A BMW M5 nem viccel és van, amikor az extrém igénybevételre tervezett alkatrészei sem bírják a hatalmas teljesítményt. Így járt a carwow csapata is, amikor felálltak a rajtvonalra, hogy gyorsuljanak vele egyet...
A középmotoros Corvette C8-ból létezik normál és pályára hangolt Z06 verzió is, ám mindenki tudja, hogy a ZR1 lesz a csúcsok csúcsa, hiszen pont azért került hátra a motor, mert az előző ZR1-nél többet orrmotoros platform nem tudott volna az aszfaltra rakni. Aztán újdonságként jön majd a hibrid Corvette Zora is, úgy ezer lóerővel.
Annak idején volt szerencsém tesztelni a Hungaroringen, hogy mi a különbség egy McLaren 570S acél, valamint egy McLaren 600LT karbon-kerámia féktárcsái között a célegyenes végén, az egyes kanyar előtt. A BYD YangWang U9-cel nem biztos, hogy erőltetném a határok feszegetését, mert egy GT3-as versenyautó tárcsái nem izzanak így a Nürburgringen.
Vannak olyan dolgok, amit játékokban, mesékben látunk, és elgondolkozunk rajtuk, hogy ez a való életben is működhetne-e. Ebbe a kategóriába sorolható az alagutak tetején való autózás. Ez elméletileg megvalósítható, de gyakorlatban megcsinálni már más tészta. A korábbi autóversenyző Scott Mansell már rengeteg pénzt költött arra, hogy megvalósítsa, de még így sem eleget.
Mi az elektromos autógyártók válasza az olyan klasszikusokra, mint a BMW M5 Competition? A Teslának nyilván a Model S Plaid, a Lucid pedig most dobja piacra az Air szedán csúcsát, az 1234 lóerős Sapphire-t.
A Volvo tulajdonosa a kínai Geely. A Zeekr a Geely prémium elektromos márkája 2021 óta, mely a Sustainable Experience Architecture (SEA) platformra épít különböző modelleket. Egyik csúcsterméke épp a 009 luxuskisbusz. Nem kérdés hát, hogy a Volvo is megcsinálta belőle a sajátját, melynek fotói az állami hivatalból immár ki is szivárogtak.
A hét eleje óta már a gyártótól is lehet kérni egyes Tesla modellekre színes fóliát, amely felveti annak a lehetőségét, hogy az eddig csak szürkében látott Cybertruckra is lesz ilyen opció.
Rengeteg egyesült államokbeli kriptomilliomos ujjonghat örömében, ugyanis a Ferrari bejelentette, hogy már kriptovalutával is lehet autót vásárolni náluk.
A texasi tuner John Hennessey hullámzó karrierje végül oda vezetett, hogy a Hennessey Performance sikeresen gyárt szupersportautókat is, szokás szerint duplaturbós V8-cakkal. Szép dolog a középmotoros felépítés 1,817 lóerővel, de mi a helyzet a jól bevált kompresszoros motorokkal? A Mad Max már smafu? Nem, a Mad Max hangulata természetesen örök, főleg Texasban.
Ha ránézünk az új Acura Integrára sokaknak nem az az első gondolata, hogy ez egy jó raliautó-alap lenne. A HART (Honda of America Racing Team) viszont a kisebbséghez tartozik és megalkották a rali-Integrát.
Sokan szeretik és sokan utálják a Fiat Multiplát, átmenet nem nagyon van. A hülye fazonja miatt rondának mondott, cserébe rendkívül jellegzetes Multiplát már rég nem gyártják, valaki azonban eljátszott a gondolattal, hogy hogyan nézne ki, ha elkészítenék a modern változatát.
A Toyota szeptember elején bemutatta az új Centuryt, ami külsőre és felépítésre egyaránt teljesen az SUV kategóriájába esik. Mivel ettől független még mindig kapható lesz a szedán változat, ezért csaknem az összes autós portál (köztük mi is) Century SUV-ként utalt az új modellre. Viszont a Toyota most szólt, hogy ez ugyan nem az.
Bemutatták az új Daihatsu Copen Visiont, ami a normális esetben apró, konkrétan kei-kategóriás és elsőkerékhajtású Copenhez képest nagyobb, és ami még fontosabb, hátul hajt, mint a Mazda MX-5. Tényleg eljött a Daihatsu ideje, vagy megint csak a japán piac jár jól? Bárhogy is, ez a roadster nagyon menőnek ígérkezik.
Nagyon ritkán látni annyira siralmas állapotú autót az utakon, mint amit a szlovákiai Besztercebányán kaptak el a rendőrök. A roncstelepre illő borzalomról elsőre azt is nehéz megmondani, hogy milyen autó, mégis simán közlekedtek vele.
Sajnos nem olyan ritka, mint gondolnánk, hogy egy-egy sofőr az autópályán vagy bármilyen szalagkorláttal elválasztott úton a szembesávban folytatja útját. Ez alapból veszélyes és ijesztő is lehet - pláne, ha mindezt egy kamion teszi.
...az még nekem is egy kicsit sok, legalábbis a tulajok számát (22) tekintve biztos. Viszont a megtett kilométerről már nem tudok hasonlóan nyilatkozni, hiszen ember legyen a talpán, aki megmondja, mennyi van most benne összesen.
Szóval jöjjön egy kis közösségi tipp-mix: írjátok meg kommentben, hogy mennyi lehet benne összesen, és azt is, hogy mennyit adnátok érte!
Hatalmas a rajongás a szoci vasak iránt az utóbbi években, ami nem is csoda, hisz sok emlék fűződik hozzájuk. Szinte mindenkinek akad egy Trabanthoz, Kispolszkihoz, vagy épp Ladához kapcsolódó sztorija. De van, aki nem csak nosztalgiázna ezekkel, átalakított példányok is akadnak szép számmal.
A Toyoták a mai napig híresek megbízhatóságukról, a régebbi pick-up és off-roader modellekhez pedig az elpusztíthatatlan jelző is társul. Ezt erősíti egy újabb példa, ami nemrég került ki az Instagramra.
Akio Toyoda szerint a Century SUV „illik a fiatalsághoz is”, de olyanok számára is vonzó lehet, akik úgy érezték, hogy a sima Century nem nekik való. Továbbá elmondta, hogy ez a modell nemcsak a Toyotán belül lesz a legjobb sofőrös autó, hanem egész Japánban.
A szenicei rendőrök gyorshajtót fogtak Šterusy község határában. Ez még egy hétköznapi eset, de a volán mögött nem egy ember, hanem egy vizsla mosolygott vissza a rendőrökre.
Bár a vadászgépek sokkal jobban gyorsulnak, mint a legtöbb repülő, a nagy részük még így se tud felszállni egy anyahajó rövid fedélezéről segítség nélkül. Erre találták ki azt a csúzliszerűen működő katapultot, ami segít nekik a felszállásban.
Az autóversenyzők élete sem fenékig tejfel, ahogy azt a lenti videó is mutatja. Ez is egy átlagos reggelnek indult a Pogona Racing, Porschét vezető pilótájának, majd egy hatalmas pech sorozatba csöppent. Először egy betört szélvédő miatt kellett a boxba hajtania, majd miután a törött szélvédőt kirúgta és a csapata segített neki kitépni a helyéről, újra kiment a pályára, azonban még a kigyorsítás során felcsapódott a hagyományosan motorházfedélnek nevezett karosszériaeleme, de ebben az esetben inkább csomagtartója. Ezután már Ace Ventura stílusban abszolválta a következő kört, hogy újra visszatérhessen a csapatához. Senki nem mondhatja, hogy nem volt kitartó.
Németországból érkezett az a fedélzeti kamerás felvétel, melyen jól látszik, hogy a kanyarodó Seat Ibiza vezetője nem veszi figyelembe a közlekedési lámpa teli zöldes jelzését és a szemből érkező kukásautó elé fordul. Hatalmas csattanás lett az eredménye és a teherautó hosszú métereken át tolta maga előtt a kis VW csoportos autót.