Sok elegáns autót csinált már a Jaguar, kifinomult technikával, selymes hanggal, illatos bőrrel. Valahogy mégis mindig az XJ220-féle vadállatokra indult be a nyálképződésünk. Most megint előhúztak egy szégyentelen pályaautót a zsákból, és a fogcsikorgató XKR-S névre keresztelték.
Majd tíz éve nem árul a VW nyitott Golfot, amióta 2002-ben beszüntették a hármas kabriót. Úgy tűnik, meggondolták magukat a hosszú böjt után: a hatosból megint lesz vászontetős.
Ritka eset, hogy a nyomtatott sajtó megelőzze az online médiát, de most úgy tűnik, a horvátok nagy halat fogtak. Déli szomszédaink Evo magazinjában ott díszeleg a sosem látott Aventador, mindenféle álcázás nélkül.
Rengetegen imádják a Minit, és ezt ki is használja a márkát birtokló BMW. Szép lassan egész családot épít az újramelegített mítosz köré, de eddig csak nagyobb modelleket hoztak ki, amelyeket ügyes fogásokkal megpróbáltak kicsinek láttatni. A Rocketman végre a másik irány felé mozdul: harminc centivel rövidebb a normál Mininél.
Nem egyedi modell volt az AC Cobra, amit a Párizsi Autószalonon szpottoltunk: három helyen is szeretnék gyártani, Németországban, Angliában és Amerikában.
Genfben mutatják be a régóta belengetett, Subaruval közösen fejlesztett, FT-86 néven emlegetett Toyotának második generációs tanulmányautóját - aminek már rég a szériaautónak kellene lennie, de még mindig FT-86 II conceptnek hívják. Édestestvéréről eddig keveset lehetett hallani, de most vége a nagy hallgatásnak: a március 3-án induló svájci kiállításon ott lesz a Subaru emblémás sportkocsi is.
Már a tavalyi Detroit Auto Show-n bemutatták a GMC Granite tanulmányautót, de mostanáig töprengtek rajta, hogy tényleg gyártani szeretnék-e. Állítólag megszületett a döntés: a karakteres dobozt nagyobb változtatások nélkül szeretné gyártani a GM.
Furcsa, hogy a hibridláz kitörése óta senki nem vette a bátorságot, hogy megépítse a dízelmotoros, konnektoros, párhuzamos felépítésű kombinációt. A Volvónak kellett megtennie az amúgy teljesen logikus lépést - Genfben már be is mutatják a V60 konnektoros hibridet.
Nagyobb felnik, erősebb motor, jó sok plusz légterelő és fehér festés – íme egy német sportkocsi, olasz alapokon.
Nem lesz semmiféle Isetta, ennél németesebben oldották meg az almárka-kérdést a BMW-nél. Környezetbarát modelljeik a számkódjuk elé egy-egy i betűt kapnak.
Látványos, ahhoz nem is fér kétség, de használati értéket ne keressen benne senki. A Smart Forspeed huzatos, gyenge és túl apró, de nem is használati tárgynak, inkább szobornak készült – annak viszont épp megfelel.
A következő A3-as lassan a régi A4-esek szerepét veheti át az Audi palettán: visszafogott méretű, mégis elegáns belépőmodell válhat belőle.
A 458 Italia és annak motorja után az olaszok megint valami nagy dobásra készülnek, erről mi sem árulkodik jobban, mint az a kiszivárgott, kétdimenziós rajz, mely egy merőben új, V8-as Ferrari motor szabadalmaztatási dokumentumaiból való.
Az újdonság azért annyira nem ismeretlen, de utcai autóknál eddig nem találkozhattunk a megoldással. Az elv a Fiat-csoport Multiair technológiáján alapul, mely merőben új oldaláról közelítette meg a változó szelepvezérlés megoldását. Apró eltéréseket azonban felfedezhetünk és éppen ezektől lesz az új motor más, mint bármelyik, eddig használt V8-as.
Undorodik ön a hedonista, magamutogató és benzinpusztító autóktól? Rühelli, ha a csendes belvárosban egy-egy hatliteres szörnyeteg garázdálkodik, melynek útját hervadó petúniák övezik? Ön szerint is ki kellene tiltani minden szennyező autót a városokból? Akkor kapaszkodjon meg, mert a Rolls-Royce válasza egy soktonnás pofon minden sötétzöld aktivistának: itt a Villanyfantom, mely jobbról előzheti hazánkban a regadót.
Bár Norbert Reithofer, a BMW vezérigazgatója már egy ideje hivatalosan bejelentette, sőt, kisebbfajta előkampányt is indítottak a cégcsoport régi-új márkájának, a hivatalos bevezetésre mostanáig várni kellett.
Meglepő terjeszkedésbe kezdett a Dacia. A Duster meghökkentő sikerén felbuzdulva 2012-re több modellel is készülnek – írja a francia L'Automobile.
Az Edo Competition előző Murcielago átépítése sem volt piskóta: az ugyan csak 710 lóerős volt, és 352 km/h-nál nem tudott gyorsabban menni, de nem létezett akkor erősebb és gyorsabb Lamborghini Murcielago. Most a saját rekordjukat döntötték meg.
Címszavakban, folyamatos frissüléssel.
[10:53] Gyulay Zsolt az MNASZ új elnöke.
[11:01] Az Mnasz általános alelnökének a közgyűlés Frank Tamást választotta meg.
[11:03] Sportszakmai alelnöknek a közgyűlés Szamos Miklóst választotta meg.
[11:06] Elnökségi tagok: Fazekas Csaba, Jászai Gellért, Kovács Tamás, Nagy Csaba, Rogán Antal.
[11:10] Ellenőrző Bizottság: Elnök Dr. Marosi András. Tagok: Bolgár Iván, Csernyitzky Péter.
[11:12] Etikai bizozttság vezetője Dr. Kaponya István.
[11:18] A közgyűlés örökös tiszteletbeli elnöki címet adományozott Ferjáncz Attilának.
Hosszantartó, szűnni nem akaró taps után Ferdi elérzékenyült hangon
életmű díjnak nevezte a címet. Most a közgyűlés szakágvezető-jelölő üléssé alakult.
[11:28] Nincs itt semmi látnivaló. Egy óra alatt minden lement, hirig és
minden zűr nélkül.
Három vadonatúj modell fejlesztése indult meg, és mindhez a Porsche szállítja a műszaki alapokat. Így a Bentley néhány év alatt duplájára hizlalhatja a kínálatát, anélkül, hogy belerokkanna a költségekbe.
Bemutatták a kilencedik generációt, de a Type-R legendás sportmotorját hiába keressük benne. Úgy néz ki, a Civic már nem lesz több egyszerű háztartási gépnél.
A MicroFueler háztartási hulladékból gyártja a hajtóanyagot, akár a garázsban. A nagyszerűnek tűnő találmány közismert elvet hasznosít: nem több, mint egy házi szeszfőzde, minden igényt kielégítő csomagolásban.
Hozza a márka klasszikus vonásait, mégis teljesen aktuális. A Bertone tervezői még mindig értik a dolgukat.
A beetetésként közölt vázlatok után megérkeztek az első valódi fotók is a Hyundai i40cw-ről: nem okoznak csalódást, pont ilyennek vártuk.
A Saab 9-4X igazi világfi: amerikai autó, mexikói gyárból, svéd emblémával. Nem sokkal a bemutató után el is készült az első - a 00001-es alvázszámú fehér Aeróra annyira büszkék a svédek, hogy a saját múzeumukba viszik.
Sok mindent el lehet mondani a Range Roverről, de takarékosnak nevezni naiv dolog lenne. A Genfben bemutatkozó Range_E prototípussal mintha csodát tettek volna: 3,4 literes fogyasztással keltik jó hírét.