Ez a Škoda 100 négy évtizedet töltött bezárva, mert nem sikerült a felújítás. Most néhány lelkes fiatal megpróbálja megmenteni!
Ha régiautó, akkor mindenki Porschét, sport Mercedest, esetleg Alfa GTV-t akar, nagy motorral. Pedig az élmény más árszinten is varázslatos.
Elég pontosan tudom, milyen kocsit szeretnék hobbiautónak: nem ilyet. Ez a 406 Coupé azonban nagyon vonzó.
Csillagszemű ábrándozók vigyázat: ilyen autót venni belépő a szopórollerre. Pedig a rali legenda szelleme ott lebeg a Peugeot 405 GRix4 felett.
A Maserati Biturbo olyan rossz hírű, hogy azt hihetnénk, rég elásták az összeset. Annál nagyobb csodát éltünk, mikor hármat is vezettünk egy napon!
Ha egy autóba a Lotus adja a vázat, a kormányt, a futóművet, a műszereket, sőt, a Lotus gyártja Angliában – az Lotus, nem?
Hihetetlen, de ez a furcsa orrú ezerhatos valódi gyári kivitel. Ami azonban még ennél is meglepőbb, az a bejáratós motor az orrában.
Tonna alatti össztömeggel gyenge motor is boldogul, így lesz a családi batárból hülyegyerek-játékszer. Óda egy bolond Citroënhez!
Esettanulmány a kitartva rohasztott haszongépjárműről és az elhanyagolt autókról.
Zoli Toledója 110 helyett 180 lóerős, air ride futóműve van, igényes építés, de illegális.
A MűhelyPRN-nak a rosszabbik végére kellett térdelnem, mégsem az autóm lett meztelen, hanem az emberiség
Kellett neki egy kis szeretgetés, de jobb kondiban nem is lehetne. Erre aztán lehet vágyni.
V8, merev tengely, kézi váltó. Mentes minden modern kütyütől, de ez az első gázadás után úgysem érdekel.