Csak egy dologra tudok gondolni: a központosító gyűrű hiányára.
A 175/50 R15, vagy a 195/45 R15 jöhet csak szóba váltóméretként.
A központosító gyűrű fontos, hiánya különböző problémákat okoz!
Erre van valamilyen hatósági elõírás?
Megfelelõ-e a jelenleg használt?
Felmerült egy probléma: 185/65 R14-es gumik vannak rajta.
Az egy j-betűnyi különbség jelent-e eltérést a gyári mérethez képest?
Közelmúltban igazoltattak, majd kifogásolták a gumiméretet.
Esetleg 225/40 R18 vagy 235/40 R18?
Nem rossz választás, bátran merem ajánlani.
Olyan céghez forduljon, akik garanciát is vállalnak rá.
A gyári gumi rajta 165/65 R13.
Gyári állapotában biztos beférne gond nélkül a nagyobb kerék az autó alá.
Két kereskedő foglalkozik a Ceat-abroncsok forgalmazásával.
A hozzá való gumiméret a 205/45 R17.
Szerintem a 2,3 bar túl magas ennek a kisautónak.
Legjobb lenne egy 6,5x15 méret.
Talán az abroncsok légnyomása okozza.
A szükséges osztókörre lennék kíváncsi.
Valóban nagyon fontos a helyes légnyomás az abroncsok élettartama szempontjából.
Veszek valami olcsóbb, de új garnitúrát.
Ilyen a Pirellinél a P2500 Euro nevű mintázat.
A 195/45 R15 nagyon kicsi erre az autóra.
A T86 utal a téli mivoltára?
4x100x56,5.