A benzin literje átlagosan 324, a gázolajé 300 forint lesz a szerdai áremelés után. Az MTI értesülése szerint a Mol hat forinttal növeli a 95-ös literenkénti nagykereskedelmi árát.
Korábban már beszámoltunk az amerikai gyár tervéről, hogy visszatérne az európai piacra. A General Motors ma hivatalosan is bejelentette, hogy újra megpróbálkoznak Európa meghódításával.
Az F800 Style nem csak egy a sok zöld tanulmány közül: igazi divat-Mercedes, amely a gyártó következő sportos rétegmodelljének előfutára lehet.
Az Audi elkészült a BMW M3-as közvetlen ellenfelével: a nagyszerű RS4 utódja már az A5 kupé karosszériájába költözött át.
Nincs mese, a 15 éves buszlimuzin cseréjét nem halogathatták tovább Wolfsburgban. A második generáció előzetese nem mutat túl sokat, csak annyi biztos, hogy a VW egyenarcát viseli majd.
Aki azt hitte, hogy az egyesek szerint csak egyfajta módosított hibridnek, mások szerint a valóban használható elektromos autó előfutárának tekinthető Chevy Volt-Opel Ampera-vonal elhalt valahol a GM feneketlenül mély redőiben, az téved. Persze amióta szóba került az Opel eladása, azóta nem szokás a két márkát még csak távolról sem együtt emlegetni, de mindannyian tudjuk, hogy az említett két kocsi egy és ugyanaz.
A General Motors autógyártó pénteken bejelentette, hogy elnök-vezérigazgatójának, Edward Whitacre-nak összesen 9 millió dollár lesz az idei javadalmazása, ebből 1,7 milliót fizetés, 7,3 milliót pedig opciós részvények formájában kap.
Kevés a széria 388 lóereje? Ha van pénzed, akkor az izmosítás sem lehetetlen: a bankszámla lecsapolásáért cserébe a Väth E500 Coupé V50S 435 lovat ígér. A hösbachi cég huszonegy éve van a szakmában – legújabb munkájuk egy diszkrét, hivalkodásmentes luxusautó.
Aki az autópályához közel lakik, korábban számíthat érelmeszesedésre, mint kevesebb kipufogógázt belélegző embertársai. Egy nemzetközi kutatócsoport többéves vizsgálatainak eredményeit a PLoS ONE tudományos folyóirat közölte.
Már több mint egy éve, hogy az ECV (Eco City Vehicles) régi autóiknál környezetkímélőbb, kedvezőbb emissziós értékekkel üzemelő Mercedes Vitókat biztosított a londoni taxisofőröknek. Most egy teljesen elektromos hajtású, ténylegesen nullemissziós Vito piacra dobásán dolgoznak. Az eVito Taxi elveszti hátsókerék hajtását, viszont teljesíti a Savoy luxusszálló felhajtójához tervezett híres 25 lábas, nagyjából 7.6 méteres fordulókört. A fejlesztésben a Penso gyár, a Mercedes Benz UK és a Zytek Automotive is részt vesznek. A projektet 2.5 millió fonttal, átszámolva 775 millió forintnak megfelelő összeggel támogatja a regionális fejlesztési ügynökség.
A Manhart Racing német tunigműhely kezelésbe vette az M3 kupét: legdrágább kitjükkel 655 lóerőt préseltek ki az E92 motorjából, ami 3.7 másodpercre rövidítette a 0-100 km/h-s sprintet. A végsebesség valahol 350 km/h magasságában van – igaz, ezt még nem tudták kipróbálni.
A nagyobb keresletnek köszönhetően 700 fővel bővül az Opel glwicei gyára; közölte az üzem szóvivője. A bővítés az Astra modellek új generációjának gyártásával hozható összefüggésbe. A tervek szerint az év közepén visszaállnának a három műszakos munkanapra, ami azt jelenti, hogy az üzem teljes kapacitással fog üzemelni, úgy, mint 2008 végén.
A DS3-asban a kezdetektől ott rejlik egy kőkemény hot-hatch ígérete, és most meg is csinálták a franciák. A Genfben bemutatkozó Racing változatba 200 lóerős turbómotor került.
Újabb kombival bővül a svéd autógyár kínálata. Összekócolja a jól kitalált típusjelzés-sort, viszont szükség van rá az eladások növeléséhez.
Budapest huszonegyedik lett azon a 23 európai várost felsorakoztató listán, melyben a nagyvárosok tömegközlekedését vizsgálta a Euro Test konzorcium.
A beruházó Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. csütörtöki tájékoztatása szerint, a napokban aláírta az M43-as autópálya első szakaszát építő – M43 Szeged-Makó Konzorciumot vezető – Swietelsky Baugesellaschaft m.b.H.-t képviselő Swietelsky Magyarország Kft.-vel a megállapodást arról, hogy ez év augusztus 31-re módosítják az autópálya-szakasz átadásának véghatáridejét.
Úgy hallani, a Honda megpróbál megfelelni az elvárásoknak, és elkészíti hibrid kupéja igazán erős változatát. Azoknak azonban ismét csalódniuk kell, akik nagyobb benzinmotort – mondjuk a Civic Type-R-ben használt K20-ast – látnának szívesen a kupé orrában. A CR-Z Type-R változatát más recept szerint tuningolják.
Tapasztalt szakembereket állított autógyártó részlege élére a Tata: az ex-Opeles Carl-Peter Forster a teljes részleg vezérigazgatója lesz, a Jaguar és a Land Rover vezetését pedig Dr. Ralf Speth veszi át.
Elkészült a Volkswagen kisautó bakancsos változata. Terepre ugyan nem való, de van, akinek az is elég, ha az autója keménynek látszik.
Kívülről-belülről átalakul a BMW legkisebb szabadidő-autója az AC Schnitzer kezelése nyomán. Az új tuningkészlet a Genfi Autószalonon mutatkozik be.
India hol jobb, hol rosszabb ötletekkel veszi fel a harcot a terrorizmus ellen. Egy nagy páncélozott jármű lássuk be, nem épp a leghasználhatóbb, ha a terroristák hotelekben vagy bevásárlóközpontokban bujkálnak. Miért ne lehetne egy elektromos golfautó a megoldás?
Még kevesebb benne a kraft, de cserébe ez a legtakarékosabb és legolcsóbb dízelmotor, amelyet Mercedes szedánba építenek.
A járműipari csoport 2,644 milliárd eurós (718 milliárd forint) adózás utáni veszteséget jelentett 2009-ről. A világ második legnagyobb luxusautó-gyártója egy évvel korábban még 1,414 milliárdos nyereséget ért el, most azonban egy részvényére 2,63 euró veszteség jut.