Vesztegetés gyanúja miatt őrizetbe vette egy budapesti autósiskola tulajdonosát a Nemzeti Nyomozó Iroda. A férfi állítólag abban segített, hogy román állampolgárok, akik között analfabéta is volt, tanfolyam és vizsga nélkül kapjanak vezetői engedélyt – adta hírül az MTI.
A Volvo eddig a háromajtós C30-ast, az S40 szedánt és a V50 kombit kínálta azoknak, akik kisebb méretű luxusautót kerestek. A kínálatból azonban nagyon hiányzott egy célszerű rövid ötajtós modell, amilyet szinte minden vetélytárs kínál már. A hiányt azonban hamarosan pótolja a Volvo.
London polgármestere tartja magát az ígéretéhez: Boris Johnson négy éve megígérte, hogy az olimpia idejére megjelennek az új emeletes buszok a város jelképeinek számító régiek helyett.
Nagy ígéretek hangzanak el a filmben. Úgy néz ki, mint egy sportkocsi, olyan a hangja, mint egy sportkocsinak... és minden út versenypályává változik. Tudhatja ezt egy X6-os?
Közzétették azt a kétszer három autóból álló listát, amelyből két év autóját választanak majd. Egy szem Ford árválkodik rajta, és az is Európából érkezett.
A német tuning eltéveszthetetlen. Képesek bármilyen formát a saját képükre formálni, legyen az tüzes Ferrari, darabos Chrysler vagy – ahogy épp most – formás Jaguar. Az elkövető ezúttal a Startech, a Brabus nem Mercedesekkel foglalkozó testvérmárkája, az áldozat pedig a viszonylag friss Jaguar XJ. Az eredmény pedig teljes stílusváltás.
A formatervezők művészete legalább fele részben a tökéletes magyarázatok megalkotásában van – legalábbis erre lehet következtetni abból, amit az i.oniq fantázianevű tanulmány kapcsán most előad a Hyundai gárdája.
Természetesen nem egy utcai autóért kér ilyen elképesztő összeget a Ford, hanem egy kulcsra kész versenyautóért, amely többféle versenysorozatban is eséllyel indulhat a győzelemért. A Focus ST-R-t akár még kapós is lehet 98 995 dolláros áron.
A Cadillac felirat csak a látszat kedvéért került a motort takaró fedélre, valójában a GM globálisan használt kétliteres turbómotorjának egy újabb, az eddigieknél is erősebb és korszerűbb inkarnációjáról van szó. A maga 270 lóerejével papíron többet tud a BMW turbós négyhengeresénél is.
Feléledtek a pletykák, állítólag a Toyota már fejleszti a V6-os sportkocsit.
Két éve még bőven 300 forint alatt volt az üzemanyagok literenkénti ára. Szomorkodjon velünk a statisztikákon!
Az idén az Audi megelőzi eladásokban a Mercedest - nyilatkozta Rupert Stadler, az Audi vezérigazgatója a német Handelsblatt gazdasági lapnak.
Genfben debütál a Lamborghini Aventador LP 700-4 nyitott változata, a Roadster.
Egy Szolnok megyében készített felmérés alapján a baleseteknek mindössze a hetedét okozzák ittas vezetők, a biciklis baleseteknél viszont sokkal rosszabb ez az arány.
Az 1960-as években is a Rolls-Royce és a Bentley számított a legexkluzívabb autónak, az államfők és hírességek egy jó része mégis sofőrös 600-as Mercedesszel utazott. Ilyen autó szolgálta a mindenkori német kancellárt, de a római pápa, a közel-keleti olajsejkek és az afrikai kiskirályok kedvence is a német óriáslimó volt. A Maybach révén ezt az időszakot igyekeztek feleleveníteni, de az ismeretlen márkanév borította a tervet – így most ismét csillagos jelvénnyel próbálják megnyitni a leggazdagabb vásárlók pénztárcáját.
Valószínűleg kevesen hallottak mifelénk a Xiaolong Automotive nevű cégről, illetve az XLW2090 jelzésű modelljéről, és ez nem is véletlen. A katonai felhasználásra gyártott modell legfeljebb akkor számíthatna világhírre, ha Kína – az Egyesült Államokhoz hasonlóan – teljes médiafigyelem mellett foglalna el idegen országokat.
Ebben a kategóriában semmi nincs kőbe vésve, és a BMW másképp is ragadta meg a problémát, mint a többi luxusautó-gyártó. A 6-os Grand Coupé lényegében egy nagyon lapos négyajtós szedán a 6-os kupé stíluselemeivel.
A Mulsanne esetében ragaszkodott a Bentley vezetése a konzervatív megoldáshoz – a Rolls-Royce időkből örökölt 6,75 literes ős-blokkhoz – de ez nem jelenti, hogy a Continentalt is ugyanilyen régimódi elvek alapján terveznék. A W12-es motor is egész korszerű, az új, négyliteres V8-as pedig az utolsó alkatrészig új fejlesztés.
Olcsóbb lesz a száguldozásra hajlamos ifjak kötelező autóbiztosítása Nagy-Britanniában, a fiatal nőké viszont drágul amiatt, hogy a szigetország kénytelen az Európai Unió jogrendjét követni.
A nagy kereslet miatt a tervezetthez képest rövidebb ideig fog leállni az év végén a termelés a prémium kategóriás autók gyártóinál Németországban.