Március 25-27-én ismét a Carstyling.hu Tuning Show nyitja meg az idei autós szezont. A hatodik életévébe lépett gigashow nem csak hazánk, hanem a Kelet-Közép Európa legnagyobb hasonló jellegű rendezvénye. A kiállítás három napja alatt a hazai, valamint nemzetközi tuning és hifi élet legütősebb alkotásai, termékei és vállalkozásai mutatkoznak be, fergeteges látvány és új programok kíséretében.
A Mugen Euro bejelentette, hogy hozzálátott a Honda CR-Z nagyteljesítményű változatának elkészítéséhez.
A bajorok fontolgatják, hogy létesítenek egy üzemet Brazíliában, ehhez azonban meg kéne ötszörözni az eladásaikat a kontinensen.
A Mol is érdeklődik Lengyelország második legnagyobb kőolajfinomító csoportja, a Lotos megvásárlása iránt. A Dow Jones csütörtökön arról számolt be, hogy az érdeklődők – a Mol mellett az orosz Gazprom Neft és a TNK-BP Holdings, a lengyel PGNiG, néhány befektetési alap – április 29-ig tehetnek ajánlatot.
Az aktuális Renault kisautó elég jellegtelenre sikerült, és ezzel a gyáriak is tisztában vannak. Épp ezért az utódot megpróbálják érdekesebbé tenni.
Magunk is alig hisszük, milyen jó kiállású szabadidő-autót faragtak a levitézlett olasz technikából.
Alig kezdték el forgalmazni az új luxusmodellt, az ABT tuningműhely már rá is vetette magát. A sietség persze nem véletlen, egyrészt a tuningcégek épp az ilyen átlagtípusok átalakításával szerzik ügyfeleik javát, az ABT pedig igen szoros kapcsolatot ápol az Audival, így nyilván már a premier előtt megkaptak minden információt a tuningcsomag kifejlesztéséhez.
A Cayenne kistestvére csak 2012-ben érkezik, de már most elárulták, hol készül majd.
A japánok az elvetemült ötletek megvalósításában is a tökéletességet hajszolják – legalábbis ez az érzésünk támadt a megelevenedett karikatúra láttán.
Két új modell várható a következő egy év során: az egyik városi törpe, a másik viszont egy olcsó, de tágas Dacia-riválisnak ígérkezik.
Azt gondolja, egy Lamborghini vagy KTM X-Bow önző választás? Ehhez képest mindkettő közösségi élményt nyújt.
A franciák változtatnak az eredeti koncepción: a nagy családi autót valami izgalmasabb váltja, ám a flottás vásárlóknak sem fordít hátat a Renault.
Az új módszerrel ugyanazokra az alapokra épülhet kisautó és luxuslimuzin is, nagyobb plusz befektetés nélkül. A fejlesztés persze drága, de hosszú távon a Saab fennmaradásának kulcsa lehet.
Ha minden a tervek szerint halad, a Smart le is húzhatja a rolót: a végleges Pixel olcsóbb lesz, és használhatóbb, mint a Fortwo.
Összefogtak a japán autógyárak az anyaországot romba döntő földrengés és szökőár okozta károk enyhítésére, a reparálások megkezdésére. A Honda, a Nissan és a Toyota közös sajtóközleményben jelentette be, hogy fejenként 3,75 millió dollárt adományoznak az államnak a munkálatok elősegítésére. Egy szerényebb összeggel a Mazda is beszállt – ők 350 ezer dolláros gyorssegélyt ajánlottak fel.
Kiszivárogtak a 2012-ben debütáló A-osztályos Mercedesről készült vázlatrajzok. Nyilvánvaló, hogy a képeken látottaktól rengeteg ponton változhat majd a végleges autó – az aránytalanul nagy kerekek például meglehetősen mókásak, még ha csak egy skiccről is van szó –, de főbb vonalaiban erre kell számítania annak, aki jövőre akar prémium kisautót venni.
Újra lefotóztak egyet a 2012-es 9-3-as Saab egyik prototípusából, mely egyelőre továbbra is csak a szélesített első kerékjárati ívben különbözik a jelenlegi verziótól – tehát nagyon hasonló ahhoz, amit februárban, valahol Dél-Európában láttak.
A Fiat a genfi autószalonon mutatta be az 500-as Zagato kupét. Akkor nagyon úgy tűnt, hogy a kívánatos, duplabuborékos tetejű kisautót mindössze egyetlen példányban gyártják le.
A 8,9-es erősségű földrengés, és az ennek következtében kialakult szökőár hatalmas pusztításokat végzett Japánban. Az anyagi kár közel 100 milliárd dollár, az elvesztett emberi életek természetesen felbecsülhetetlenek. A japán autóipar is padlón van: a gyárak, és a készletek nagy része megrongálódott. Fel fognak állni, ez teljesen biztos, de honnan?
Autós felvonulással tiltakoztak Bulgáriában a magas benzinárak miatt. A fővárosban, Szófiában a parlamentnél gyülekeztek dudáló, fényszórót villogtató autós tüntetők: többek között azt követelték, hogy a kormány csökkentse az üzemanyagok áfa kulcsát.
Ősszel döntötték el a BMW-nél, hogy újra beszállnak a Deutsche Tourenwagen Masters sorozatba, csak az nem volt még biztos, hogy milyen formában. Úgy tűnik, sikerült megállapodniuk három partnerrel, akik két-két gyári M3-ast kapnak a jövő évi szezonra.
Végre megérkeztek a gyári képek, nem kell többé kémfotókat bogarászni. Igaz, a hivatalos bemutatója még odébb van, de szinte mindent elárultak már az új BMW 6-os kupéról.
Úgy tűnik, a dajkapók a japán szedánokra bukik. Nemrég a Mazdának 52 ezer autót kellett visszahívnia, mert a nyolclábú előszeretettel költözött be az amerikai 6-os tankszellőztető járatába, most pedig kiderült, hogy ugyanez megtörténhet a Honda Accordokkal is.
Elkészült az ötmilliomodik hengerfej az Opel szentgotthárdi gyárában. A jubileumi darabot egy 1,6 literes benzinmotor részeként a cég németországi központjába, Rüsselsheimbe szállítják, ahol egy Opel Insigniába építik be.