Sokszor előfordul, hogy kisebb, szőrös állatok beköltöznek egy autóba. Némelyikük – például a nyest – kimondottan nagy kárt tud okozni, valamelyik pedig simán csak megreked, és emiatt nagyon rosszul is járhat. Általában kisebb méretű állatok szoktak így járni, most azonban nem így történt.
Tatabánya térségében egy sávon halad a forgalom Győr irányába.
Éves szinten jelentősen csökkent az üzemanyag-forgalom, ami az ársapka tavaly decemberi eltörlésével is magyarázható. Kétéves összevetésben azonban teljesen más a kép.
A Renault pénzügyi igazgatója arról számolt be a befektetőknek, hogy nem csökkentik az elektromos autóinak árát.
Az utóbbi időben nagy felzúdulást keltettek autóipari és befektetői körökben egyaránt a Tesla váratlan, agresszív árcsökkentései. Az amerikai villanyautó-óriás legutóbb április 14-én engedett több millió forintot modelljei árából, miközben a konkurens gyártók már alig bírják a versenyt, a befektetők pedig a körmüket rágják a csökkenő profitot látva.
Be kell látni, lassan mindenből terepjáró lesz. Először ott voltak az SUV-k, de most már a sportautóinkat is terepre tervezik? Jó ez nekünk? Amíg ilyesmi hírek jönnek, valószínűleg igen. A Car and Driver információi szerint 2026-ban érkezik majd a Ford Mustang Raptor és Raptor R, ami egy a Porsche 911 Dakarra hasonlító koncepció lesz, emelt felfüggesztést és Fox futóművet kap majd, így egy dologra lesz igazán alkalmas. Könnyű terepen valószerűtlenül gyorsan tud majd haladni. Korábban egy április elsejei tréfa során a Ford bejelentette a Mustang Raptort, most azonban úgy tűnik, tényleg komolyan gondolják.
Lezárul egy, a rendszer kritikusai szerint Tesla Autopilot okozta baleset pere Kaliforniában. A járművet vezető nő azért ment perre a Tesla ellen, mivel szerinte a Teslája Autopilot üzemmódban ment neki egy padkának, ami a légzsák kinyílását eredményezte. A hirtelen nyíló légzsák eltörte a nő állkapcsát, fogait ütötte ki, illetve idegkárosodást okozott az arcán. A nő 3 millió dollár (kb. 1 milliárd forint) kártérítést követelt és az Autopilot vezetéstámogató rendszert, illetve a légzsákot okolta a balesetért.
Az egyik legismertebb francia gumiabroncs gyártó, a Michelin ügyvezető igazgatója, Florent Menegaux egy, a The Drivenak adott interjújában fejtette ki, a gyártó Forma-1-től való távolmaradásának okát. Szerinte a sportban az elvárás az, hogy direkt olyan gumikat tegyenek az autóra, amik széthullanak, amit ők elfogadhatatlan tartanak. Menegaux szerint összeegyeztethetetlen lenne a Michelin presztízsével, ha direkt gyártanának nem biztonságos, gyorsan kopó abroncsokat. Szerinte fontos mérlegelni, hogy megéri-e a showért cserébe feláldozni a technológiai fejlődést.
Lehetnek élethelyzetek, amikor nem veti fel az embert a pénz, viszont szüksége van autóra. Mivel a nyarak egyre melegebbek, lassan elengedhetetlen a klíma is, ilyenkor jönnek képbe mai listánk autói. Az érvényes műszakin és a klímán kívül semmilyen más szempontot nem vettünk figyelembe, mert a cél kizárólag a mobilitás. Igen, ezek autók sok esetben 20-30 évesek és biztos, hogy itt-ott rohadnak, illetve az extrák fele nem működik, de ahogy a mondás tartja, mindennek ára van.
Egy 29 éves dunaújvárosi fickó belehúzott: ittasan kötött el egy autót, amivel aztán oszlopnak hajtott. Mindezt jogsi nélkül.
A bpiautosok.hu tette közzé ezt a fedélzeti kamerás felvételt. Olvasójuk Budapesten, a Rákosi úton autózott, amikor egy mellékutcából kigurult elé egy görkorizó lány.
A 6-os főúton, a 67-es km-nél, Dunaújváros határában két személyautó ütközött össze. A helyszínelés idejére a forgalom félpályán halad.
Az M0-s autóút keleti szektorán az M3-as autópálya felé vezető oldalon Maglód térségében a 45-ös és 46-os km közötti szakaszon a burkolat hibáit javítják. A munkaterület mellett csak egy sáv járható. A torlódás közel 4 km-es.
A Hyundai meglepő fejlesztésbe kezdett: holdjárót fejlesztenek. Ráadásul nem egy hangzatos, igazán sosem működő koncepcióról van szó, a cég tényleg szeretné eljuttatni az eszközt a Holdra, méghozzá a közeljövőben.
Kollégánk, Balló Marci találkozott ma reggel a X. Országos Rendőr- és Tűzoltónapra tartó konvojjal. Több korszak járőrautói, csapatszállítói és egyéb, speciális célra épített rendőrautói haladtak a Városliget felé.
Az I bike Budapest kerékpáros-felvonulás április 22-én, szombaton 16 órakor indul a Hősök teréről az Andrássy út–József Attila utca–Széchenyi István tér–Lánchíd–Alagút–Alagút utca–Attila út–Döbrentei tér–Budai alsó rakpart–Petőfi híd (Buda irányú közúti sávok)–Közraktár utca–Pesti alsó rakpart–Jászai Mari tér–Margit híd (Buda irányú közúti sávok)–Margitsziget útvonalon. A rendezvény idején a keresztirányú forgalmat szakaszosan átengedik, néhány perces zárás várható. A demonstráció útvonalával megegyező nyomvonalon hosszabb időre korlátozzák a gépjárműforgalmat. A Petőfi hídon és a Margit hídon a Buda felé tartó közúti forgalmat a villamosvágányra terelik.
Nagyszabású felújítási munkák kezdődtek az M7-es autópálya számos pontján. Egyes helyeken a szemközti sávokba terelik a forgalmat, máshol oldalanként egy-egy sáv járható.
A Honda is mutatott pár újdonságot a Sanghaji Autószalonon, mindjárt hármat is. Egyelőre nem végleges autókról van szó, de ezek közül kettő annyira közel van a szériagyártáshoz, hogy már számolni lehet az érkezésükkel. Az azonban sokaknak szomorú körülmény lehet, hogy az új modellek egyelőre csak Kínának készülnek.
Nemrég bejárta az internetet, hogy a Honda Civic Type R hivatalosan is megdöntötte az elsőkerék-meghajtású autók körrekordját a Nordschleifén. Alig 24 órával később azonban kiderült: a dolog nem egészen az, aminek látszik.
Mintegy nyolcvan hazai kárigény érkezett be a biztosítókhoz, illetve a MABISZ-hoz, amiből kilencet már lezártak, és megkezdődtek a kifizetések is.
Úgy tűnik, igazak voltak azok a korábbi hírek, amelyek szerint az oroszoknak elfogytak a modern harckocsijai. Ezt immár nemcsak az támasztja alá, hogy a majdnem hetven éve(!) hadrendbe állt T-54-eseket és T-55-ösöket veszi elő az orosz hadsereg, hanem az is, hogy egyre több város jelenti be, hogy idén elmarad a hagyományos május 5.-i Győzelem napi katonai parádé, ahol főként, sokszor akár több száz, harcjárműnek kellene felvonulnia. Előbb Belgorodban, majd Kurszkban, most pedig Szentpétervárott jelentették be, hogy elmarad a szokásos katonai parádé.
Nagyon nem mindegy, milyen színű ruhában, illetve láthatósági mellényben megy valaki az út szélén. Jön a szezon, vagyis a melegebb idő miatt jó eséllyel több gyalogos jelenhet meg az utakon. A lakott területen kívül az úttesten, a leállósávban, az útpadkán gyaloglóknak (ha nem csoportosan közlekednek) éjszaka, valamint korlátozott látási viszonyok mellett fényvisszaverő mellényt (ruházatot) kell viselniük - derül ki a KTI Magyar Közlekedéstudományi és Logisztikai Intézet híroldalán megjelent összefoglalóból, amely szerint nem mindegy, milyen is az a mellény.
Szomorú, de úgy tűnik, hogy a Jaguar Land Rover kivonja a forgalomból az egyik legfontosabbnak tűnő márkanevét, vagyis a Land Rovert. Ezentúl a House of brands stratégiát fogja követni a gyártó, ami a gyakorlatban azt jelenti, hogy az eddig típusjelzésként funkcionáló nevek lesznek a márkák.
8276 kilométer, 16 nap, rengeteg festői táj, szavannák, fekete nők, óóóóó Bamako Rally!
A rendőrség a mai napon, azaz április 21-én reggel 6 órakor kezdte a Speedmarathon fantázianevű akciót. Ahogy a nevéből is sejthető, egy nagyszabású, intenzív sebességmérési akcióról van szó, aminek a helyszíneiről a rendőrség korábban a közlekedők véleményét is kikérte.
Az Audi Q7 amúgy sem éppen egy pici autó, de egy őrült kínai fickónak még így sem volt elég nagy - legalábbis nem tudunk másra gondolni azon videó kapcsán, ami ma hajnalban került fel az internetre.