CR-Z Type-R változatát más recept szerint tuningolják.

Távolról sincs vége, olvasson még

Profi vezetők a Jaguar élén

2010. február 19., 15:32 Módosítva: 2010.10.22 14:20

Tapasztalt szakembereket állított autógyártó részlege élére a Tata: az ex-Opeles Carl-Peter Forster a teljes részleg vezérigazgatója lesz, a Jaguar és a Land Rover vezetését pedig Dr. Ralf Speth veszi át.

Távolról sincs vége, olvasson még

VW CrossPolo: műanyag arcoskodás

2010. február 19., 15:31 Módosítva: 2010.10.22 14:20

Elkészült a Volkswagen kisautó bakancsos változata. Terepre ugyan nem való, de van, akinek az is elég, ha az autója keménynek látszik.

Távolról sincs vége, olvasson még

BMW X1 egy kicsit jobban

2010. február 19., 06:56 Módosítva: 2010.10.22 14:20
1

Kívülről-belülről átalakul a BMW legkisebb szabadidő-autója az AC Schnitzer kezelése nyomán. Az új tuningkészlet a Genfi Autószalonon mutatkozik be.

Távolról sincs vége, olvasson még

Ettől féljenek a terroristák

2010. február 18., 18:11 Módosítva: 2010.02.18 18:51

India hol jobb, hol rosszabb ötletekkel veszi fel a harcot a terrorizmus ellen. Egy nagy páncélozott jármű lássuk be, nem épp a leghasználhatóbb, ha a terroristák hotelekben vagy bevásárlóközpontokban bujkálnak. Miért ne lehetne egy elektromos golfautó a megoldás?

Távolról sincs vége, olvasson még

Herélt dízel a Mercedes C-osztályban

2010. február 18., 17:51 Módosítva: 2010.10.22 14:21

Még kevesebb benne a kraft, de cserébe ez a legtakarékosabb és legolcsóbb dízelmotor, amelyet Mercedes szedánba építenek.

Távolról sincs vége, olvasson még

Flextreme: forradalom az Opelnél

2010. február 18., 16:21 Módosítva: 2010.10.22 14:22

Teljesen új formavilág és ultramodern hajtáslánc – az Opel tanulmánya a cég jövőképét vázolja fel.

Távolról sincs vége, olvasson még

Milliárdos veszteséggel zárt a Daimler 2009-ben

2010. február 18., 15:31 Módosítva: 2010.04.01 23:51

A járműipari csoport 2,644 milliárd eurós (718 milliárd forint) adózás utáni veszteséget jelentett 2009-ről. A világ második legnagyobb luxusautó-gyártója egy évvel korábban még 1,414 milliárdos nyereséget ért el, most azonban egy részvényére 2,63 euró veszteség jut.

Távolról sincs vége, olvasson még

Hibrid Hondák taxinak?

2010. február 18., 14:50 Módosítva: 2020.08.04 10:18

Papíron tökéletes ötlet, csak ne lenne az a sok, igazán takarékos dízel Európában.

Távolról sincs vége, olvasson még