A Dacia Duster a piacon kapható legolcsóbb SUV-ok közé tartozik. Ez a felszereltsége mellett a törésteszteken is meglátszik.
A Hyundai kis családi autója, az i30 meglepően jól teljesített az Euro NCAP törésteszten.
Az Opel jelenleg kapható legnagyobb családi autója került az Euro NCAP csapatához. Ez lett a végeredmény.
Az amerikai izomautót nem a biztonsági felszereltsége miatt veszik, de azért a Mustang így is problémás.
Egy kisebb parkolónyi Seat Ibizát törtek össze az Euro NCAP-nél, vajon kispórolták belőle a biztonságot?
Az Ampera-e nagyon jövőbe mutató technikára épült, de nem szabad elfelejteni a biztonságot se.
Hogyan viselkedik balesetben a Volkswagen új négyajtós kupéja?
Az Alfánál anno azt nyilatkozták, hogy a Stelvio bármelyik mai SUV-val képes felvenni a versenyt. Hogy biztonságtechnikailag is versenyképes-e, az még nem volt tisztázott, de nemrég az Euro NCAP kezébe került. Ugyanolyan részletes és alapos vizsgálaton esett át, mint társai.
Az új Honda Jazz öt csillagot kapott a legutóbbi Euro NCAP-fordulóban, pedig a kuplungja közveszélyes.
A Peugeot 3008 öt Euro NCAP csillagot kapott, pedig felfújódás közben kiszakadt az utas légzsákja.
A Hyundai bankot robbant? A legfrissebb törésteszten az i20 jobbnak bizonyult, mint a Honda Jazz.
Hogyan véd meg 1,6 tonna fém négy embert? Az Audi Q5 belsejében elég jól: frontális ütközéskor a tetőoszlop elmozdulása 3 mm volt. Kívül már kevésbé.
Persze nem tökéletes, de csupán kisebb hiányosságokat tárt fel a Kia Soul Euro NCAP-töréstesztje.
Az Euro NCAP legfrissebb töréstesztjén nem szerepelt túl jól a Suzuki minije, az Alto.
Ha az 5-ös BMW repetázhatott félátfedéses karambolból, akkor egy Kia is. És alig gyengébb végeredménnyel.
A korábbi négy-négy-hármas eredmény az új rendszerben öt csillagot ér a változatlan ötajtós Civicnek.
A Dodge Caliber légzsákjai nem fújódtak elég keményre, ezért a sofőr lefejelte a kormányt, az utas pedig a műszerfalat.
Főleg a térdre, a combra és a mellkasra jelent veszélyt a Daihatsu Cuore. Négy csillagot még így is kapott.
Egyelőre egyedül a VW Golf VI régi törésteszteredményét pontozták le az új Euro NCAP-norma szerint. Kellett az öt csillag − még egyszer.
Jól védi az utasokat, gyalogosteszten kiváló, de csak a vezető övének bekapcsolására figyelmeztet csipogó. Ezért nem ötcsillagos az új Subaru Impreza.
A Mitsubishi Lancer töréstesztje után hosszú kezelésre szorultak a töréstesztbábuk. Mégis ötcsillagos.
Nem sok minimálautónak sikerült eddig öt Euro NCAP csillagot elérnie. Sőt, ez néha még nagy limuzinoknak is gondot jelent.
A vezető mellkasa ütközik a kormánnyal, pedig van légzsák, és ki is nyílt. A Citroën kis családi doboza csalódást keltő eredménnyel zárt az Euro NCAP töréstesztjén.
Nagyon biztonságos az új Toyota, de egyben rávilágít az új Euro NCAP-töréstesztnorma egyik kedves visszásságára.