Félelmetes vadállat lett az olcsó, négyajtós kupéból, összkerék-hajtással és erős turbómotorral. A cél a győzelem, Észak-Amerika ralikrossz-arénáiban.
Egyszerű, érzelmes és meleg – ezt mondja a tervező az új Renault tanulmányról. Talán igaz, de vajon mire való egy ilyen autó?
Az idén ismét egy Golfot küldenek a Zöld Pokol aszfaltjára. A cél: egy napot kibírni a sportkocsiktól hemzsegő pályán.
Sikerült azonosítani, és előállítani azt a sofőrt, aki január 1-én azzal háborította fel az országot, hogy elgázolt egy gyalogost, majd megállás nélkül továbbhajtott.
A kicsi kétülésest az egykori Z1 roadster ihlette, de a műszaki megoldásai a közeli jövőt hivatottak felvázolni. A Vision ConnectedDrive olyasfajta tanulmányautó, amely jelen formájában ugyan aligha kerül gyártásba, viszont jól mutatja, hogy merre tartanak a BMW formatervezői, és fejlesztőmérnökei.
Mostantól az interneten is nyomon követhető, hogy hol, mikor és mennyit kell fizetni a parkolásért. A Magyar Parkolási Szövetség új szolgáltatása egyelőre csak a fővárosi díjakat mutatja, de később a vidéki városok díjzónái is felkerülhetnek a Google Maps alapú térképre.
Az amerikaiak védjegy-sértésért ugrottak neki a sportkocsigyárnak, bár kétséges, hogy nyerhetnek-e. A Ford azt sérelmezi, hogy a Ferrari F150-esnek nevezte el legújabb F1-es versenyautóját, amit már csak egy kötőjel választ el az F-150-estől, a detroiti gyártó legnépszerűbb pick-upjától.
Drágít a Michelin, a világ legnagyobb gumiabroncs-gyártója: a francia társaság szerdai közleménye szerint az alapanyagok drágulását érvényesítik az értékesítési árakban. Az autógumikért 5 százalékkal, a tehergépkocsikéért átlagosan 7 százalékkal, míg a motorkerékpárokra való abroncsokért 7,5 százalékkal kell majd többet fizetni. Az új árképzés márciusban lép érvénybe, míg a traktorokra és más mezőgazdasági járművekre valók áprilisban drágulnak átlagosan 4 százalékkal.
Könnyedén lenyomhat egy Mustangot, de a gyerekeket is elviheti az óvodába. A Dodge Charger SRT8 persze inkább látszik veszélyesnek, mint célszerűnek.
Nagy durranást ígér a Suzuki, a kép alapján egy alaposan megvadított Swift lehet a meglepetés.
ZAZ Forza néven kezdik gyártani Ukrajna legújabb népautó-jelöltjét néhány héten belül. A kisméretű szedán a szépemlékű, de már húsz éve is elavultnak számító Tavria négyajtós változatát, a Slavutát váltja fel.
Sok mindennel lehet vádolni a Porschét a Panamerával kapcsolatban, de ha már rászánták magukat egy négyüléses kupéra, legalább stílusosan oldották meg a feladatot. Több tuningkészlet is született már a hálátlan alapautóhoz, de a németes precízséggel kidolgozott részleteken eddig csak rontani tudtak a kísérletezők. Ez az Andersen-féle szörny viszont mindenen túltesz.
Ebben a fázisban még a Nissan Juke is jól nézett ki, de még reménykedhetünk, hogy ezúttal kevésbé akarnak meglepőt alkotni a tervezők.
Nem csak az autó új, de a trükk is, amivel megpróbálják felkelteni az elfásult közönség érdeklődését. A Zafira következő generációját először áttetsző szellemképként láthatjuk.
Az Actyon pick-upról elég rossz emlékeink vannak – a Rodius mellett ez volt a legijesztőbb modell a koreaiaknál – de ez az új változat már csak mérsékelten rettenetes.
Első alkalommal hirdetett a Mercedes idén az amerikai Super Bowl reklámszünetében, amelyben egy harminc másodperces szpot becslések szerint félmilliárd forintnak megfelelő dollárba is kerülhet. Alaposan kihasználták a premier adta lehetőséget: két új modellt is felvillantottak, még ha sokat nem is lehet látni belőlük.
Már nem vigyorog, inkább habzó szájjal üvölt a francia kompakt, de nem tudnánk megmondani, hogy jobban áll-e neki.
Szerencsétlen karrierje volt a Toyotának a Forma 1-ben, nyolc év alatt egyetlen bajnokságot sem sikerült megnyernie. Miután 2009-ben kivonultak, teljesen eltűnt a márka a nemzetközi motorsportból. A vezetőség új tervei azonban véget vethetnek a kölni zabhegyezésnek: a rali világbajnokságban és a Le Mans-i 24 órás versenyen is részt szeretnének venni, két éven belül.
Önkéntelenül is Trabantra gondolunk, ha meglátjuk a 601-es számot, pedig a Peugeot régebben használta: egy 1934 és 35 között gyártott luxuslimuzinnál, amelyből összesen 3999 darab készült. Pletykák szerint a közeljövőben újrahasznosítanák a számot: az 508-as alapjaira készülő presztízsautó kapná a 601-es jelölést.
A vezérigazgató egyetlen hatalmas autóipari cégóriást szeretne létrehozni, amelyet Torino helyett Detroitból irányítanának. Az elképzelés sokakat meglepett.
Állítólag nem lesz kézi váltója, a motor sem a hátuljába kerül, viszont lesz benzin-elektromos változat. Az ortodox Porsche-rajongók biztosan kitérnek a hitükből.
Mától minden EU tagállamban bevezetendő új autótípust fel kell szerelni nappali fényszóróval, amely a motor indításakor automatikusan bekapcsol. Az új szabálytól a balesetek számának csökkenését várják.
A válság ugyan kettétörte a fejesztési programot, de úgy tűnik, csak átmeneti jelleggel: most előszedik, és leporolják a terveket.
A Saab 2013-ra teljesen átépíti 9-3-as modelljét, azonban mindezidáig sem végleges számítógépes tervet, sem végleges műszaki adatokat nem közölt a gyár a projektről.
A Volkswagen már csak az utolsó simításokat végzi az új, végletekig takarékos kisautóján. Az Up! Blue E-motion fantázianevű kocsit egy 800 köbcentis turbódízel motor, és egy kis teljesítményű villanymotor hajtja – ezzel a párossal már az XL1 koncepcióautóban is találkozhattunk.