Egy széleskörű átszervezés részeként a Renault a kínai Geely-vel közös vegyesvállalatba szervezi ki a belső égésű motorok és hibrid rendszerek fejlesztését és gyártását, amelyeket a két partnermárka mellett a Dacia, a Volvo Cars, a Lynk & Co, a Proton, valamint a Nissan és a Mitsubishi modelljei kaphatnak meg.
Emlékezetes húzás volt a BMW-től, amikor 2011-ben április elseje alkalmából bemutattak egy E92 M3-ból faragott pickupot. Ennél valamivel kisebb híre volt annak az 1986-os, E30 M3-ból készített platós prototípusnak, amit aztán alkatrészek és szerszámok hurcolására használtak. A hagyományt most egy tuner ültette át a legutóbbi M4-re.
A Pilot a legnagyobb Hondák egyike, 5 méter fölötti hosszával a Mercedes S osztállyal vetekszik, a sajtóanyag ráadásul arról ír, hogy ez a márka valaha volt legerősebb SUV-je. Ezek alapján nyilvánvaló, hogy az európai piacon (Ukrajnát és Oroszországot leszámítva) sosem forgalmazták, és a most bemutatkozó negyedik generációt sem fogják.
Megérkezett a Civil Pofátlan(tan)ítás legfrissebb epizódja, és nem kevésbé cudar kihágásokkal töltötték meg a szerkesztők, mint az eddigieket. A rendőrség és a Budapesti Autósok közös sorozatának legújabb részének egyik legérthetetlenebb manővere az ablakmosás miatt előadott dupla büntetőfékezés, amit a videóban 25 másodperctől láthatunk.
Hamarosan érkezik az új Impreza, amit a Subaru a Los Angeles Auto Show-n készül majd bemutatni a nagyérdeműnek. Az újdonság bemutatóját élőben közvetítik majd és a műsort Bucky Lasek ralikrossz versenyző, illetve lánya, Paris Lasek fogják vezetni.
Az Egyesült Államokban hívnak vissza összesen több, mint 225 ezer Audit és Volkswagent, mert a tolatókamera és guminyomásellenőrző szenzor – vagyis TPMS – esetenként nem működnek megfelelően. Az NHTSA, vagyis az amerikai közlekedésbiztonsági hatóság a hibák kijavítására kötelezte a gyártókat.
A Honda Civic aktuális generációját 2021 közepén mutatták be, az első modellek pedig 2021 végén kerültek a gazdáikhoz. Ezek alapján talán joggal feltételezhetjük, hogy ha fel is tűnik pár példány használtan, abban valószínűleg épphogy csak van bennük pár kilométer.
A Tesla jellemzően az ügyfelek autóhasználati szokásait és a jellemző útvonalaikat figyelembe véve határozza meg, hova telepít újabb Supercharger töltőállomásokat. Mostantól azonban nekünk is lehet beleszólásunk, háromhavonta öt szavazatot adhatunk le, sőt a cég által meghatározottakon kívül javasolhatunk is új helyszíneket. Tehát a szavazatainkkal akár egy újabb hazai töltőt is intézhetünk.
Vannak olyan helyzetek az utakon, amelyeket irdatlanul nehéz megfejteni. Ilyen az alábbi is, amelyet a Budapesti Autósok tett közzé. Az előzményeket nem látjuk, csak annyi derül ki, hogy egy futár keresztbe állt az úton autójával, majd bunyózni kezdett egy járókelővel. Nem, nem Oroszországban, vagy valahol még messzebb, hanem a budapesti Bogdánfy utcában.
Korábban mi is beszámoltunk a hírről, miszerint a Mini alkatrészellátási probléma miatt leállította minden kézi váltós autója gyártását.
Régóta napirenden van az Audi e-tron és e-tron Sportback modellfrissítése, hiszen az elektromos SUV-k 2018, illetve 2019 óta vannak a piacon. Korábban mi is írtunk az e-tron Sportback álcázott változatáról.
Filmbe illő baleset történt Toronyban, amelyről a 112press.hu tett közzé egy biztonsági kamerás felvételt. Egy Fiat 500 az előtte balra kanyarodó autónak ütközve lesodródott az útról, ahol a vízelvezető árok megdobta, majd a levegőben többször átpördült és az oldalán állt meg.
A Ford egyedi építésű autókkal mutatja be legnépszerűbb modelljei sokoldalúságát és testreszabhatóságát.
Elon Musk még 2017-ben mutatta be a Tesla egyik legnagyobb dobását, a Semi nyergesvontatót, melynek forradalmasítania kellene a közúti áruszállítást. Az elmúlt öt évben egyre csak tolódott a sorozatgyártás, de most úgy néz ki, hogy ez év végén megkapják az első megrendelők a Semijeiket. Az elektromos kamionra egyébként elég sok megrendelés érkezett, a Tesla szerint több mint ötszáz, többek között a Pepsi co. szerez be belőle száz darabot.
Persze ahogy várható, a Barbie Grecale rózsaszín. Nagyon rózsaszín. A szín az autó egész külsején meghatározóan uralkodik, viszont hogy ne olvadjon be az utca szürke tömegébe, kapott egy kiegészítő rikító sárga csíkozást, illetve néhány Barbie logót és feliratot is, hogy teljes legyen a kép. A fekete bőrbelsőt, rózsaszín kontrasztvarrással és Barbie feliratú fejtámlákkal dobták fel.
Szinte még le sem hullott a lepel a legújabb G87-es BMW M2-ről, a Manhart cég máris munkához látott, hogy a német autógyár talán utolsó, kizárólag belsőégésű motorral ellátott M-es autóját átalakítsa. A gyári kocka LEGO első dizájn sokaknak nem jött át, ezért is lehet indokolt az átalakítás és ha már hozzányúltak az autóhoz, a teljesítményét sem hagyták a gyári értékéken.
1993-ban épült az A59 prototípus, melyet élesben sosem vetettek be. Azóta viszont teljesen restaurálta a Volkswagen, hogy aztán néha, egy-egy fesztivál erejéig mégis tüsszöghessen az a turbó.
1990 volt az az év, amikor bemutatták a legdurvább Opelt, ami valaha készült, ez volt a Lotus Omega. Még mai szemmel nézve is kegyetlen szerkezet, aminél mostanáig nem készült erősebb autó Opel logóval, a 90-es évek elején pedig szinte irreálisnak tűnt.
Többek közt az eredeti Roadster, az új Roadster, a Cybertruck, az S Plaid Nürburgring, és persze az AC Propulsion 1997 tzero a dedikált generátorával, amivel az egész történet indult. Mindezért most csak Los Angelesig kell menni.
BMW motor, Magna fejlesztés, francia összeszerelés, ismerős brit formák és egy hétszeres F1 világbajnok Európa ambiciózus terepjárójában.
Ez még ugyan nem a hamarosan sorozatgyártásba kerülő 911 Dakar (992) prototípusa, de azért is így elég menő 6007 méteres magasságon, Romain Dumas kezei közt.
Elkészítették Németországban az autólopások összesített listáját. Kiderült, hogy a német sofőrök szerencsés helyzetben vannak, mert meglepően alacsony szintre esett vissza a tolvajlások száma. A SUV-ok tulajdonosai ugyanakkor nem aludhatnak nyugodtan, 10 meglovasított kocsiból 9 SUV volt.
A villanyautók tuningja egyelőre nagyon homályos terület, eddig jóformán kimerült abban, hogy Tesla-hajtások kerültek régi, eredetileg hagyományos motorral szerelt autókba. Az igény persze megvan, a Dodge pedig az elsők között szeretne erre reagálni, bár nem biztos, hogy mindenkinek tetszik a felvázolt ötlet.