Sokak szemében csak egy Focus, de részleteiben sokkal minőségibb autó a Volvo S40, az öthengeres motor pedig a hangjával is csábít. De mennyit kell rá költeni?
Tizennégy évig járt márkaszervizbe ez a Volvo, ennek köszönheti jó általános állapotát, viszont már feltűnnek a drága javítások első tünetei.
Címkék: műhelyprn, volvo, v50, s40, c30, avalon szerviz
Most fele annyi kilométerrel hirdetik és 1,1 millióval többet kérnek érte. Nyomozni kezdtem, és kiderült, szinte semmi nem igaz abból, amit a hirdetésben írnak, de van itt még más is.
Címkék: óratekerés, volvo, s40
A Volvo előző gazdája írt, miután a korábban eladott, ezer sebből vérző autóját viszontlátta egy hirdetésben. Elég sokat tolattak vele.
Címkék: volvo, s40, csalás, óratekerés
Az újkori értéke töredékéért a tiéd lehet egy sokoldalú, ma is mutatós, takarékos, turbódízel Volvo. Garantáltan elbizonytalanodsz, ha megtudod, mennyit lehet rá költeni.
A gyári videókon bukkant fel az ismeretlen négyajtós – egyesek szerint a közeljövő egyik újdonsága lehet.
Mindkettő az kompakt CMA padlólemezre épül, némi fejlesztés után ezekből lesz az új 40-es sorozat.
Címkék: volvo, geely, cma, tanulmányautók, xc40, s40
A műszerfalon ég az indításgátló és az ajtó nyitva lámpa, nem bírom kivenni parkoló állásból a váltót.
Címkék: volvo, s40, automata váltó
Áruházi parkolóban parkoltam és többen se tudták bezárni az autójukat velem együtt.
Címkék: távirányító, kütyü, doktor, tanács, volvo, s40
Nem játszós autó kell, csak valami, amit magaménak érezhetek. C180, A4 és S40 a kiszemelt.
Dízelen szocializálódtam, magamnak is dízelt szeretnék. Hatszázezer forint a keret.
Címkék: nepper, volvo 850 tdi, s40, toledo, golf, ibiza, passat
Napi használatban lenne, ezért dízelben gondolkozom. Egyelőre ezek fogtak meg.
Két autó között őrlődöm, mindkettő drága volt újkorában. Tizenévesen már meg tudom fizetni.
Címkék: nepper, volvo, s40, v40, mitsubishi carisma, e210
A svédeknek kell egy partner, amelytől komplett autó-alapokat vehetnek át.
Váltó problémák miatt hív vissza egy csomó, 2010-es gyártású kocsit a Volvo.
Címkék: visszahívás, volvo, s40, c30, v50
Legkisebb, hiszen a minimál-Volvo 1,6-os dízelmotorjánál még az 1,6-os benzines is nagyobb 36 köbcentivel. Legdrágább, mert a bő hét és félmilliós Summum kivitelt teszteltük.
Egy dolog zavart az egyébként kiváló V50 tesztelése alatt: az embléma. Nem oda való. Én a Volvo férfias emblémáját nagyobb vasakon szeretem.
Frontális és oldalsó ütközésvédelem | |||||
Gázolási rizikófaktor |
Címkék: törésteszt, volvo, s40
Ha kijelzőn a megtehető km-ek száma a 0-hoz ér, a motorvezérlő elektronika időközönként rángatást szimulál. Ha ezzel sem sikerül tankolásra kényszeríteni a vezetőt, az elektronika a tank teljes kiürülése előtt leállítja a motort.
Hollywoodi arcplasztika: elvárják a fiatalos megjelenést, de ha észre lehet venni a beavatkozást, a szereposztó szakember évekig bojkottálja a művészt. Valami semmiség az első lámpákon, aztán a hűtőrács, ami a kategóriában előrelépés, mert az S60-on van hasonló, viszont nem néz ki olyan volvósan (jól), mint az előző.
Frontális és oldalsó ütközésvédelem | |||||
Gázolási rizikófaktor |
Címkék: törésteszt, volvo, s40
A Volvo fél évszázadon át konokul fejlesztette a biztonsági tartozékokat. Akkor is, amikor gyors autó volt a divat, meg akkor is, amikor a kis fogyasztású: most végre a biztonságos autók jöttek divatba. A Volvo világéletében kifejezetten szép autókat csinált, de a biztonsági fejlesztések, meg hogy rengeteget szónokoltak a biztoságról, sikeresen terelte el a figyelmet az autók dögös külsejéről.