Hírek

Renault Twizy: olcsó is meg nem is

2011. március 7., 06:31 Módosítva: 2011.03.07 06:31
60

Szinte mindent tudtunk már a Twizyről a Genfi Autószalon előtt is, csak azt nem, hogy mennyibe fog kerülni. Vége a találgatásnak: 6900 euró, vagyis körülbelül 1,8 millió forint lesz a kedvesen őrült városi törpe ára. Plusz havi 45 euró az akkumulátorért.

Távolról sincs vége, olvasson még

Pokolba az álszentséggel

2011. március 6., 17:48 Módosítva: 2011.03.06 17:48
61

Sok szép tanulmányautót mutattak be a Genfi Autószalonon, de nem lehet mindig csak a jóra koncentrálni. A kiegyensúlyozott tájékoztatás jegyében helyezzünk el itt egy szép nagy ellensúlyt, mondjuk a Hamann Guardiant.

Távolról sincs vége, olvasson még

Túl olcsó volt a Ferrari és a Lamborghini?

2011. március 6., 16:06 Módosítva: 2011.03.06 16:06
94

Nincs egy hete, hogy megnyitott a Genfi Autószalon, de olasz szupersportkocsiból már a pult alól sincs: a Ferrari FF-ből és a Lamborghini Aventador LP700-4-ből egy évre előre eladták az összeset.

Távolról sincs vége, olvasson még

Kattintással vehetünk majd Daciákat

2011. március 6., 11:45 Módosítva: 2011.03.06 11:45

Merész húzás volt a Renault-tól, amikor feltámasztotta a kelet-európai fülnek kellemetlenül csengő Dacia márkát, de bejött. Ráadásul nem csak az úgynevezett fejlődő piacokon, hanem a finnyás nyugaton is komoly darabszámokat adnak el, amire végképp senki nem számított. Most is emelkednek a szemöldökök az internetes forgalmazás híre hallatán, pedig könnyen lehet, hogy ezzel teszik fel a franciák a pontot az i-re.

Távolról sincs vége, olvasson még

Zseniális trükköt rejt az új Ferrari

2011. március 6., 07:50 Módosítva: 2011.03.06 07:50
46

Mindenki ismeri már a Ferrari FF képeit, a négyüléses puttony rég lerágott csont. A szépségről különben sem érdemes vitatkozni, főleg, ha ilyen érdekes műszaki megoldást takarnak a gömbölyű idomok.

Távolról sincs vége, olvasson még

Itt az új 007-es

2011. március 5., 13:12 Módosítva: 2011.03.05 13:12
12

Benzines létére elég szép eredményt ért el az Aston Martin a tavalyi 24 órás Le Mans-i versenyen , olyan feltételek mellett, amelyek egyértelműen a dízeleknek kedveztek. Idén más lesz a felállás, megváltoztak a szabályok, de míg az Audi és a Peugeot továbbra is a dízelben hisz, az Aston ragaszkodik a benzinmotorhoz. Nem is akármilyet fejlesztettek az idei, AMR-One névre keresztelt LMP1-es prototípusukba.

Távolról sincs vége, olvasson még

Így csapat az új BMW M5-ös

2011. március 5., 11:52 Módosítva: 2011.03.05 11:52
73

Több mint fél éve tart már a böjt, tavaly július óta nem lehet kapni M5-öst a BMW-nél. Az új F10-es 5-ösből már minden tuningcég megcsinálta a maga csúcsmodelljét, élükön az Alpinával, akik sem minőségben, sem stílusban nem szoktak elmaradni a gyári M-ektől. Ha sokáig várnak még a Müncheniek, minden potenciális M5-ös vevő átpártolhat a félgyári konkurenciához.

Távolról sincs vége, olvasson még

Baleset az 1-es úton Bicskénél

2011. március 5., 08:18 Módosítva: 2011.03.05 08:55

Sűrű köd van az 1-es főút Bicske környéki szakaszán, ahol egy szombat reggeli balesetben ketten sérültek meg. Az érintett útszakaszt lezárták, a forgalmat a 8101-es útra terelik; az M1-es autópályán az előzetes információval szemben  nem történt baleset, ott a forgalom zavartalan.

Távolról sincs vége, olvasson még

Póktámadás miatt hívják vissza a Mazdákat

2011. március 5., 07:49 Módosítva: 2011.03.05 07:49

Eddig nem tudtuk, hogy a dajkapók (Cheiracanthium) szereti a benzinszagot, de valószínűleg a Mazda sem. Most 52 ezer autót hívnak vissza miatta.

Távolról sincs vége, olvasson még

A Hyundai szerint a BMW másolja őket

2011. március 4., 17:11 Módosítva: 2011.03.04 17:11
8

A Hyundai vezetőségét „megdöbbentette”, hogy a BMW új almárkájához az i előtagot használja. Jogi szakértőkkel vizsgáltatják, nem sértik-e a müncheniek a védjegyüket, hiszen ők már jó ideje használják az i plusz egy szám kombinációt európai típusaikhoz.

Távolról sincs vége, olvasson még

Újabb autómárka jelentett csődöt

2011. március 4., 17:11 Módosítva: 2021.05.07 13:39
10

Egyetlen szalonjuk volt Londonban, újságírónak szinte soha nem adtak autót, modellválasztékukra pedig csak jóindulattal lehet ráerőltetni az eklektikus jelzőt. Inkább az a csoda, hogy élte túl a Bristol az elmúlt 65 évet.

Távolról sincs vége, olvasson még

Megmarta a skorpió az olaszokat?

2011. március 4., 13:49 Módosítva: 2011.03.04 13:49
50

Eredetileg olasz autók tuningolásával vált híressé Carlo Abarth, saját fejlesztésű gépet soha nem küldött utcára. Igaz, ma már a Fiat birtokában van a márkanév, a Genfben kiállított Abarth Scorp-Ion viszont több szempontból is úttörő.

Távolról sincs vége, olvasson még

Vége az Evo-legendának?

2011. március 4., 12:13 Módosítva: 2011.03.04 12:13
130

Tíz generáció után úgy tűnik, evolúciós zsákutcába került a Mitsubishi. A japánok ugyan megerősítették, hogy 2013-ig még gyártják az Evo X-et, de már dolgoznak az utódon. Az pedig egészen más lesz, mint az eddigiek.

Távolról sincs vége, olvasson még

Félig kész a Subaru sportkocsija

2011. március 4., 06:19 Módosítva: 2011.03.04 06:19
3

Bevethető formaterv még nincs, így üveg-karosszériában mutatták meg a műszaki tartalmat a közönségnek.

Távolról sincs vége, olvasson még

Lamborghini Aventador: a vadiúj legenda

2011. március 3., 17:45 Módosítva: 2011.03.03 17:45
593

Kívülről, de még az adatokat nézve is olyan, mint az elődei, pedig a felszín alatt fényéveket ugrott előre a technika.

Távolról sincs vége, olvasson még

Korlátoznák a dohányzást az autókban

2011. március 3., 16:06 Módosítva: 2011.03.24 15:55
60

Kiskorúak társaságában tiltaná a dohányzást az új módosító indítvány, amelyet a Fidesz egyik képviselője nyújtott be a nemdohányzók védelméről szóló kormánypárti törvényjavaslathoz.

smokincar
Távolról sincs vége, olvasson még

B5 Touring: M5-ös BMW helyett a családnak

2011. március 3., 13:44 Módosítva: 2011.03.03 13:44
94

Míg az 5-ös gyári sportváltozata nincs sehol, az Alpina tarolhat azok közt, akik 500 lónál nem adják alább. Most már a kombi sem hiányzik a kínálatból.

Távolról sincs vége, olvasson még

Sirályszárnyas német, 700 lóerővel

2011. március 3., 12:11 Módosítva: 2011.03.03 12:11
8

A Gumpert Tornante újdonsága, hogy a félelmetes technikához már formaterv is jár.

Távolról sincs vége, olvasson még

Minden Mazda ilyen lesz?

2011. március 3., 06:39 Módosítva: 2011.03.03 06:39
5

Amikor bemutatták a Shinarit, akkor hintették el a Mazdánál először a Kodo varázsszót. Úgy szólt a fáma, hogy egy új formavilágot testesít meg a nyúlánk négyajtós kupé, amelyet a jövőben minden modellnél alkalmaznak majd. Túlzás lenne ugyan dizájnforradalomnak nevezni a Minagit, amely a Kodo második képviselője, de a lépés iránya nem tűnik rossznak.

Távolról sincs vége, olvasson még

Se ajtó, se ablak, se tető

2011. március 2., 18:44 Módosítva: 2011.03.02 18:44
17

Nem szerencsés, ha egy új autónál a számok láttán viszket a tenyér, de nem bírunk ránézni a vágy tárgyára. A Wiesmann Spydernek minden adottsága megvan ahhoz, hogy zseniális sportkocsi legyen, csak nehéz olyan szögből megközelíteni, hogy a minden bizonnyal szédületes vezetési élményt ne előzze meg vizuális trauma.

Távolról sincs vége, olvasson még

Kredencet szeretne a Renault is?

2011. március 2., 18:44 Módosítva: 2016.02.23 10:07

Úgy adott pluszt a Renault a Meriva ajtóelrendezéséhez, hogy igazából elvett. Az R-Space tanulmányautón a B oszlop hiánya akár praktikussá is teheti a vitatható használati értékű szembe nyíló ajtókat.

Távolról sincs vége, olvasson még

Brutál Suzuki Swift 150 lóerővel

2011. március 2., 17:42 Módosítva: 2011.03.02 17:43
241

Nagy összegben fogadnánk rá, hogy az S Concept az új Swift Sport prototípusa. A technika és a karakter legalábbis stimmel.

Távolról sincs vége, olvasson még

A VW ismét beszól a Fiatnak

2011. március 2., 15:42 Módosítva: 2011.03.02 15:42

A Volkswagen elnöke megduplázná az Alfa Romeo eladásait – már ha a márka az övé volna. Az olaszok viszont nem adják.

100413 AR Giulietta 13
Távolról sincs vége, olvasson még

Lamborghinit darabolni jó?

2011. március 2., 14:17 Módosítva: 2011.03.02 14:17
9

Így kell feltámasztani egy karriert: ha már nem jut más az eszünkbe, szeleteljünk. A hatás garantált.

Távolról sincs vége, olvasson még

Ez is egy Jetta, csak nagy a szája?

2011. március 2., 11:48 Módosítva: 2011.03.02 11:48
59

A sportos Audi formaterv és az üvöltő ábrázat talán eléri, amit a levesestányérnyi VW jelvénynek nem sikerült: az európaiak megvesznek egy kompakt szedánt.

Távolról sincs vége, olvasson még