Kamaszok millióinak rajongására lenne érdemes az elegáns kupé, már ha a valóságban is létezne. Egyelőre azonban csak képeken láthatjuk, hisz csak virtuálisan készült el – nem mintha így távolabb esne az egyszerű földi halandótól, mint egy kézzel fogható 599 GTB.
A Mini műszaki alapjait használhatják az új Saab kisautó alapjául, de nem ez az egyetlen lehetőség a kooperációra a két gyártó között.
A gyári és privát 908 HDi-k negyedszer iskolázzák le a mezőnyt a verseny előtti időmérőn. A verseny viszont 24 órás és a gyári Audik sem lassúak.
Már nem kell a raliban bizonyítani, viszont a fogyasztáscsökkentés lényegesebb szempont lett, mint bármikor korábban. Így a Subaru is kénytelen újragondolni az Impreza sportváltozatának bevált koncepcióját.
Bár nem nagyon látszik rajta, a japán tervezők azért sokat változtattak a Suzuki Swiften, amelyet ma mutattak be Esztergomban. Nagyobb lett, könnyebb és valamivel takarékosabb, mint az elődje, sőt, még a teljesítményét is sikerült növelni valamelyest.
Az amerikai márka nincs veszélyben, de a General Motors szabályosan betiltotta, hogy dolgozói a közkeletű becenéven emlegessék a Chevrolet márkát.
Az amerikai gyártó révén mindennapossá válhat a nyolc sebességi fokozat: Detroitban 300 millió dollárt szánnak az új automata meghonosítására.
13.30
13.12
Ruska Viktória PR-igazgató azt mondja, augusztus végén lesz tesztautó. Illetve lehet, hogy kicsit előbb. De az árát ő sem árulja el. „Hej, ha tudnánk! A kisker ár még odébb van."
13.05
A kapitalista Kínában is megszimatolták a lehetőséget, amit a Népi Kína hihetetlen sebességgel növekvő autópiaca jelent. Tajvan legnagyobb autóipari cége, a Yulon ezért saját autómárkát alapított és rögtön kétféle típust dobott piacra.
Sokan próbáltak már tökéletes élményautót készíteni – épp ez az amerikai Palatov manufaktúra célja is, de teljesen máshogy fogtak a feladathoz, mint szokás.
A franciák ismét jó ritmusérzékkel csapnak le egy döglődő márkára: a Nissan, a Samsung, a Dacia és a Lada után a Ssangyong részvényeiből is bevásárolnának.
Lefogyasztja leendő dolgozóit a német gyártó, mielőtt munkába állítaná őket – szerintük ez segít a magasabb szintű munkavégzésben. A módszer állítólag működik.
Felemás eredménnyel zárult a GM európai koldulókörútja: a legtöbb kormány fizetett, egyedül Németországban várható elutasító döntés.
Összesen mintegy 700 ezer autó visszahívását jelentette be a detroiti gyártó: három típuscsalád három különböző típushibáját hozták nyilvánosságra egy időben.
Meglepő eredményeket mutat a J.D. Power új felmérése, amellyel az autóvásárlók elégedettségéről próbáltak hiteles képet alkotni. Az élmezőny nagyrészt még mindig japán és német márkákból és gyártmányokból áll, de azért akad néhány kivétel.
A rajzról kiderül, hogy milyen lesz az új négyajtós kupé – a tuning után.
Lassan indokolt lenne lecserélni a márkajelzést: mi legalábbis inkább hívnánk Maxinak a BMW fronthajtású márkájának következő modelljét.
Ez az első eset, hogy a General Motors is betolakszik a luxuskompaktok piacára: a gazdagon krómozott szedánnak olyan autókkal kell versenyeznie, mint a Volvo S40-es vagy az egyes BMW.
Meglepetésnek számított már az is, hogy az Aston Martin az LMP1 kategóriában egyáltalán autót indított tavaly a Le Mans-i 24 órás versenyen. Ezek a prototípusok jelentik a hosszú távú versenyzés királykategóriáját, amelyet jellemzően nagyobb autógyárak által pénzelt csapatok uralnak. Azt viszont végképp senki nem gondolta volna, hogy az eddig a Lolától vásárolt karosszéria helyett jövőre teljesen saját konstrukcióval állnak rajthoz.
Hivatalosan csütörtökön indul a gyártás, de úgy néz ki, a 2010-es modell első sorozata már elkészült – el is kezdték széthordani az országban. Egy ilyen szállítmányról készített néhány képet egy olvasónk a Lágymányosi hídon, amelyekből néhány változtatásra fény derül.
A formabontó Vel Satis nem kellett a kutyának sem, hát csináltak egy jó konzervatív szedánt Latitude néven.