A konkurenseknél ugyanennyi szolgáltatást nem lehet egy készülékben megvenni - az ár bizony reális.
Tizenöt éve még az volt a kérdés, hogy számkeresős-e a magnó és vajon tudja-e az RDS-t a rádió. Nézzük mit kapunk ma átlagosan kétszeri autópályán bekapcsolt öv nélküli tettenérésnek megfelelő összegért.
Sokat nem vártam, gondoltam ez is olyan lesz, mint a többi navi, csak a kamera bolondítja meg.
Ha a gyár egyszer beszerelte az autó kormányára az audio egységet vezérlő gombokat, én azokat használni szeretném.
Navigációs rendszerünk folyamatosan értesül az útvonaltervezést befolyásoló közlekedési helyzetről, és menet közben alternatív útvonalakat javasol.
A Densionnál már 2001-ben már azon agyaltak, miként kerülhetjük el, hogy egy hosszabb úton ne kelljen több száz CD-t fölpúpozni a barátnőnk ölében.
Az autógyártóknak nem érdeke egységes felület kialakítása. Ha akarsz valami plusz funkciót, vedd csak meg nálunk a szalonban.
Zajos az autója? Ragassza tele alumíniummal, bitumennel és hablapokkal! Kényelem, kéjes akusztika, szebben szóló hifi! Drágán!
A szép új digitális rádiózás világában a rengeteg újdonságért le kell mondanunk az igazán jó hangzás egy részéről.
Ültetés, hatalmas felnik, top chop, eszelős fényezés, kupévá vagy platóssá alakítás, és mindez ingyér' - egyre kevésbé értem, hogyan foglalkozhatnak egyesek még ma is tényleges autótuninggal. A magyar virtuáltuning műhely nemrég lépte át a háromezer átalakításos álomhatárt.
Halálos iramban vágtattunk Győrbe, hogy pünkösdi nyálat csorgassunk szép autókra. Csorgasson Ön is a billentyűzetre.
Talán a Pioneer standja jellemezte legjobban a kiállítást. Legyen valami navigációs rendszerünk, mert az most eladható. És minden évben automatikusan el lehet sütni újdonságnak, hiszen évente van szoftverfrissítés.
Tökéletes választás azoknak, akik minden helyzetben kellemes és nem túl hangos zenét akarnak az autójukban.
Nem a termékpaletta legolcsóbb darabjai de a kereskedők között végzett közvélemény-kutatás alapján a legjobban fogyó, legnépszerűbb darabok.
A TotalCar autóhifi tényfeltáró csapata ezúttal a budapesti plázákat tesztelte.
A forrasztások, a mechanikai kivitel nagyjából olyan, amivel egy kettes alával még épp át lehet csúszni a szakmunkásvizsgán.
Kezd kialakulni egyfajta magyar stílus, valami, ami jól megfigyelhető ezekben az autókban.
Nagy autó, nagy csodák, kis autó, kis csodák - Egy kék Suzuki Wagon R erre volt példa.
A Clarion olyasmivel próbál hódítani, amivel előtte senki más. Az erotikával.
Ennyire drága és sikeres hangszórótól az ember azt várja, hogy általa nyerjen bebocsáttatást a zenei Nirvánába.
A teszteléshez felhasznált Multanova radar hátulról mért, így a detektorok érdemben csak a visszavert jelből dolgozhattak.
Nem erőszakoskodik, nem pozicionál mindenáron, nem szabja át a felvételt, nem tolakodik, hanem megszólaltja a zenét.
A defekttűrő technológiát Bridgestone-éknál RFT, azaz Run Flat Technology néven ismerik.