Harminckét egyenként negyventonnás teherautóval végeznek terhelési próbát szombaton az M43-as autópálya Móra Ferencről elnevezett Tisza-hídján; a próba során azt vizsgálják, miként reagál a hídszerkezet a terhelésre. Az építmény műszaki átadása szerdán kezdődik el, de a Szeged és Makó közötti sztrádaszakaszt ideális esetben csak április végén helyezhetik forgalomba.
Már leróttuk a tiszteletünket, amikor a Jaguar bő két hete bemutatta ígérete szerint leggyorsabb és legerősebb szériaautóját, az XKR-S-t. Majdnem visszaállt a pulzusunk a normál ütemre, de a britek nem hagyták annyiban, összevágtak egy olyan videót, amiről csak egy szókapcsolat juthat eszünkbe: instant get.
Az üzemanyag drágulása miatt érzékelhetően visszaesett a budapesti autóforgalom, ám a gyorsforgalmi utakon még nem érzékelhető a látványos változás - írja szombati számában a Népszabadság.
Lassan a megszüntetés fenyegeti a spanyol autómárkát, de egy utolsó szalmaszál még maradt, amelybe kapaszkodhat.
A Singer autói az ős-911-es utánozhatatlan stílusát egyesítik a legkorszerűbb műszaki megoldásokkal.
Az év első két hónapjában ugyan romlott a statisztika 2010-hez képest, mégis van minek örülnünk: az idén eddig jóval kevesebben vesztették életüket az utakon, mint egy évvel korábban ugyanebben az időszakban.
A BLS-ként emlegetett szedán az egyes BMW és az A3-as Audi lépcsős hátú változatai ellen indulhat harcba. A tervezési munka már elkezdődött, de a Mercedes nem sieti el a bemutatót.
A svéd gyártó az egyik befektető szerint bármikor összeomolhat, akár egyetlen hét leforgása alatt. Sejthető volt, hogy a cég nincs jó anyagi helyzetben, de azt nem gondoltuk volna, hogy ennyire közel áll a csődhöz.
Még mielőtt bárki megkérdezné, a sportkocsigyártó Olaszország megalakulásának alkalmából ütötte össze a Gallardo Tricolorét.
Kevesen birtokolhatják ugyan, de bárki készíthet magának Veyront, és beszállhat a csúnyasági versenybe, ha van negyed órája.
Úgy hallani, a Dakar már nem elég a németeknek, új helyet keresnek, ahová beönthetik az autóversenyzésre szánt euró-százmilliókat. Korábban az F1-ről szóltak a pletykák, de miután a Volkswagen vezetői kizárták a lehetőségét is, hogy a legdrágább szakágban próbálkoznának, a rali világbajnokság a következő jelölt.
Összesen 650 lóerős, és akár 330 km/h-val is haladhat, de ha kell, károsanyag-kibocsátás nélkül cirkál a városban. Ez a Veritas RS III új, hibrid változata – kár, hogy a használati értéke pontosan nulla.
Nincs még egy ilyen erős terepjáró az utakon: tizenkét henger és nyolcszáz lóerő mozgatja. Kérdés, hogy van-e bármi értelme.
A hatszemélyes Bulli concept nem csak céltalan formai játszadozás volt, néhány éven belül piacra akarja dobni a Volkswagen.
Az i3 Megacity zömök formája ne tévesszen meg senkit: tetőtől talpig csúcstechnikából áll, bár egyáltalán nem látszik BMW-nek.
Nem csak az ittasságért, de azért is leültethetnek valakit, ha nem akarja megfújni a szondát, illetve kábítószer hatása alatt vezet. Ha nem is nálunk, de a szomszédos Szlovákiában bekeményítettek a törvényalkotók.
A Fabia R2 megfizethető, de elég jól megy, hogy maradandó élményt biztosítson – és megverje a vetélytársakat a ralipályákon.
Minimális különbséggel ugyan, de az RS6-os száguldott gyorsabban a jégpáncélon, finn gyártmányú gumikon.
Ahogy sejthető is volt, a BMW szatelitmárkája tovább bővít: a Rocketman tanulmányból szériagyártmány lesz.
Több mint ezer lóerő ezerkétszáz kilóban – így a négyszázas tempó is könnyedén meglesz. Láttunk már hasonlót, de nem Kelet-Európából.
Néhány jó szivaccsal talán még érdemes kiugrani Aszód mellé, folyékony kenyeret tunkolni. Aki viszont az M3-as autópályán indulna el Budapestről a célja felé, jókora késésre számíthat.
A csehek újabb hobbiterepjárókat ígérnek a közeljövőre, és sok minden mást is: félévente egy-egy új modell bemutatását tervezik.
Mindkét márka kínálja ugyanazt az autót, méghozzá ezer euró árkülönbséggel. Ennyi az Opel jelvény felára.