Küszöbön a nagy kupé modellfrissítése, így – mintegy véletlenül – felbukkant néhány kép a gyártó holland honlapján.
Becsülendő a Volkswagen-vezetés kitartása: bár lényegében megbukott a névtelen luxus-népautó, bíznak benne, hogy a felújítás után jobb eséllyel mássza meg a prémiumkategória Olümposzát.
A meglepő pletyka akár igaz is lehet: a német szupersportkocsi egy tengeren túli fejlesztésből indult ki.
Messziről csak egy szokványos Dacia Sandero Stepwaynek látszik, pedig a Hamster egyedi különlegesség. Dízel-elektromos, összkerékhajtású és olyan takarékos, mint a legkisebb városi törpék.
A tavaszi bemutatón még mindenki megmosolyogta, pedig a német technika és az szaudi ízlés furcsa egyvelegéből sorozatgyártmány lesz, a nemzeti büszkeség tárgya. Kissé ormótlan ugyan, de teve helyett nyilván megteszi majd – a robusztus Mercedes technika pedig garantálja a jó képességeket.
Tegnap indult be az új gyártósor Lengyelországban, ahol az elsősorban kisautókba szánt új Twinair motorcsalád készül.
Az Audi Sound Concept célja a tökéletes hangzás, igaz, egyelőre hiányoznak a hangfelvételek, amelyek kihasználnák a képességeit.
A busz kék, a villamos sárga, a troli piros, a HÉV zöld, ezt minden fővárosi gyerek tudja – és a taxik is beállhatnak a sorba.
Az Opel tervezői mindent megpróbáltak, hogy az új változat még véletlenül se látsszon lélektelen igavonónak, igaz, így néhány literny csomagteret is feláldoztak.
A Land Rover orrú Wildcat eddig elsősorban a tereprali-versenyeken bukkant fel, de itt egy utcai változat, néhány kényelmi szolgáltatással.
A Spirra vérbeli középmotoros sportautó, azaz az lesz, ha megindul a gyártás. Az első prototípust még 2001-ben mutatták be, de a fejlesztés sokáig húzódott, és egy tulajdonosváltás is tovább késleltette a premiert. Most azonban úgy tűnik, semmi nem akadályozza tovább a Spirra forgalmazásának beindítását.
Még ezen a héten várható a BMW sportrészlegének következő újdonsága. Egyelőre csak néhány részletfotót mutattak, de ezeket látva úgy tűnik, az M3-as egy újabb változatáról van szó.
Egy Bugatti acélból, műanyagból és alumíniumból is megfizethetetlenül drága, hát még aranyból és gyémántból. Ez a példány 18-ad akkora, mint az eredeti, mégis két életnagyságú Veyront lehet megvenni az árából.
Ez már nem is puttonyos Golf, inkább szerényen öltöztetett Passat. Látványosan nagyobb, mint az elődje, és végre az arányaival sincsen semmi baj: a Jetta lényegében önálló típussá nőtt.
Korszerű, hathengeres BMW turbómotor, klasszikus forma, alumíniumváz – a Morgan mindenből a legjobbat próbálta belezsúfolni az új sportkocsiba.
A francia tervezőknek nincsen könnyű dolguk: új stílus kell, ami legalább olyan vonzó, mint a régi. A vigyorgó Peugeot-arculat, amelyet még a 206-ossal vezettek be, átütő siker volt, de ma már túlságosan megszokták a vásárlók, így most valami másra van szükség.
Gyermeteg álmodozásnak tűnik a terepjáróba oltott sportkocsi, pedig állítólag már jövőre kapható lesz.
A Népszava híre szerint az új kormány fölszámolná a közlekedési szuperhivatalt, a feladatokat alighanem szétosztják az új minisztériumok, illetve megyei szintű kormányhivatalok között.
Vagy az amerikai közlekedési hatóságok keményítettek be, vagy tényleg egyre több hibás autó kerül forgalomba – egy biztos: újabban szinte naponta kell beszámolnunk visszahívási akciókról.
Az egyik legizgalmasabb vonalvezetésű német pályán, a Hockenheimringen rendezték a Ferrari Challenge soron következő versenyeit. Válint Tibor és a Warm Up Racing csapata a bajnokságot jelenleg vezető Oliver Morley kizárása után azzal a nem titkolt szándékkal érkezett a helyszínre, hogy megpróbálja átvenni az első pozíciót.
Amikor megtudtuk, hogy a Subaru dízelt fog szerelni az STI-be, a szerkesztőségben senki nem vállalta, hogy kiteszi a címlapra. A tájékoztatási kötelességtudat aztán valahogy mégis felülkerekedett. Erre itt a következő - pedig alig telt el pár nap, hogy megemésszük.
Csontig rághatták a körmüket, akik követték az idei 24 órás Le Mans-i versenyt. A hatalmas erőkkel felvonuló Peugeot, amely az időmérőket dominálta, végül nem csak a dobogóról maradt le. 908-asaik egymás után sorban estek ki, jellemzően motorhiba miatt. Így a kicsit lassabb, viszont megbízható Audik jártak jól. Az LMP1-es kategóriát, és egyben az abszolút versenyt a 9-es számú R15-ös nyerte, amelyet Mike Rockenfeller, Timo Bernhard és Romain Dumas vezetett. 397 kört tettek meg: ezzel új rekordot állítottak fel. Második, illetve harmadik helyen a 8-as és 7-es számú Audik végeztek, a Joest csapat színeiben. A leggyorsabb benzines Le Mans-i prototípus a negyedik helyen befutó Oreca lett.
Gordon Murray, a McLaren Formula 1-es csapatának ex-vezetője már egy ideje reszelgeti angol műhelyében a T25 névre hallgató prototípusát. A régebben kiszivárogtatott tervek igaznak bizonyultak: háromüléses lesz a kisautó, mégpedig szokatlan 1-2-es elrendezésben, de nem ez az egyetlen radikális újítás.
Kamaszok millióinak rajongására lenne érdemes az elegáns kupé, már ha a valóságban is létezne. Egyelőre azonban csak képeken láthatjuk, hisz csak virtuálisan készült el – nem mintha így távolabb esne az egyszerű földi halandótól, mint egy kézzel fogható 599 GTB.