A május jól sikerült a Mercedesnek, de a prémium gyártók között továbbra is a BMW az úr.
Az amerikai piac fellendülése miatt elmarad a nyári szünet a General Motorsnál (GM).
Kigurult a gyárból az első eladásra szánt Venom GT Angliában. Az 1200 lóerős szörnyeteg már úton van az Egyesült Arab Emírségek felé.
Mindjárt 25 éves az M3-as, egy egyedi fényezésű, különleges kiadású modellel ünneplik a bajorok az évfordulót.
Elképzelhető, hogy a két cég új, 1,6 literes boxermotort fejleszt az Impreza WRX-hez.
Nem kapott borravalót, ezért folyamodott a drasztikus megoldáshoz a taxisofőr.
Váltóproblémák miatt hív vissza egy csomó, 2010-es gyártású kocsit a Volvo.
Mifelénk csak vágyálom, pedig létezik, és még csak nem is annyira kórosan apró, mint mondjuk a Tata Nano.
A legszebb szalontuning-BMW-ket eddig is az Alpina készítette – úgy néz ki, az új ötössel is hozzák a szokott formájukat.
Segítünk: ha Franciaország és Anglia között hidat építenének, ott is elkelne egy hasonló. A kérdéses hidat persze nem a La Manche csatorna fölé tervezték, hanem Hong Kong és a Népi Kína közé, de a probléma itt is ugyanaz.
Küszöbön a nagy kupé modellfrissítése, így – mintegy véletlenül – felbukkant néhány kép a gyártó holland honlapján.
Becsülendő a Volkswagen-vezetés kitartása: bár lényegében megbukott a névtelen luxus-népautó, bíznak benne, hogy a felújítás után jobb eséllyel mássza meg a prémiumkategória Olümposzát.
A meglepő pletyka akár igaz is lehet: a német szupersportkocsi egy tengeren túli fejlesztésből indult ki.
Messziről csak egy szokványos Dacia Sandero Stepwaynek látszik, pedig a Hamster egyedi különlegesség. Dízel-elektromos, összkerékhajtású és olyan takarékos, mint a legkisebb városi törpék.
A tavaszi bemutatón még mindenki megmosolyogta, pedig a német technika és az szaudi ízlés furcsa egyvelegéből sorozatgyártmány lesz, a nemzeti büszkeség tárgya. Kissé ormótlan ugyan, de teve helyett nyilván megteszi majd – a robusztus Mercedes technika pedig garantálja a jó képességeket.
Tegnap indult be az új gyártósor Lengyelországban, ahol az elsősorban kisautókba szánt új Twinair motorcsalád készül.
Az Audi Sound Concept célja a tökéletes hangzás, igaz, egyelőre hiányoznak a hangfelvételek, amelyek kihasználnák a képességeit.
A busz kék, a villamos sárga, a troli piros, a HÉV zöld, ezt minden fővárosi gyerek tudja – és a taxik is beállhatnak a sorba.
Az Opel tervezői mindent megpróbáltak, hogy az új változat még véletlenül se látsszon lélektelen igavonónak, igaz, így néhány literny csomagteret is feláldoztak.
A Land Rover orrú Wildcat eddig elsősorban a tereprali-versenyeken bukkant fel, de itt egy utcai változat, néhány kényelmi szolgáltatással.
A Spirra vérbeli középmotoros sportautó, azaz az lesz, ha megindul a gyártás. Az első prototípust még 2001-ben mutatták be, de a fejlesztés sokáig húzódott, és egy tulajdonosváltás is tovább késleltette a premiert. Most azonban úgy tűnik, semmi nem akadályozza tovább a Spirra forgalmazásának beindítását.
Még ezen a héten várható a BMW sportrészlegének következő újdonsága. Egyelőre csak néhány részletfotót mutattak, de ezeket látva úgy tűnik, az M3-as egy újabb változatáról van szó.
Egy Bugatti acélból, műanyagból és alumíniumból is megfizethetetlenül drága, hát még aranyból és gyémántból. Ez a példány 18-ad akkora, mint az eredeti, mégis két életnagyságú Veyront lehet megvenni az árából.
Ez már nem is puttonyos Golf, inkább szerényen öltöztetett Passat. Látványosan nagyobb, mint az elődje, és végre az arányaival sincsen semmi baj: a Jetta lényegében önálló típussá nőtt.