Maranellóban is felgyorsul a munka: négyévente cserélni szeretnék a teljes modellpalettát. A sportkocsigyártókra eddig nem volt jellemző ez a fajta felpörgetett modellcsere, így a Ferrari számára hosszabb távon akár komoly piacnyerést is hozhat a modellváltások sűrítése.
Lengyelország helyett Olaszországban fogják gyártani a következő Pandát, miután a pomiglianói Fiat-üzem dolgozói beleegyeztek jogaik kurtításába.
A Bitter veszi kezelésbe a rüsselsheimi csúcsmodellt, így presztízsben is, árban is közelebb férkőzhet a 3-as BMW-hez és a Mercedes C osztályhoz.
Majdnem pontosan egy éve híreszteli a Mercedes, hogy az Audi e-tronhoz hasonló elektromos szupersportkocsit fog csinálni az SLS-ből. A prototípus el is készült, működik, de még két év, amíg kapható is lesz.
Az Odyssey arca eddig sem volt egy kimondott szépség, de legalább konzervatív vonalakkal folytatódott hátrafelé. A fenekét pedig akár tetszetősnek is nevezhetjük, főleg az egyterűek között. A 2011-es modellváltással viszont megmutatta a Honda, hogy milyen csúnyán el lehet rontani a jót. Mintha elcsúszott volna a papír a tervezőasztalon, vagy véletlenül egy másik autó hátulját varrták volna rá.
Kicsit olyan lesz elektromos személyautót birtokolni, mint kaszinóba járni, csak itt nyerni sem lehet.
Észak-Amerika és Kína lesz a következő generációs luxusnépautó célpontja, miután a VW belátta, hogy Európában nincs esély a sikerre.
Az E osztályból még a brutális AMG változat is úgy néz ki messziről, mint bármelyik német taxi, de vannak, akik kifelé is többet mutatnának az 525 lóerőből.
Kerek 800 lóerő az öreg hármas első kerekein még egy Lamborghinire is veszélyes lenne, ha utcára engednék.
A kenőanyaggyártók öldöklő küzdelmében az Agip a világ legismertebb cicájával próbál némi előnyre szert tenni.
A GM háttere nélkül sem estek kétségbe a svédek: saját fejlesztésű, takarékos padlólemezt fejlesztenek a 9-3-as utódja számára.
Vannak dolgok, amiket az ember egyszerűen nem csinál egy Bentley Continentel GT tulajdonosaként. Például nem merészkedik be a kocsival olyan helyre, ahol traktorok is nehezen boldogulnak a sárban.
Az eset az oroszoknál történt, hiszen minden adott hozzá: alkohol, nagy sár és elég pénz, hogy sok Bentley lehessen forgalomban.
Ne búsuljon, inkább nézegesse a képeket és a videót. Via Carscoop.
Egy alapos takrítás után derülnek majd ki a nagyobb dolgok, de a lámpa és a lökhárító már most cserésnek tűnik.
Denver, 2010. június 19., szombat (MTI/AP) - Megtiltotta egy település az Egyesült Államokban, hogy átbiciklizzenek rajta.
Nem nagyvárosról van szó, hanem a csupán száz fő lakta, Colorado állambeli Black Hawkról, amelynek fő gazdasági profilja a szerencsejáték. Feltehetően ez az egyetlen település az Egyesült Államokban - de lehet, hogy az egész világon -, amely nemhogy bátorítja, hanem tiltja a kerékpározást közlekedésbiztonsági megfontolásból. Aki megszegi a tilalmat, 68 dolláros - 16 ezer forintos - bírságban részesülhet. A rendelkezés az év eleje óta él, de júniusig még nem büntettek meg senkit. Azóta viszont már nyolcan kaptak csekket. Egyébként nem a falu egész területén tilos a biciklizés, pár mellékutcácskában szabad. Csak a 279-es főúton haladó kerékpárosoknak kell leszállniuk a nyeregből a település határán, majd gyalogolva tolni biciklijüket jó 400 métert. Utána ismét felülhetnek rájuk.
A Genfi autószalon idején is írtuk, hogy a Renault Clio Gordini hamarosan kapható lesz, a várakozások szerint valamikor június táján kerül a boltokba.
A május jól sikerült a Mercedesnek, de a prémium gyártók között továbbra is a BMW az úr.
Az amerikai piac fellendülése miatt elmarad a nyári szünet a General Motorsnál (GM).
Kigurult a gyárból az első eladásra szánt Venom GT Angliában. Az 1200 lóerős szörnyeteg már úton van az Egyesült Arab Emírségek felé.
Mindjárt 25 éves az M3-as, egy egyedi fényezésű, különleges kiadású modellel ünneplik a bajorok az évfordulót.
Elképzelhető, hogy a két cég új, 1,6 literes boxermotort fejleszt az Impreza WRX-hez.
Nem kapott borravalót, ezért folyamodott a drasztikus megoldáshoz a taxisofőr.
Váltóproblémák miatt hív vissza egy csomó, 2010-es gyártású kocsit a Volvo.
Mifelénk csak vágyálom, pedig létezik, és még csak nem is annyira kórosan apró, mint mondjuk a Tata Nano.
A legszebb szalontuning-BMW-ket eddig is az Alpina készítette – úgy néz ki, az új ötössel is hozzák a szokott formájukat.
Segítünk: ha Franciaország és Anglia között hidat építenének, ott is elkelne egy hasonló. A kérdéses hidat persze nem a La Manche csatorna fölé tervezték, hanem Hong Kong és a Népi Kína közé, de a probléma itt is ugyanaz.
Küszöbön a nagy kupé modellfrissítése, így – mintegy véletlenül – felbukkant néhány kép a gyártó holland honlapján.