Hírek

Megint terelnek az M0-áson

2011. május 21., 09:25 Módosítva: 2011.05.21 09:25

Építési munkálatok miatt megint forgalomkorlátozásra kell számítani a hétvégén az M0-s autóút déli szektorán az M1, M6 és M7 autópályák irányába haladóknak.

Távolról sincs vége, olvasson még

Négyből egy Bentley-t a kínaiak vesznek meg

2011. május 21., 07:28 Módosítva: 2011.05.21 07:28

Az év első harmadában 396 autót adott el a Bentley Kínában, 66%-kal többet, mint tavaly.

Távolról sincs vége, olvasson még

Az Aston Martin, amitől magunkhoz nyúlunk

2011. május 20., 17:24 Módosítva: 2011.05.20 17:24
237

Azt mondják, a V12 Zagatóban egy versenyautó született újjá. Mi megkajáltuk.

Távolról sincs vége, olvasson még

Pletyka vagy valóság az Audi A9?

2011. május 20., 15:23 Módosítva: 2011.05.20 15:23
15

Az Audi választéka folyamatosan nő, elképzelhető, hogy 2014-ben egy teljesen új modellt ismerhetünk meg.

Távolról sincs vége, olvasson még

Endora SC-1, Koenigsegg Amerikából

2011. május 20., 14:29 Módosítva: 2011.05.20 14:29
3

Ön melyiket választaná, a 430, az 505 vagy a 640 lóerős változatot?

Távolról sincs vége, olvasson még

A nép követeli a Voltot

2011. május 20., 11:50 Módosítva: 2011.05.20 11:50
4

2012-ben már 60 000 darab Chevrolet Volt gurul majd le a futószalagról.

Távolról sincs vége, olvasson még

Első képek a MUGEN CR-Z-ről

2011. május 20., 11:49 Módosítva: 2011.05.20 11:49

Ha gazdaságosságra gyúrunk, 5 liter alatt fogyaszt a kocsi, de ha állatkodunk sem éri el a fogyasztás a 8 litert.

Távolról sincs vége, olvasson még

Feltámad a Ferrari Superamerica

2011. május 20., 06:05 Módosítva: 2011.05.20 06:05
53

A Ferrari egy ideje nem csak konfekciót kínál, de egyedi megrendeléseket is hajlandó teljesíteni, akárcsak a kezdetek kezdetén. Persze az úri szabóságnak itt is megvan az ára, amit pontosan ugyan nem ismerünk, de mivel eddig egy kézen meg lehet számolni, hogy hányan éltek a lehetőséggel, nyilván legalább hét számjegyű összegről van szó euróban számolva is.

Távolról sincs vége, olvasson még

Az olaszoké az Év Motorja díj

2011. május 19., 17:10 Módosítva: 2011.05.19 17:10
219

Eddig nem is nagyon találkoztunk olasz motorokkal az Év Motorja díjazottak között, pedig a Fiat Powertrain és a Ferrari mérnökei sem ma kezdték a szakmát. Az idei szavazás azonban kárpótolhatja őket: két motorral is taroltak.

Távolról sincs vége, olvasson még

Megjött a legnagyobb Audi kombi

2011. május 19., 17:09 Módosítva: 2011.05.19 17:09
77

Csak a fotók alapján fel sem tűnt volna, hogy az Audi új típust mutatott be: olyan tökéletesre fejlesztették az átméretezéssel való autótervezést, hogy ha nincs valami támpont a képen, simán A4 Avantnak nézhetnénk. Persze van néhány részletbeli különbség, de még az utastér és a csomagtartó aránya is stimmel.

Távolról sincs vége, olvasson még

A Citroenben az utas is fékezhet

2011. május 19., 13:38 Módosítva: 2011.05.19 13:38
18

Az az egy szerencsénk, hogy nálunk balkormányos autók futnak, nem úgy, mint Nagy-Britanniában, ahol az európai autók nagy részében utólag igazítják a kezelőszerveket az eltérő forgalmi rendhez.

Távolról sincs vége, olvasson még

Dacia Duster 850 lóerővel

2011. május 19., 11:41 Módosítva: 2011.05.19 11:41
199

Eddig Alain Prost verseny-Dustere volt a csúcs, amellyel hóban és jégen terrorizálja a versenytársakat a Trophée Androson, de a Pikes Peak hegyi versenyre épített, Daciának kinéző tárgy még annál is bő kétszer erősebb.

Távolról sincs vége, olvasson még

Ferrari hengerenként 190 millióért

2011. május 19., 08:41 Módosítva: 2011.05.19 08:41
4

Kevesen emlékezhetnek rá, amikor még a Ferrarinak sem derogált csupán négy henger, sőt, a Testarossában sem volt több – pedig 1957-ben még így volt. Ez a csodajárgány, az 500 TRC most eladó, igaz, a legtöbbünknek egy élet munkája is kevés lenne, hogy kifizessük.

Távolról sincs vége, olvasson még

Az Audi R8 Kicsi Énje

2011. május 18., 16:40 Módosítva: 2011.05.18 16:40
50

Meglepő, hogy mennyire jól működő üzleti modellt lehet építeni az emberek nagyravágyására. Japánban még a Jaguarnak látszó Nissan Micra is kelendő cikk lehetett, de láttunk már Aston Martin orrú Mazda MX-5-öst, és sok hasonló csodát. Mindben az volt a közös, hogy egy jóval drágább és érdekesebb autót utánoztak.

Távolról sincs vége, olvasson még

Itt az új Opel Zafira Tourer

2011. május 18., 14:35 Módosítva: 2011.05.18 14:35
62

Egyesek szerint már-már a Ford Galaxyval versenyzik az új hétüléses Opel, ami még mindig túlzás, viszont az egyértelmű, hogy a harmadik generáció több helyet és igényesebb anyagokat kínál, mint az elődje, és alighanem az ára is növekedni fog.

Távolról sincs vége, olvasson még

Nagytestvér-készülékek a BMW-től

2011. május 18., 12:24 Módosítva: 2011.05.18 12:24

Két, alapvetően hasznos szerkezetről van szó, amelyek veszélyes szituációk kivédésére volnának alkalmasak, de az az érzésünk, hogy túlzottan is beleszólhatnak a vezetésbe.

Távolról sincs vége, olvasson még

Volkswagen Polo 200 ló felett

2011. május 18., 06:15 Módosítva: 2011.05.18 06:15
43

Egykor szabály kötelezte rá a gyártókat, hogy utcára is kiadják a ralibajnokságokra szánt versenygépeiket. Amióta nincs ilyen kötelezettség, egyre ritkábbak a Lancia Delta Integráléhoz, vagy az Escort Cosworthhoz hasonló autók – már csak a Mitsubishi Lancer Evo és a Subaru Impreza WRX emlékeztet az egykori homologizációs szériamodellekre. A Volkswagen azonban változtathat ezen.

Távolról sincs vége, olvasson még

Hogy tehető jobbá egy Lamborghini?

2011. május 17., 18:08 Módosítva: 2011.05.17 18:08
238

Az Oakley Design nevű tuningcég a legdrágább, legerősebb, legjobb gyári Lamborghinit, az Aventadort vette kezelésbe, és bebizonyította, hogy az olasz sportkocsiban még hatalmas tartalékok rejtőznek.

Távolról sincs vége, olvasson még

Lendkerekes lesz minden Porsche 911-es

2011. május 17., 15:35 Módosítva: 2011.05.17 15:35
8

A Porsche 911-es külsőre alig-alig változik egy-egy modellfrissítés alkalmával, de a következő változat, amelyet 991-es néven emlegetnek, komoly újításokat hoz majd. Az egyik ilyen a versenysportból már ismert KERS, azaz a mozgási energia visszanyerésére alkalmas szerkezet.

Távolról sincs vége, olvasson még

Brutális Saab V10-es motorral

2011. május 17., 13:58 Módosítva: 2011.05.17 13:58
280

Első pillantásra csak egy porig ültetett 9-3-as kombinak tűnik, pedig a legerősebb gyári BMW-knél is többet tud. A teljes neve – Saab 9-3 SRT10 MegaPower – azt is sejteni engedi, hogy miért.

Távolról sincs vége, olvasson még

Ismét lesz luxus-Opel

2011. május 17., 11:21 Módosítva: 2011.05.17 11:21
3

A gyártó nemrég kinevezetett igazgatója, Karl-Friedrich Stracke egyelőre csak homályos utalásokat tett a jövőbeli tervekre, de annyi biztos, hogy legalább két teljesen új Opelre számíthatunk az évtized közepéig, persze a meglevő típusok frissebb változatai mellett.

Távolról sincs vége, olvasson még

Szicíliából támadnak a kínai autók?

2011. május 17., 05:54 Módosítva: 2011.05.17 05:54

A DR Motor nevű cég, amely ma még alig ismert Olaszországon kívül, egy olasz üzletember agyszüleménye, aki a kínai autóipar remekeivel próbál betörni az európai autópiacra. Nem is lehetetlen, hogy sikerül neki.

Távolról sincs vége, olvasson még

Teljes autópályát igazoltat a rendőrség

2011. május 16., 17:44 Módosítva: 2012.10.11 20:00
95

A Somogy Megyei Rendőr-főkapitányság nagyszabású akciójára kedden nap közben kerül sor: minden, az M7-esen Nagykanizsa felé haladó járművet kiterelnek, és ellenőriznek.

Távolról sincs vége, olvasson még

Eladják Paul Newman szuper-Bogarát

2011. május 16., 17:22 Módosítva: 2011.05.16 17:22
101

Nem csak arról van szó, hogy a majdani tulajdonos ugyanabban az ülésben foglalhat helyet, mint annak idején a színészlegenda: ez a Bogár műszaki szempontból sem hétköznapi. Newmann szerette a gyors autókat, így a Bogár eredeti teljesítményével sem volt elégedett.

Távolról sincs vége, olvasson még

Kell nekünk előfizetéses autó?

2011. május 16., 16:19 Módosítva: 2011.05.16 16:19

Abszolút értékben nem olyan drága, különösen ahhoz képest, hogy elektromos hajtású, de ha azt nézzük, hogy a mini-Renault igazából egy személynek kényelmes, kettőnek már nem igazán – a második tulajdonképpen a csomagtartóba szorul, térde közt az első üléssel – akkor már egyáltalán nem egyértelmű, hogy megéri-e az árát.

Távolról sincs vége, olvasson még