Hírek

Menekül a Suzuki a Volkswagen elől

2011. november 19., 06:47 Módosítva: 2011.11.19 06:47
7

A Volkswagen csoport meg akarja tartani részesedését a Suzuki autógyárban annak ellenére, hogy a japán partner pénteken ismételten közölte, hogy véget akar vetni a társulásnak és vissza akarja szerezni a részvényeit.

Távolról sincs vége, olvasson még

Aprócska luxuska

2011. november 18., 17:50 Módosítva: 2011.11.18 17:50
35

Elkészült a relatíve sikeresnek mondható prémium kisautó, az Audi A1 ötajtós változata.

Távolról sincs vége, olvasson még

Különleges Bugattik a Közel-Keletnek

2011. november 18., 17:48 Módosítva: 2011.11.18 17:48
95

A három Grand Sportból a legolcsóbb kerül 490 millióba.

Távolról sincs vége, olvasson még

Íme, a legmodernebb Volvo

2011. november 18., 16:36 Módosítva: 2011.11.18 16:36
73

Az új XC90 olyan gömbölyded, mint Rihanna feneke.

Távolról sincs vége, olvasson még

Kémfotókon az új A3-as Audi

2011. november 18., 14:57 Módosítva: 2011.11.18 14:57
7

A sofőr kiszállt cigizni, ezért a kocsi belsejéről is készülhettek képek.

Távolról sincs vége, olvasson még

Csökkent a közlekedési balesetek száma

2011. november 18., 10:55 Módosítva: 2011.11.18 11:30

Az év harmadik negyedévében nyolc százalékkal kevesebb személyi sérüléssel járó baleset történt a közutakon, mint az előző év azonos időszakában - közölte a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) pénteken az MTI-vel.

Távolról sincs vége, olvasson még

Audi százmillióért

2011. november 18., 10:20 Módosítva: 2011.11.18 11:27
143

Borzalmasan drága, de még így is bőven megéri a pénzét a csúcs-Audi.

Távolról sincs vége, olvasson még

Új arcot kapott a nagy Honda

2011. november 18., 06:09 Módosítva: 2011.11.18 06:09
16

Ha az aktuális Honda CR-V-t kritika érte, az a legritkább esetben érintette a belső értékeit, inkább a kinézetét volt nehéz megszokni. A Los Angelesben bemutatott 2012-es modell ezért teljesen új ruhát kapott, alatta viszont nincs sok változás.

Távolról sincs vége, olvasson még

Itt a leggyorsabb rongytetős Jaguar

2011. november 17., 18:00 Módosítva: 2011.11.17 18:00
17

Amikor bemutatták az XKR-S kupét, várható volt, hogy hamarosan érkezik a nyitott változat is. Jobb pillanatot nem is választhattak volna a britek a leleplezésre, mint a Los Angeles Auto Show-t.

Távolról sincs vége, olvasson még

Panamera GTS: csótány laposkúszásban

2011. november 17., 15:30 Módosítva: 2011.11.17 15:30
63

Sokat ígér GTS rövidítés a Porschénál, nem okozhat csalódást a Panamera esetében sem. A négyajtós gép a többi GTS-hez képest viszont inkább belvárosi krúzolásra, mint kíméletlen pályázásra készült.

Távolról sincs vége, olvasson még

Csak hátul hajt a legújabb Lamborghini

2011. november 17., 13:12 Módosítva: 2011.11.17 13:12
32

Nyitott tető, erős motor, hátsókerékhajtás - ez a hármas megkerülhetetlennek tűnik a luxusautó-szegmensben, mégis tíz éven át hanyagolta a Lamborghini ezt a konfigurációt. A 2001-ig gyártott Diablo Roadster után megint lesz Lambo kabrió összkerékhajtás nélkül: a Gallardo LP 550-2 Spyder.

Távolról sincs vége, olvasson még

Formás bálna, de van esélye?

2011. november 17., 07:19 Módosítva: 2011.11.17 07:19
12

Bizonyos értelemben csalódás a Cadillac új csúcsmodellje, amely egyszerre két régebbi típust vált fel a paletta csúcsán. Nincs belőle nyolchengeres, és ez is elöl kapar – ezektől eltekintve azonban egész ígéretes.

Távolról sincs vége, olvasson még

Megjött a középmotoros Corvette

2011. november 16., 20:00 Módosítva: 2011.11.16 20:00
68

Rég pletykálnak róla, hogy a Corvette tervezői áttrénének a középmotoros építésre, és bár ez eddig nem történt meg, most mégis képet alkothatunk róla, hogy milyen volna, ha a nagy V8-as hátra költözne. A Chevrolet ugyanis olyan prototípust épített a Grand-Am sorozatra, amely a Corvette vonásait viseli.

Távolról sincs vége, olvasson még

A Toyota következő nagy dobása?

2011. november 16., 17:04 Módosítva: 2011.11.16 17:04
53

Egyelőre csak FCV-R-nek hívják, de biztosan kitalálnak neki egy jobb nevet, mire 2015-ben gyártásba kerül. A Toyota üzemanyagcellás családi autója hidrogénnel megy, károsanyag-kibocsátás nélkül.

Távolról sincs vége, olvasson még

Fotókon az Mercedes SL héja

2011. november 16., 14:59 Módosítva: 2011.11.16 14:59
45

Az SL neve eredetileg szuperkönnyűt jelentett, de a legutóbbi generációk esetében ez már nevetséges túlzásnak tűnt. A Mercedes roadstere ma már igazi tank, a legkönnyebb változata is 1745 kilót nyom, de a legnehezebb, V12-es kivitel két tonnánál is nehezebb, üresen. A következő generációt azonban alumínium karosszériára építik, amely önmagában is vagy 120 kilóval lesz könnyebb, mint az előd acélkarosszériája.

Távolról sincs vége, olvasson még

Új Ford Kuga: nagyobb arc, nagyobb belső

2011. november 16., 12:30 Módosítva: 2011.11.16 12:30
38

Az autót egyelőre Ford Escape néven mutatják be Los Angelesben, de a Kuga is ugyanilyen lesz az Egy Ford programnak megfelelően. Így ugyanis nem kell többször fejlesztenie a cégnek a különböző piacokra, elég egy modell mindenhová.

Távolról sincs vége, olvasson még

Olcsó sportkocsin dolgozik az Alfa Romeo

2011. november 16., 06:18 Módosítva: 2011.11.16 06:18
184

Az Alfa Romeo visszatér a Spyder gyökereihez: az új generáció könnyű lesz, kicsi, és ami a legfontosabb, kifejezetten olcsó.

Távolról sincs vége, olvasson még

Mercedes batárral 280 felett

2011. november 15., 14:19 Módosítva: 2011.11.15 14:24
56

A héten, Los Angelesben mutatják be a Mercedes ML 63 AMG-t, amelybe már az új, ikerturbós, 5,5 literes V8-as motort építették. Az új modell erősebb, takarékosabb, és akár a végsebessége is nagyobb lehet, mint az elődeié.

Távolról sincs vége, olvasson még

Megmutatták a Dacia egyterűjét

2011. november 15., 09:05 Módosítva: 2011.11.15 09:05
12

A Dusterrel kezdődött az a fura szokás, hogy a Dacia új modelljeit elsőként versenyautóként láthatjuk, és csak ezután leplezik le az utcai változatot. Az idén a Trophée Andros mezőnyében új román modell mutatkozik be, a Dacia Lodgy, amelyet ezúttal is Alain Prost hajt majd a győzelem felé.

Távolról sincs vége, olvasson még

Dobozban az autózás jövője

2011. november 15., 06:23 Módosítva: 2011.11.15 06:23
9

A Daihatsut itthon alig ismerjük, sőt, hamarosan Európából is eltűnik a márka, pedig a Toyota leányvállalatánál nagy dolgok készülnek. Legígéretesebb új technológiájukat most egy autóba is beépítették – lehet csodálkozni.

Távolról sincs vége, olvasson még

Igazi dzsippet Daciából

2011. november 14., 17:10 Módosítva: 2011.11.14 17:10
53

A Dacia Duster egész jól boldogul az aszfaltot elhagyva, de mégis csak egy olcsó szabadidő-autó azoknak, akik elsősorban épített úton közlekednek. A Travec nevű cég átalakítása nyomán azonban személyiséget váltott.

Távolról sincs vége, olvasson még

Izmokat növeszt a Hyundai

2011. november 14., 16:37 Módosítva: 2011.11.14 16:37
33

A Hyundai korábban nemigen készített vérbeli sportmotorokat, de úgy tűnik, már erre is akad fejlesztési kapacitás a cégnél. A Genesis Coupé a felújítás kapcsán nem csak új vicsort kapott: mindkét változatába új motort építenek, így erőben sikerült túllicitálniuk a vetélytársakat.

Távolról sincs vége, olvasson még

Nem lesz közlekedési adó

2011. november 14., 15:15 Módosítva: 2011.11.14 15:15

Október végén merült fel a közlekedési adó bevezetésének ötlete, amely a vállalkozásokra terhelte volna a tömegközlekedés fenntartási költségeinek egy részét.

Távolról sincs vége, olvasson még

A Dacia fáj a legjobban

2011. november 14., 06:52 Módosítva: 2011.11.14 06:52
8

A Dacia egyre komolyabb fegyverré kezd válni a Renault kezében – a Duster bevezetése óta örülhetnek csak igazán a franciák, a román SUV rengeteg bevételt szerzett a cégnek. A Dacia diadalmenete annyira böki a Citroen-Peugeot páros csőrét, hogy válaszul most ők is diszkont autó fejlesztésébe vágnak, 2013-ra még leánycéget is alapíthatnak.

Távolról sincs vége, olvasson még

Anyu beül apu mögé

2011. november 13., 07:50 Módosítva: 2011.11.13 07:50
20

Aranyos koncepcióval érkezik a Daihatsu a tokiói autókiállításra: a Pico EV a gyár szerint a tökéletes városi közlekedési eszközt testesíti meg. A kisautó alig szélesebb, mint egy nagytestű robogó, fürge, könnyen parkolható, utasai azonban kevésbé vannak kitéve az időjárás viszontagságainak, mint egy motoron.

Távolról sincs vége, olvasson még