Építési munkálatok miatt megint forgalomkorlátozásra kell számítani a hétvégén az M0-s autóút déli szektorán az M1, M6 és M7 autópályák irányába haladóknak.
Az év első harmadában 396 autót adott el a Bentley Kínában, 66%-kal többet, mint tavaly.
Az Audi választéka folyamatosan nő, elképzelhető, hogy 2014-ben egy teljesen új modellt ismerhetünk meg.
2012-ben már 60 000 darab Chevrolet Volt gurul majd le a futószalagról.
Ha gazdaságosságra gyúrunk, 5 liter alatt fogyaszt a kocsi, de ha állatkodunk sem éri el a fogyasztás a 8 litert.
A Ferrari egy ideje nem csak konfekciót kínál, de egyedi megrendeléseket is hajlandó teljesíteni, akárcsak a kezdetek kezdetén. Persze az úri szabóságnak itt is megvan az ára, amit pontosan ugyan nem ismerünk, de mivel eddig egy kézen meg lehet számolni, hogy hányan éltek a lehetőséggel, nyilván legalább hét számjegyű összegről van szó euróban számolva is.
Eddig nem is nagyon találkoztunk olasz motorokkal az Év Motorja díjazottak között, pedig a Fiat Powertrain és a Ferrari mérnökei sem ma kezdték a szakmát. Az idei szavazás azonban kárpótolhatja őket: két motorral is taroltak.
Csak a fotók alapján fel sem tűnt volna, hogy az Audi új típust mutatott be: olyan tökéletesre fejlesztették az átméretezéssel való autótervezést, hogy ha nincs valami támpont a képen, simán A4 Avantnak nézhetnénk. Persze van néhány részletbeli különbség, de még az utastér és a csomagtartó aránya is stimmel.
Az az egy szerencsénk, hogy nálunk balkormányos autók futnak, nem úgy, mint Nagy-Britanniában, ahol az európai autók nagy részében utólag igazítják a kezelőszerveket az eltérő forgalmi rendhez.
Eddig Alain Prost verseny-Dustere volt a csúcs, amellyel hóban és jégen terrorizálja a versenytársakat a Trophée Androson, de a Pikes Peak hegyi versenyre épített, Daciának kinéző tárgy még annál is bő kétszer erősebb.
Kevesen emlékezhetnek rá, amikor még a Ferrarinak sem derogált csupán négy henger, sőt, a Testarossában sem volt több – pedig 1957-ben még így volt. Ez a csodajárgány, az 500 TRC most eladó, igaz, a legtöbbünknek egy élet munkája is kevés lenne, hogy kifizessük.
Meglepő, hogy mennyire jól működő üzleti modellt lehet építeni az emberek nagyravágyására. Japánban még a Jaguarnak látszó Nissan Micra is kelendő cikk lehetett, de láttunk már Aston Martin orrú Mazda MX-5-öst, és sok hasonló csodát. Mindben az volt a közös, hogy egy jóval drágább és érdekesebb autót utánoztak.
Egyesek szerint már-már a Ford Galaxyval versenyzik az új hétüléses Opel, ami még mindig túlzás, viszont az egyértelmű, hogy a harmadik generáció több helyet és igényesebb anyagokat kínál, mint az elődje, és alighanem az ára is növekedni fog.
Két, alapvetően hasznos szerkezetről van szó, amelyek veszélyes szituációk kivédésére volnának alkalmasak, de az az érzésünk, hogy túlzottan is beleszólhatnak a vezetésbe.
Egykor szabály kötelezte rá a gyártókat, hogy utcára is kiadják a ralibajnokságokra szánt versenygépeiket. Amióta nincs ilyen kötelezettség, egyre ritkábbak a Lancia Delta Integráléhoz, vagy az Escort Cosworthhoz hasonló autók – már csak a Mitsubishi Lancer Evo és a Subaru Impreza WRX emlékeztet az egykori homologizációs szériamodellekre. A Volkswagen azonban változtathat ezen.
Az Oakley Design nevű tuningcég a legdrágább, legerősebb, legjobb gyári Lamborghinit, az Aventadort vette kezelésbe, és bebizonyította, hogy az olasz sportkocsiban még hatalmas tartalékok rejtőznek.
A Porsche 911-es külsőre alig-alig változik egy-egy modellfrissítés alkalmával, de a következő változat, amelyet 991-es néven emlegetnek, komoly újításokat hoz majd. Az egyik ilyen a versenysportból már ismert KERS, azaz a mozgási energia visszanyerésére alkalmas szerkezet.
Első pillantásra csak egy porig ültetett 9-3-as kombinak tűnik, pedig a legerősebb gyári BMW-knél is többet tud. A teljes neve – Saab 9-3 SRT10 MegaPower – azt is sejteni engedi, hogy miért.
A gyártó nemrég kinevezetett igazgatója, Karl-Friedrich Stracke egyelőre csak homályos utalásokat tett a jövőbeli tervekre, de annyi biztos, hogy legalább két teljesen új Opelre számíthatunk az évtized közepéig, persze a meglevő típusok frissebb változatai mellett.
A DR Motor nevű cég, amely ma még alig ismert Olaszországon kívül, egy olasz üzletember agyszüleménye, aki a kínai autóipar remekeivel próbál betörni az európai autópiacra. Nem is lehetetlen, hogy sikerül neki.
A Somogy Megyei Rendőr-főkapitányság nagyszabású akciójára kedden nap közben kerül sor: minden, az M7-esen Nagykanizsa felé haladó járművet kiterelnek, és ellenőriznek.
Nem csak arról van szó, hogy a majdani tulajdonos ugyanabban az ülésben foglalhat helyet, mint annak idején a színészlegenda: ez a Bogár műszaki szempontból sem hétköznapi. Newmann szerette a gyors autókat, így a Bogár eredeti teljesítményével sem volt elégedett.
Abszolút értékben nem olyan drága, különösen ahhoz képest, hogy elektromos hajtású, de ha azt nézzük, hogy a mini-Renault igazából egy személynek kényelmes, kettőnek már nem igazán – a második tulajdonképpen a csomagtartóba szorul, térde közt az első üléssel – akkor már egyáltalán nem egyértelmű, hogy megéri-e az árát.