De minek elkölteni egy Tesla árát, ha van Hyundai Ioniq 5 sokkal olcsóbban? Vagy Skoda Enyaq?
A Tannis tesztről sokan gondolják, hogy féktelen móka és kacagás, pedig... pedig tényleg az, mutatjuk.
Azért van abban valami vérfagyasztó, amikor a teherautó-szökevény Kangoo lefőzi a szupersportautót. Pedig megtörtént.
Már nem vicces a Kangoo, semmilyen értelemben. Bármire jól használható lenne, tényleg meg sem érdemeljük.
Az elektromos Mustang eddig sem volt rossz, de most megjött a GT, amiben állítólag benne van a tűz. Izé... szikra.
Mintha egy Louis Vuitton táskában utaznál, csakhogy a francia repilimuzin befelé olyan.
Szerintünk ezek az autók lehetnek esélyesek az Év Autója díjra. Messze még a vége, nézd meg, miből fognak választani a zsűritagok.
Autót általában azért gyártanak, hogy a vevők megvegyék őket. Ez azonban nem ezért készül.
Egy kínai SUV, amely nemcsak gazdagabban felszerelt és olcsóbb, de gyorsabb is az ID.4 GTX-nél.
Beleülsz, megtaposod, és kamillázol, hogy villannyal ilyet is lehet. A sport Audi, amiből nem hiányzik a bitturbó V8.
A Kia új villanyautója jól példázza, hogy miért Korea lesz az európai és japán autóipar valódi kihívója – és nem a kínai.
Mostanra a Multivan nem teherautóra épül, de probléma ez? Nem feltétlen, de az ergonómiával vannak bajok.
Milyen lesz egy autós üldözés villanyautóval? Lesz még egyáltalán rendes autó?
Oda kell tenni a tapintható és látható minőséget, ha a BMW és az Audi ellen mennek.
Próbáltam már ezt az autót, amikor Porsche logó volt rajta. Most Audira szabták, és a körülményeknek hála - beleszerettem.
A hibridet nem kellett újra feltalálni, a formát sem. A kilincseket sem kellett volna. Viszont az új NX már tölthető hibridként is kapható, ezt vezettük.
Idén először több elektromos autó van a Tannistesten, mint belsőégésű motorral szerelt. Szerintetek melyik fog nyerni?
Egy kis driflelés a tengerparton egy közel 500 lovas összkerekes villanyautóval? Tannisban azt is lehet!
Az Év Autója kiválasztási folyamatának egyik legfontosabb állomásán ezúttal is ott leszünk.