Hírek

Hyundai Veloster 500 lóerővel

2011. február 11., 07:16 Módosítva: 2011.02.11 07:16
26

Félelmetes vadállat lett az olcsó, négyajtós kupéból, összkerék-hajtással és erős turbómotorral. A cél a győzelem, Észak-Amerika ralikrossz-arénáiban.

Távolról sincs vége, olvasson még

Renault Captur: érdekes de haszontalan

2011. február 10., 18:10 Módosítva: 2011.02.10 18:10
7

Egyszerű, érzelmes és meleg – ezt mondja a tervező az új Renault tanulmányról. Talán igaz, de vajon mire való egy ilyen autó?

Távolról sincs vége, olvasson még

VW Golf24: fegyver Porschék ellen

2011. február 10., 18:10 Módosítva: 2011.02.10 18:10
149

Az idén ismét egy Golfot küldenek a Zöld Pokol aszfaltjára. A cél: egy napot kibírni a sportkocsiktól hemzsegő pályán.

Távolról sincs vége, olvasson még

Elkapták az újévi gázolót

2011. február 10., 15:07 Módosítva: 2011.02.10 15:11
8

Sikerült azonosítani, és előállítani azt a sofőrt, aki január 1-én azzal háborította fel az országot, hogy elgázolt egy gyalogost, majd megállás nélkül továbbhajtott.

gazolas
Távolról sincs vége, olvasson még

Cápaorrú sportkocsi a BMW-től

2011. február 10., 13:39 Módosítva: 2011.02.10 13:39
124

A kicsi kétülésest az egykori Z1 roadster ihlette, de a műszaki megoldásai a közeli jövőt hivatottak felvázolni. A Vision ConnectedDrive olyasfajta tanulmányautó, amely jelen formájában ugyan aligha kerül gyártásba, viszont jól mutatja, hogy merre tartanak a BMW formatervezői, és fejlesztőmérnökei.

Távolról sincs vége, olvasson még

Térképen a parkolási díjak

2011. február 10., 13:39 Módosítva: 2011.02.10 13:39

Mostantól az interneten is nyomon követhető, hogy hol, mikor és mennyit kell fizetni a parkolásért. A Magyar Parkolási Szövetség új szolgáltatása egyelőre csak a fővárosi díjakat mutatja, de később a vidéki városok díjzónái is felkerülhetnek a Google Maps alapú térképre.

parkterkep
Távolról sincs vége, olvasson még

A Ford perbe fogja a Ferrarit

2011. február 10., 11:54 Módosítva: 2011.02.10 11:54
24

Az amerikaiak védjegy-sértésért ugrottak neki a sportkocsigyárnak, bár kétséges, hogy nyerhetnek-e. A Ford azt sérelmezi, hogy a Ferrari F150-esnek nevezte el legújabb F1-es versenyautóját, amit már csak egy kötőjel választ el az F-150-estől, a detroiti gyártó legnépszerűbb pick-upjától.

Távolról sincs vége, olvasson még

Most kell gumit venni

2011. február 10., 11:03 Módosítva: 2011.02.10 11:03

Drágít a Michelin, a világ legnagyobb gumiabroncs-gyártója: a francia társaság szerdai közleménye szerint az alapanyagok drágulását érvényesítik az értékesítési árakban. Az autógumikért 5 százalékkal, a tehergépkocsikéért átlagosan 7 százalékkal, míg a motorkerékpárokra való abroncsokért 7,5 százalékkal kell majd többet fizetni. Az új árképzés márciusban lép érvénybe, míg a traktorokra és más mezőgazdasági járművekre valók áprilisban drágulnak átlagosan 4 százalékkal.

Távolról sincs vége, olvasson még

Vadállat izomautó a családnak

2011. február 10., 07:51 Módosítva: 2011.02.10 07:51
169

Könnyedén lenyomhat egy Mustangot, de a gyerekeket is elviheti az óvodába. A Dodge Charger SRT8 persze inkább látszik veszélyesnek, mint célszerűnek.

Távolról sincs vége, olvasson még

Ez volna az új Swift Sport?

2011. február 9., 17:22 Módosítva: 2011.02.09 17:22
17

Nagy durranást ígér a Suzuki, a kép alapján egy alaposan megvadított Swift lehet a meglepetés.

swiftsportcn
Távolról sincs vége, olvasson még

Modern Zaporozsec a láthatáron

2011. február 9., 15:52 Módosítva: 2011.02.09 15:52
22

ZAZ Forza néven kezdik gyártani Ukrajna legújabb népautó-jelöltjét néhány héten belül. A kisméretű szedán a szépemlékű, de már húsz éve is elavultnak számító Tavria négyajtós változatát, a Slavutát váltja fel.

zazforza
Távolról sincs vége, olvasson még

Sokkolóan sötét Porsche

2011. február 9., 13:49 Módosítva: 2011.02.09 13:49
39

Sok mindennel lehet vádolni a Porschét a Panamerával kapcsolatban, de ha már rászánták magukat egy négyüléses kupéra, legalább stílusosan oldották meg a feladatot. Több tuningkészlet is született már a hálátlan alapautóhoz, de a németes precízséggel kidolgozott részleteken eddig csak rontani tudtak a kísérletezők. Ez az Andersen-féle szörny viszont mindenen túltesz.

Távolról sincs vége, olvasson még

Kis Infiniti nagy vonalakban

2011. február 9., 12:19 Módosítva: 2011.02.09 12:19

Ebben a fázisban még a Nissan Juke is jól nézett ki, de még reménykedhetünk, hogy ezúttal kevésbé akarnak meglepőt alkotni a tervezők.

infiniti geneva
Távolról sincs vége, olvasson még

Szellemfotó az új Zafiráról

2011. február 9., 07:57 Módosítva: 2011.02.09 07:57

Nem csak az autó új, de a trükk is, amivel megpróbálják felkelteni az elfásult közönség érdeklődését. A Zafira következő generációját először áttetsző szellemképként láthatjuk.

Távolról sincs vége, olvasson még

Ssangyong, kevesebb rémséggel

2011. február 8., 17:43 Módosítva: 2011.02.08 17:43
2

Az Actyon pick-upról elég rossz emlékeink vannak – a Rodius mellett ez volt a legijesztőbb modell a koreaiaknál – de ez az új változat már csak mérsékelten rettenetes.

Távolról sincs vége, olvasson még

Két új Mercedes a félmilliárdos reklámban

2011. február 8., 14:10 Módosítva: 2011.02.08 14:10
30

Első alkalommal hirdetett a Mercedes idén az amerikai Super Bowl reklámszünetében, amelyben egy harminc másodperces szpot becslések szerint félmilliárd forintnak megfelelő dollárba is kerülhet. Alaposan kihasználták a premier adta lehetőséget: két új modellt is felvillantottak, még ha sokat nem is lehet látni belőlük.

Távolról sincs vége, olvasson még

Kész az új Peugeot 308-as

2011. február 8., 11:59 Módosítva: 2011.02.08 11:59
12

Már nem vigyorog, inkább habzó szájjal üvölt a francia kompakt, de nem tudnánk megmondani, hogy jobban áll-e neki.

Távolról sincs vége, olvasson még

Nem bírja a Toyota versenyzés nélkül

2011. február 8., 11:15 Módosítva: 2011.02.08 11:15
23

Szerencsétlen karrierje volt a Toyotának a Forma 1-ben, nyolc év alatt egyetlen bajnokságot sem sikerült megnyernie. Miután 2009-ben kivonultak, teljesen eltűnt a márka a nemzetközi motorsportból. A vezetőség új tervei azonban véget vethetnek a kölni zabhegyezésnek: a rali világbajnokságban és a Le Mans-i 24 órás versenyen is részt szeretnének venni, két éven belül.

Távolról sincs vége, olvasson még

601-es, de nem Trabant

2011. február 8., 06:57 Módosítva: 2011.02.08 06:57
20

Önkéntelenül is Trabantra gondolunk, ha meglátjuk a 601-es számot, pedig a Peugeot régebben használta: egy 1934 és 35 között gyártott luxuslimuzinnál, amelyből összesen 3999 darab készült. Pletykák szerint a közeljövőben újrahasznosítanák a számot: az 508-as alapjaira készülő presztízsautó kapná a 601-es jelölést.

Távolról sincs vége, olvasson még

Amerikai cég lesz a Fiat?

2011. február 7., 17:53 Módosítva: 2011.02.07 17:53
5

A vezérigazgató egyetlen hatalmas autóipari cégóriást szeretne létrehozni, amelyet Torino helyett Detroitból irányítanának. Az elképzelés sokakat meglepett.

chryslerdelta
Távolról sincs vége, olvasson még

Elveszti a lelkét a következő Porsche 911?

2011. február 7., 17:49 Módosítva: 2011.02.07 17:51
24

Állítólag nem lesz kézi váltója, a motor sem a hátuljába kerül, viszont lesz benzin-elektromos változat. Az ortodox Porsche-rajongók biztosan kitérnek a hitükből.

Távolról sincs vége, olvasson még

Kötelező az autók nappali világítása

2011. február 7., 16:16 Módosítva: 2011.02.08 10:28
161

Mától minden EU tagállamban bevezetendő új autótípust fel kell szerelni nappali fényszóróval, amely a motor indításakor automatikusan bekapcsol. Az új szabálytól a balesetek számának csökkenését várják.

drl
Távolról sincs vége, olvasson még

Újraindul a Honda NSX tervezése

2011. február 7., 13:33 Módosítva: 2011.02.07 13:33
58

A válság ugyan kettétörte a fejesztési programot, de úgy tűnik, csak átmeneti jelleggel: most előszedik, és leporolják a terveket.

Távolról sincs vége, olvasson még

Tesztelés közben csípték el a 2013-as Saab 9-3-t

2011. február 7., 06:46 Módosítva: 2011.02.07 06:46

A Saab 2013-ra teljesen átépíti 9-3-as modelljét, azonban mindezidáig sem végleges számítógépes tervet, sem végleges műszaki adatokat nem közölt a gyár a projektről.

Távolról sincs vége, olvasson még

3 litert sem fogyaszt az új VW kiasutó

2011. február 6., 19:47 Módosítva: 2011.02.07 12:23
133

A Volkswagen már csak az utolsó simításokat végzi az új, végletekig takarékos kisautóján. Az Up! Blue E-motion fantázianevű kocsit egy 800 köbcentis turbódízel motor, és egy kis teljesítményű villanymotor hajtja – ezzel a párossal már az XL1 koncepcióautóban is találkozhattunk.

Távolról sincs vége, olvasson még