Még több vezetési élmény, csökkentett káros anyag kibocsátás. Ezzel reklámozza a BMW az új M3-at, melyet a genfi autókiállításon mutat be először a közönségnek. A facelift-en kívül a műszaki csomag is merőben más lesz, előtérbe került a környezetvédelem: a már jól ismert automata Stop-Start rendszert is beépítik az új autókba, mely leállítja a motort, ha a jármű nincs mozgásban.
Az idei visszaesés után jövőre körülbelül 4 százalékkal bővülhet a világ autópiaca: várhatóan mintegy 52 millió jármű találhat vevőre. A német autógyártók szövetségének (VDA) elnöke, Matthias Wissmann jóslatát a Hamburger Abendblatt című német lap idézte a mai napon.
Rekordsebességgel javítja a Toyota a visszahívott autók gázpedálját: a márkaszervizek átlagosan napi 50.000 ügyfélt szolgálnak ki a típushiba miatt világszerte. Péntekkel bezárólag nagyjából 225.000 járművön végezték el a helyreállítást – igaz, még így is milliók vannak hátra.
A földrengés sújtotta Haiti támogatásáért fog össze a Lotus és Naomi Campbell. Összesen nyolc darab egyedi sportkocsi kerül kalapács alá, hogy az aukción befolyt összeggel segíthessék a romba dőlt térség helyreállítását. Minden autó speciális, egyedi kialakítású, „Naomi for Haiti” névre keresztelt modell: ráfényezték Haiti zászlaját, de sok egyéb ponton is felfedezhetők apró azonosító jelek. A szervezők arra számítanak, hogy a középmotoros Lotus Evorák nagy része gyűjtők birtokába kerül.
Januárban 115,5 százalékkal emelkedtek az autó eladások Kínában a 2009. januárihoz képest - jelentette a kínai autóipari szövetség (China Association of Automobile Manufacturers).
A hírek szerint a Mercedes még idén megkezdi a villanymotorral hajtott Vitók gyártását. Először egy kisebb szériát, körülbelül 100 darabot szállítanának le. A húsz megrendelő többsége kisáruszállító cég, akik néhány kilométeres távokon, főleg a belvárosban, dugókban használják autóikat.
A hírek szerint a megszólalásig hasonló formatervvel, azonban ötajtós kivitelben debütál majd a prémium szegmensbe szánt DS4. A végleges autó valószínűleg a C4 műszaki alapjaira épül, a sorozatgyártás kezdetét 2011 első félévére jósolják.
Valószínűleg kiállítják végre az Abarth 500-as kabriót és az Abarth Punto Evót Genfben.
20 év és több mint 10 millió eladott példány után a Renault úgy döntött, különleges, ünnepi kiadású modellel örvendezteti meg a vásárlókat.
Mindössze 500 darab készül már csak a Viperből, aztán leállítják a gyártását, de nem kell csüggedni, 2012-ben jön az új modell.
Egyetlen részletfotó. Ez minden, amit az Opel megmutatott a Genfben bemutatkozó új tanulmányból, a Voltecből.
Három- és ötajtós, kabrió és sportos S1-es biztosan lesz majd, de elképzelhető, hogy hibridet is fognak gyártani.
Az MG TF utódját Angliában fejlesztik, és az MG régi hagyományait élesztheti fel.
Már az idén élesben bizonyíthat a 911 GT3 R Hybrid: a Nürburgringen rendezett 24 órás viadalon próbálják ki először. Két év múlva azonban már Le Mans-ban is felbukkanhat, méghozzá gyári színekben.
Genfben állítják ki a franciák következő prémiumszegmensbe szánt modelljét, egy kompakt szabadidőautó-kupé keveréket.
Az IndyCar sorozat célja csak a sportág olcsóbbá tétele volt, de könnyen versenyautó-építési forradalom lehet a történet vége.
Könnyedebb a forma, kisebb a tömeg, korszerűbb a motorválaszték, de a VW nagy terepjáróját továbbra is csak a méretei miatt vesszük majd észre.
A Hyundai csoport hatalmas lendülettel próbálja minden fronton befogni a japán konkurenciát. Nagy tömegben eladható, jó minőségű típusaik, luxusautójuk és hátsókerék-hajtású kupéjuk már van, a következő lecke a sorozatgyártásra érett, önálló formatervű hibrid típus elkészítése.
Városi fiataloknak akarják eladni a magas kisautót, de ilyen arccal egyáltalán nem biztos, hogy lesz is, aki megveszi.
Úgy tűnt, az FT-86 tanulmány már csak egy kis lépésre van a szériagyártástól, de a Toyota vezetői másképp gondolták. A legújabb hírek szerint a Japánban megrajzolt formaterv helyett másikat készíttetnek az autóhoz, méghozzá Kaliforniában.
A Ford most jutott el odáig, hogy izomautója legerősebb változatát is lecserélje. A motor erősebb és könnyebb lett, a formaterv látványosabb, de a lényeg nem változott: a GT500 továbbra is a leggyorsabb modell marad a Ford kínálatában.
Az 1960-as évek óta nem terveztek utcai Ferrarit nyolcnál kevesebb hengerrel, de a spórolás kényszere nagy úr. Az olasz sportkocsigyár vezetője azt mondja, akár már a közeli jövőben elkészülhetnek az új V6-os modellek.
Bár az eredmények javultak az utolsó hónapokban, 2009 így is az évtized legrosszabb esztendője a Peugeot-Citroen számára. A francia autógyártó 1,16 milliárd eurós veszteséggel működött a tavalyi évben.
A túl gyorsan felfúvódó légzsák balesetkor akár a sofőr nyakát is törheti. A Honda 437 ezer autóban kénytelen kicserélni a hibás alkatrészt.