Hírek

Képeken az új Mercedes CL

2010. június 17., 14:33 Módosítva: 2010.10.21 14:01

Küszöbön a nagy kupé modellfrissítése, így – mintegy véletlenül – felbukkant néhány kép a gyártó holland honlapján.

Távolról sincs vége, olvasson még

Második esélyt kap a VW Phaeton

2010. június 17., 13:44 Módosítva: 2010.10.21 14:01

Becsülendő a Volkswagen-vezetés kitartása: bár lényegében megbukott a névtelen luxus-népautó, bíznak benne, hogy a felújítás után jobb eséllyel mássza meg a prémiumkategória Olümposzát.

Távolról sincs vége, olvasson még

Nem Mercedesnek született az SLS?

2010. június 17., 10:43 Módosítva: 2010.10.21 14:02

A meglepő pletyka akár igaz is lehet: a német szupersportkocsi egy tengeren túli fejlesztésből indult ki.

Távolról sincs vége, olvasson még

Hamster: Dacia napelemtetővel

2010. június 17., 06:44 Módosítva: 2018.09.12 11:32
4

Messziről csak egy szokványos Dacia Sandero Stepwaynek látszik, pedig a Hamster egyedi különlegesség. Dízel-elektromos, összkerékhajtású és olyan takarékos, mint a legkisebb városi törpék.

Távolról sincs vége, olvasson még

A király bólintott, lesz arab Mercedes

2010. június 16., 17:53 Módosítva: 2010.10.21 14:11

A tavaszi bemutatón még mindenki megmosolyogta, pedig a német technika és az szaudi ízlés furcsa egyvelegéből sorozatgyártmány lesz, a nemzeti büszkeség tárgya. Kissé ormótlan ugyan, de teve helyett nyilván megteszi majd – a robusztus Mercedes technika pedig garantálja a jó képességeket.

Távolról sincs vége, olvasson még

Már gyártják az új Fiat kéthengerest

2010. június 16., 17:12 Módosítva: 2010.10.21 14:12
1

Tegnap indult be az új gyártósor Lengyelországban, ahol az elsősorban kisautókba szánt új Twinair motorcsalád készül.

Távolról sincs vége, olvasson még

Audi szuperhifi 62 hangszóróval

2010. június 16., 16:05 Módosítva: 2010.10.21 14:13
29

Az Audi Sound Concept célja a tökéletes hangzás, igaz, egyelőre hiányoznak a hangfelvételek, amelyek kihasználnák a képességeit.

Távolról sincs vége, olvasson még

Egyforma színű taxik Budapesten?

2010. június 16., 15:00 Módosítva: 2010.06.16 15:00
22

A busz kék, a villamos sárga, a troli piros, a HÉV zöld, ezt minden fővárosi gyerek tudja – és a taxik is beállhatnak a sorba.

Távolról sincs vége, olvasson még

Megérkezett az új Astra kombi

2010. június 16., 12:13 Módosítva: 2010.10.21 14:14
9

Az Opel tervezői mindent megpróbáltak, hogy az új változat még véletlenül se látsszon lélektelen igavonónak, igaz, így néhány literny csomagteret is feláldoztak.

Távolról sincs vége, olvasson még

Qt Wildcat: Dakar-hős a közútra

2010. június 16., 08:03 Módosítva: 2010.06.16 08:03
6

A Land Rover orrú Wildcat eddig elsősorban a tereprali-versenyeken bukkant fel, de itt egy utcai változat, néhány kényelmi szolgáltatással.

Távolról sincs vége, olvasson még

Megjött a koreai Porsche-gyilkos

2010. június 15., 17:43 Módosítva: 2010.06.15 20:47
3

A Spirra vérbeli középmotoros sportautó, azaz az lesz, ha megindul a gyártás. Az első prototípust még 2001-ben mutatták be, de a fejlesztés sokáig húzódott, és egy tulajdonosváltás is tovább késleltette a premiert. Most azonban úgy tűnik, semmi nem akadályozza tovább a Spirra forgalmazásának beindítását.

Távolról sincs vége, olvasson még

M mint meglepetés

2010. június 15., 16:27 Módosítva: 2010.10.21 14:17
17

Még ezen a héten várható a BMW sportrészlegének következő újdonsága. Egyelőre csak néhány részletfotót mutattak, de ezeket látva úgy tűnik, az M3-as egy újabb változatáról van szó.

Távolról sincs vége, olvasson még

Itt a 24 karátos autó

2010. június 15., 16:17 Módosítva: 2010.06.15 20:16
9

Egy Bugatti acélból, műanyagból és alumíniumból is megfizethetetlenül drága, hát még aranyból és gyémántból. Ez a példány 18-ad akkora, mint az eredeti, mégis két életnagyságú Veyront lehet megvenni az árából.

Távolról sincs vége, olvasson még

Szupertakarékos Toyota Yaris két év múlva

2010. június 15., 13:34 Módosítva: 2020.08.04 10:09
3

Két éven belül megkezdődik a benzin-elektromos kisautó gyártása Franciaországban.

Távolról sincs vége, olvasson még

Kiszivárogtak a VW Jetta képei

2010. június 15., 11:17 Módosítva: 2010.10.21 14:17
1

Ez már nem is puttonyos Golf, inkább szerényen öltöztetett Passat. Látványosan nagyobb, mint az elődje, és végre az arányaival sincsen semmi baj: a Jetta lényegében önálló típussá nőtt.

Távolról sincs vége, olvasson még

EvaGT: a Morgan jövője?

2010. június 15., 07:10 Módosítva: 2010.10.21 14:20

Korszerű, hathengeres BMW turbómotor, klasszikus forma, alumíniumváz – a Morgan mindenből a legjobbat próbálta belezsúfolni az új sportkocsiba.

evagt
Távolról sincs vége, olvasson még

A Peugeot egyszerűbb szerelmet akar

2010. június 14., 18:13 Módosítva: 2010.10.21 14:21
4

A francia tervezőknek nincsen könnyű dolguk: új stílus kell, ami legalább olyan vonzó, mint a régi. A vigyorgó Peugeot-arculat, amelyet még a 206-ossal vezettek be, átütő siker volt, de ma már túlságosan megszokták a vásárlók, így most valami másra van szükség.

Távolról sincs vége, olvasson még

STV: terepjáró 335 km/h végsebességgel

2010. június 14., 15:47 Módosítva: 2010.06.14 23:30
6

Gyermeteg álmodozásnak tűnik a terepjáróba oltott sportkocsi, pedig állítólag már jövőre kapható lesz.

Távolról sincs vége, olvasson még

Megszűnik a közlekedési hatóság?

2010. június 14., 14:38 Módosítva: 2010.06.14 23:26

A Népszava híre szerint az új kormány fölszámolná a közlekedési szuperhivatalt, a feladatokat alighanem szétosztják az új minisztériumok, illetve megyei szintű kormányhivatalok között.

Távolról sincs vége, olvasson még

Tűzveszélyes az 1-es BMW?

2010. június 14., 04:46 Módosítva: 2010.10.21 14:22

Vagy az amerikai közlekedési hatóságok keményítettek be, vagy tényleg egyre több hibás autó kerül forgalomba – egy biztos: újabban szinte naponta kell beszámolnunk visszahívási akciókról.

Távolról sincs vége, olvasson még

Tömegbaleset a Ferrari Challenge hétvégén

2010. június 13., 20:36 Módosítva: 2010.10.21 14:23

Az egyik legizgalmasabb vonalvezetésű német pályán, a Hockenheimringen rendezték a Ferrari Challenge soron következő versenyeit. Válint Tibor és a Warm Up Racing csapata a bajnokságot jelenleg vezető Oliver Morley kizárása után azzal a nem titkolt szándékkal érkezett a helyszínre, hogy megpróbálja átvenni az első pozíciót.

Távolról sincs vége, olvasson még

Mi hajtja a következő Lancer EVO-t?

2010. június 13., 18:07 Módosítva: 2010.10.21 14:24
16

Amikor megtudtuk, hogy a Subaru dízelt fog szerelni az STI-be, a szerkesztőségben senki nem vállalta, hogy kiteszi a címlapra. A tájékoztatási kötelességtudat aztán valahogy mégis felülkerekedett. Erre itt a következő - pedig alig telt el pár nap, hogy megemésszük.

Távolról sincs vége, olvasson még

Három Audi nyerte a 24 órást

2010. június 13., 16:36 Módosítva: 2010.10.21 14:24
11

Csontig rághatták a körmüket, akik követték az idei 24 órás Le Mans-i versenyt. A hatalmas erőkkel felvonuló Peugeot, amely az időmérőket dominálta, végül nem csak a dobogóról maradt le. 908-asaik egymás után sorban estek ki, jellemzően motorhiba miatt. Így a kicsit lassabb, viszont megbízható Audik jártak jól. Az LMP1-es kategóriát, és egyben az abszolút versenyt a 9-es számú R15-ös nyerte, amelyet Mike Rockenfeller, Timo Bernhard és Romain Dumas vezetett. 397 kört tettek meg: ezzel új rekordot állítottak fel. Második, illetve harmadik helyen a 8-as és 7-es számú Audik végeztek, a Joest csapat színeiben. A leggyorsabb benzines Le Mans-i prototípus a negyedik helyen befutó Oreca lett.

Távolról sincs vége, olvasson még

Formabontó törpeautó

2010. június 13., 15:45 Módosítva: 2010.06.13 15:45
5

Gordon Murray, a McLaren Formula 1-es csapatának ex-vezetője már egy ideje reszelgeti angol műhelyében a T25 névre hallgató prototípusát. A régebben kiszivárogtatott tervek igaznak bizonyultak:  háromüléses lesz a kisautó, mégpedig szokatlan 1-2-es elrendezésben, de nem ez az egyetlen radikális újítás.

Távolról sincs vége, olvasson még

612 GTO: igazi álom-Ferrari

2010. június 13., 09:49 Módosítva: 2010.10.21 14:26
43

Kamaszok millióinak rajongására lenne érdemes az elegáns kupé, már ha a valóságban is létezne. Egyelőre azonban csak képeken láthatjuk, hisz csak virtuálisan készült el – nem mintha így távolabb esne az egyszerű földi halandótól, mint egy kézzel fogható 599 GTB.

Távolról sincs vége, olvasson még