Mindenki összefeszül mindenkivel - ezért is szívmelengető néha ilyen pozitív példákba is belefutni az internet sötét bugyraiban. Megköszönnie sem kellett volna, hiszen az idős hölgynek volt elsőbbsége, mégis egy kis kedvességgel és jóindulattal szebbé tette a sofőr napját.
A videóban szerepel néhány negatív példa is, hogy egyensúlyozza a cukiságot - hogy melyik jogos és melyik nem, az már egy másik kérdés.
Nem csoda, hogy sokan kedvelik a filippínókat - ahogy én is - , hiszen barátságosak, jókedvűek, könnyen alkalmazkodnak és munkabírásuk is kiemelkedő. Utóbbi lehet az oka annak, hogy a világ minden pontján szívesen látják őket, akárcsak az Arriva Bus Kft.-nél.
Futótűzként uralta le a hazai sajtót az Arriva Bus Kft.-hez érkező 23 Fülöp-szigeteki buszsofőr érkezésének híre. Újdonsült vendégeink a képek és videók tanúsága szerint jókedvűek és optimisták, ami nem csoda, hiszen száz jelentkező közül választották ki őket. Munkaadójuktól szállást is kapnak, ráadásul hazai viszonylatban a négyszázezres fizetés sem számít rossz ajánlatnak. A fiúk, akiktől egyben a sofőrhiány enyhülését is várja az Arriva Bus Kft. először egy gyorstalpalón vesznek részt, hogy felkészüljenek a hazai viszonyokra.
Hónapokkal ezelőtt sikerült néhány szót váltanom Tobak Tamással a Waberer's IT igazgatójával a hazánkban dolgozó külföldi kamionsofőrök helyzetéről. Tamás szavaiból arra következtetek, hogy a Waberer's-nél elégedettek velük, mert jól dolgoznak, igyekeznek, betartják a szabályokat és nem keresik a kiskapukat, valamint remekül alkalmazkodnak a helyi viszonyokhoz is.
Ez nem csoda, hiszen joggal feltételezhetjük, hogy számukra már az is nagy szó és dicsőség, hogy Európában dolgozhatnak. Persze nyilvánvaló, hogy a pénz is komoly motivációt jelent, pláne akkor, amikor a szigetállam lakóinak átlagkeresete 85 ezer forintnak megfelelő peso.
Akár te is megdöntheted a '97 óta veretlen szárazföldi sebességrekordot, ami 1227,986 km/h. Ugyanis a Bloodhound LSR bárkit megtanít járműve használatára, hogy azzal megdöntse a sebességrekordot. És mi kell hozzá? Picit több mint 5,2 milliárd forint.
A Tesla Cybertruckot eddig szinte kizárólag fényezetlenül hagyott, rozsdamentes acél kasznival lehetett látni - bár a későbbiekre nézve felmerült a gyári fóliázás lehetősége -, most ez megváltozott. Santa Monicában kiszúrtak egy matt fekete példányt.
A beszámolók szerint egy október végi havazás óta egyre több fallosz alakú hószoborral találkoznak Jekatyerinburg lakói a város közterein, valamint az ott parkoló autókon.
Eidan Sanker egy tuningolt C8-as Corvette büszke tulajdonosa, aki YouTube csatornáján rendszeresen közzéteszi, hogyan reagálnak az autóját csodáló emberek az autó V8-as motorjának hangjára, amikor meglepetésszerűen, távolról beindítja.
Már látom is a szokásos, kizárólag a címből ítélő, további olvasást mellőző, megértést szőnyeg alá söprő kliséket: Minek ment oda? / Neppertől sosem veszünk semmit! / A kereskedő abból él, hogy átver! / Engem is megpróbáltak, de nem sikerült! / Megérdemelte!!44
De nyugi, most épp nem ez történt. A címbéli képzeletébresztő azoknak szól, akik a cikkek elolvasása és értelmezése nélkül kommentelnek Facebookon ódákat világmegváltó gondolataikkal anélkül, hogy tudnák egyáltalán miről is van szó. A gyakorlott, fekete öves olvasástagadók már azt is odaírják, hogy még nem olvasták, de pampampampampam!
Te most mégis olvastál volna, úgyhogy te lettél a szuperhősünk, szóval légy büszke magadra, jár a szívecskés emoji. :))))
Ha tetszett ez a szösszenet, ne felejtsd el megosztani a haverokkal, majd dőlj hátra, nézd a kommenteket és hangolódj ezzel a dallal a hétvégére!
A mini benzinmotorok nagyon aranyos szerkezetek, amik főleg műszaki érdekességként funkcionálnak, hiszen olyan méretben bármikor jobb megoldás az elektromosság. A mini V8-as hajtotta furógépnél ugyanakkor nincs sok királyabb dolog.
Az Aston Martin a mai napig hozza a brit sport- és luxusautók karakteres párosítását. Ennek viszont rendesen megkérik az árát, így nagyon kevesen tehetik meg, hogy birtokoljanak egyet. Most viszont bárki "olcsón" hozzájuthat egy Aston Martinhoz. Csak nem egy autóhoz, hanem egy biciklihez.
Nem kérdés, hogy mennyire imádom az izmos kombikat, azon belül is az M3 Touring a szívem csücske, pláne mióta tökéletesre fejlesztették az M-es összkerékhajtási rendszerüket. A gyorsulási verseny szerintem a motorsport legprimitívebb válfaja, ráadásul a lehető legkevesebbet lehet megtudni egy autó viselkedéséről, de tény, hogy historikusan a Quattro hajtásnak köszönhetően mindig jobbak voltak benne a négykarikás márka képviselői.
A vietnámi ND-Woodworking Artnak annyira tetszik a Tesla Cybertruck, hogy megalkották kicsinyített, de működő verzióját. És mindehhez száz napra volt szükségük.
Már egy ideje komoly veszélynek vannak kitéve a Porschék, miután egy brazíliai videó (méginkább) bebizonyította, hogy mennyire egyszerű ellopni egy Panamera első fényszóróit. Ez a veszély már az újabb 911-ek körében is megjelent, és van eset, amikor nagyon barbár módon szemtelenítik a sportautót.
Sajnos a rácsodálkoás nem saját, az Autopian tette fel az egyébként kézenfekvő kérdést: miért narancssárga? A feltűnőség és a figyelemfelkeltés könnyű válasz lehetne, hisz a láthatósági mellények, a nagyfeszültségű vezetékek és a különféle közúti munkákat végző járművek is narancssárga színűek, de a töréstesztek esetében egy kicsit más a magyarázat.
A BYD az első kínai autógyártó, ami ott volt a Japan Mobility Show-n az elmúlt 47 évben, ez pedig elég nagy dolog. Ha már elmentek a kiállításra, beleadtak mindent, és megmutatták, hogy mire képesek a kínai ipar remekei.
Oroszország az utóbbi több, mint másfél évben elég komolyan bezárkózott a nemzetközi közönség elől, így manapság az állami propagandán kívül nem sok minden jut ki az országból. Egy dolog azonban továbbra is a régi maradt. Minden autóban van menetrögzítő kamera.
Valószínűleg mindenki találkozott már a MÁV 418-as (leánykori nevén M41-es) sorozatú dízelmozdonnyal, csak esetleg nem tud róla. Ezek a gépek a 80-as évek óta végzik a szinte teljes magyar személyvonati dízelvonatatást (a motorvonatokat leszámítva), cseréjük régóta esedékes, azonban alternatíváról keveset hallani. Az alkalmi utas bárhol összefuthat egy ilyen mozdonnyal, de a legtöbben valószínűleg a Balaton északi partjáról ismerjük. Sokan azt is tudják, hogy a járművet a vasútbarátok csak "Csörgő"-ként emlegetik, azt viszont már csak igazán kevesen tudják, hogy miért. Mármint ha nem élnek egy vontatási telephely közvetlen közelében. Ugyanis az eredeti Csörgő így indul:
A Teslánál a kezdetektől fogva hisznek a minimalista dizájn és a high-tech megoldások keverékében. Emiatt is van az, hogy a Teslákban nagyon kevés a gomb (meg azért is, mert kevesebb gombbal kevesebb a gond és a gyártási költség – a szerk.), és a legtöbb funkció hatalmas érintőkijelzőről érhető el.
Mivel az oxidáció és az olyan kaliforniai restomod cégek, mint például az ICON, számos eredeti Land Cruiser FJ-t feldaraboltak már, a Toyota Racing Development is érzi, hogy ebből a sárga 1966-os FJ pickupból annyit kell megtartani, amennyit csak lehetséges. Ám mivel amúgy sem működik, a hathengeres motorja cserés, mint ahogy az eredeti alváznak is annyi.
A Tesla még az idei év elején bejelentette, hogy az Egyesült Államokban megvásárolható lesz a Tesla Cyberquad gyerekeknek szánt verziója. Az első 5000 darab gyorsan gazdára is talált, majd egy 36 éves férfi megsérült vele, ezért betiltották értékesítését. Így aztán a Tesla elkezdte árusítani őket Kínában és már Európában is.
Még javában zajlik a Tesla Cybertruck tesztelése, annak ellenére, hogy az első darabokat november végén kapják meg a tulajdonosok. Az autót láttuk már gurulni, fordulni, árokba borulni, de még a golyóállóságát is tesztelték. Most pedig azt is megörökítették, ahogy épp egy tereppályán próbálgatják az ajtótámasz formájú pick-upot.
A Skoda szépen lassan csepegteti az információkat az új Superbbel kapcsolatban: a közelmúltban megmutatták álcázva, és elárultak sok konkrét információt is róla, most pedig megérkeztek a hivatalos vázlatok is.
Már érdekes programnak hangzik, ha a MOL meghív egy exkluzív pályanapra az Euroringen. Ehhez tegyünk hozzá többek között olyan elismert olimpikonokat, mint a háromszoros világ-, hatszoros Európa- és háromszoros ifjúsági olimpiai bajnok úszó Milák Kristóf, vagy az olimpiai ezüstérmes, világ- és Európa-bajnok párbajtőrvívó Siklósi Gergely. Mindezt locsoljuk meg egy Cupra Formentorral, a Zengő Motorsport WTCR Seat Cuprájával, aminek volánja mögött nem más, mint Nagy Dani lesz. Ez már csak jó lehet, nem?
Örök hitvita marad, hogy vajon elég-e egy gyári Mazda MX-5 teljesítménye, vagy pont egy picit kevés, az viszont biztos, hogy mindig is voltak, vannak és lesznek olyanok, akik valamilyen módon tuningolni akarják a hátsókerekes roadster motorját. Nagyon népszerűek a feltöltött, turbós vagy kompresszoros építések, viszont a szívótuningot is egész sokan választják, pláne az NC-nél (harmadik generáció), aminek Forddal közös motorjából stroker-építéssel könnyedén elérhető a 2,5 literes lökettérfogat és sok-sok extra lóerő a gyári 2 literes motor 160-ja helyett.
Egy lengyel testvérünk gondolt egy nagyot (vagy hülyeséget, kinek mi) és egy régi összkerekes Audi A6-ot lecsupaszított, majd egy buggy exo car-szerűséget alkotott rá. Maga az ötlet érdekes, de a kivitelezés is elismerést érdemel.