Azt mondják, az autó mérőműszereire vonatkozik a garancia, de a kilométerórára nem, és mivel ez csak egyben cserélhető, fizetnem kéne.
Épp elhagytuk a települést, már elkezdtem gyorsítani, a furgon pedig engem előzni. Most akkor én szabálytalan voltam?
Úgy húszezer kilométerenként tönkrement valami a váltóban. Végül még garanciában kicserélték az egészet, aztán a garancia lejárta után megint tönkrement a szinte új váltó. Ezt biztosan nekem kell fizetnem?
Megáll anélkül is egy vitás helyzetben mint bizonyíték vagy mindenképp kell a helyadat?
Bár ismerős volt a szerelő, nem kölcsön adtam neki az autót, csak szerelni. Ő elment vele és összetörte. Nem akarom fizetni a kárt vagy bevállalni a bónuszom romlását.
A drágábbik gázolajból töltöttem tele a szinte üres tankomat, száz kilométer után lerobbantam.
Otthon vettem észre, hogy erről semmilyen papírt nem kaptam. A kereskedő állítja, hogy odaadta a csekket, de én nem vagyok nyugodt.
Teljes útzár volt, majd ellenőrzés, mert Olaszországból jöttünk. Emiatt nem volt időm 60 percen belül megvenni a matricámat.
Megalkudtunk, küldtem az árát és vártam, hogy leszállítsák. Majd jött egy email, hogy kapott egy jobb ajánlatot. Ilyet mégis hogyan tehet?
Már eleve benne volt a világ összes kilométere, de nem mutatta jelét hibának a Baleno. Szerintem a túlterheléssel tették tönkre ilyen gyorsan, nem szeretnék fizetni utána.
A levélhez nem járt fotó. Csak leírják, hogy mennyi helyett mennyivel mentem. Így nem szívesen fizetek be 240 eurót.
Nem húzták be rajta a kéziféket, nekigurult az útra épp bekanyarodó autómnak. A másik fél ül az ügyön - hogy hajtsam így be a kárt?