13 999 font, azaz 6,7 millió forint nagyon jól hangzik egy olyan, kompakt méretű, teljes értékű elektromos autóért, mint a Nissan Leaf, főleg úgy, hogy 2023-as évjáratú, bemutató autóként mindössze 1500 mérföldet, vagyis körülbelül 2400 kilométert futott: az autó eredeti, 30 400 fontos listaárához képest ez 54 százalék kedvezményt jelent. Hasonló a helyzet egy Opel – arrafelé Vauxhall – Mokka Electric esetén, ami szintén 2023-as, 1800 mérföldet futott, és szintén féláron, 17 798 fontért árulják.
A Tesla a kezdeti időben gyakori látogatója volt az autószalonoknak, aztán az Apple mintájára egyre kevésbé jelentek meg márkastanddal, egy ideje viszont megint visszatértek, az amerikai és kínai expókon rendszeresen ott vannak, de eljöttek Párizsba is, ahol a Cadillac mellett képviselték az amerikai vonalat az erősen kínaiak dominálta 5.3-as pavilont.
Ebbe a gyűjtésbe a Twingótól, az Amin keresztül egy Cadillacen át a Cybertruckig minden került.
25. évfordulóját ünnepli a Porsche 911 GT3-szériája, ami 1999-ben, az első vízhűtéses generációval kapta ezt a nevet, homologizációs szériaként a FIA GT3-csoportjába. A GT3 nimbusza azóta is csak épül, ráadásul az erős Porschék turbóval vagy anélkül is nagyon megbízhatónak bizonyulnak, akár a tartós versenypályázást is jól viselik. Az új GT3 esetén szerencsére megmaradt az alaprecept: hathengeres szívó boxermotor 4000 köbcentivel, 510 lóerővel, 410 Nm nyomatékkal, minden csak finomabb lett, vagy épp magasabb polcról, az RS változatból érkezett.