Bár mindenki arra számított, hogy a Z06-osban az alap-Corvette 6,2 literes motorja kap majd egy pár turbót, vagy egy kövér kompresszort, nem így lett. Inkább készítettek egy teljesen új motort, négy vezérműtengellyel, 32 szeleppel, sík főtengellyel, ami elforog percenként 8600-ig.
Bemutatták a Land Rover kínálat abszolút csúcsát jelentő új Range Rover típust. Ahogy várható volt, az új modell stílusában nem hoz forradalmat, annak ellenére, hogy semmit sem tartottak meg a tervezésénél az elődmodellből.
Korábban a Fiat vette meg a Teslák tisztaságát, az idén viszont a Jaguar Land Rovert segíti a villanyautó-gyártó abban, hogy megfeleljen a számára előírt szén-dioxid-kibocsátási határértéknek.
A versenyautó a Hino 600 családon alapszik: a fülke és a gépészet is mutat némi rokonságot, bár ez is inkább épített versenygép, mint bármi más.
Az XPeng HT Aero egy újabb repülő autó variáció, de ennek a felemelését merev szárnyak helyett két, kihajtható konzolra szerelt propeller végzi.
A Tesla eddig is a legjobban fogyó elektromos autók közé tartozott Európában, de szeptemberben már abszolút értékben is megelőzött minden mást. A hónap során 24 591 Tesla Model 3-ast regisztráltak Európában, amivel a Renault Cliót (18 264), a Dacia Sanderót (17 988) és a VW Golfot (17 507) előzte meg.
A Skoda évről évre teret ad gyakornokai kreativitásának. Az idén huszonöt diák kapott lehetőséget arra, hogy építsen valamit gyári háttérrel, és úgy néz ki, most egy szárnyas terepjárót kezdtek el tervezni.
Túl van a legnehezebb időszakon a tavaly májusban még csődvédelmet kérő Hertz autókölcsönző, és most tesznek egy nagy lépést afelé, hogy belátható időn belül kivillanyosítsák félmillió darabos járműflottájukat: 100 ezer darab Model 3-at rendeltek be a Teslától. Ráadásul 2022 végéig történő szállítással.
Horacio Pagani az olasz Quattroruote magazinnak adott interjút, egyebek közt ebből derült ki, hogy jövőre tervezik bemutatni a következő középmotoros autócsodát.
Nem könnyű eldönteni, hogy mennyire komolyan vehető a Vazirani Automotive nevű indiai vállalkozás, amely most épp az Ekonk nevű együléses prototípussal igyekszik nevet szerezni.
Az i4 eddig a leginkább autószerű elektromos BMW, amelynek az első szériapéldányait a napokban kezdték el összeszerelni Münchenben. Ennek kapcsán végre az is kiderült, hogy mennyire lesz drága.
A közlekedési szabályok módosítására készül az olasz parlament, reagálva az utóbbi évek változásaira. Az elektromos rollerek szabályozása és a vezetés közbeni telefonálás büntetésének szigorítása mellett a teljes dohányzási tilalom bevezetése is a javaslatok között szerepel.
Úgy tűnik, a gyárleállásokat legalább részben az okozza, hogy szükségtelenül sok és sokféle vezérlőelektronika kell a mai autókba. A Mercedes szerint a fejlesztés a megoldás.
A Skoda a Fabia bevezetésekor még azt ígérte, hogy készül egy kombi változat is. Ezt 2023-tól gyártották volna Kvasiny-ban, de a helyi hírek szerint már megszületett a döntés a projekt leállításáról.
Hazai sportautókkal erősítenek a francia hatóságok: 26 Alpine A110 kerül különböző települések csendőrségeinek flottájába hamarosan. Valahogy így néznek majd ki.
A november elején kezdődő év végi kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási (kgfb) kampány még idén is csaknem egymillió gépjárművet, köztük mintegy 550 ezer személyautót érint majd, az év végi váltási időszakban 100 ezer szerződésváltásra számítanak a szakértők - közölte a Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetsége (FBAMSZ) az MTI-vel.
Nagy rá az esély, hogy egy harmadik amerikai futam is jön a Forma-1 versenynaptárába rövid időn belül: a jelenlegi texasi futam mellé jövőre bejön egy futam Miamiban, és már tárgyalnak az illetékesek egy Las Vegas-i fordulóról is.
A Renault 4 gyártása 1961-ben, pont hatvan éve kezdődött. A típus tervezésénél a pofonegyszerű kialakítás és az olcsóság volt fókuszban, akárcsak a Citroën Kacsa esetében. A kezdetben mindössze 603 köbcentis, 23 lóerős motorral készülő, akkor még épphogy fél tonna fölötti modellből az elképesztően hosszú, 32 éves gyártási periódus alatt több mint 8 millió példány talált gazdára.
Úgy tűnik, az Opel is meglovagolná a manapság oly népszerű terepjárósítási trendeket. Az idén megjelent, legfrissebb Astrából jelenleg két változat létezik hivatalosan: ötajtós csapotthátú és kombi. Ezen két verzió alfaja lehet a crossoveresített Astra.
Az autóiparba nemrég begyűrűző chiphiány a legtöbb autógyártót kellemetlenül érinti, és hatalmas kihívások elé állítja. A kialakult helyzet miatt világszerte gyárleállásokról, gyártási volumen-csökkentésekről és akadozó szállításokról szólnak a hírek. Kereslet ugyanakkor lenne, de jelenleg a kínálat ezzel nem tud lépést tartani.
A Skoda kettőre bővíti elektromos zászlóshajója, az Enyaq iV kaszniváltozatainak a számát. Az új változat a Coupe lesz, amit most jó pár képpel és egy kedvcsináló videóval mutattak meg, egyelőre teljes álcázással.
Az idei év első kilenc hónapjának adatai azt mutatják, hogy a Ford Mondeo pályafutásának végére teljesen elvesztette korábbi vásárlóbázisát, miközben a Mustang Mach-E egyre népszerűbb a vásárlók körében.
Hivatalosan ma indították be a Mercedes EQB gyártását a német autógyártó kecskeméti üzemében. A típus a Mercedes villanyautó-stratégiájából adódóan a már meglevő gyártósorokon készülhet.
A Holland Törvényszéki Intézet (NFI) nyomelemző szakemberei állítólag sikeresen fejtették vissza a Tesla Autopilot által gyűjtött adatokat. Azt mondják, így olyan részleteket is megtudhatnak egy-egy balesetről, amelyekre a gyártótól kapott adatokból nem feltétlenül lehetne következtetni.
Ambiciózusan halad az elektromos jövő felé a dízelbotrány fekete füstjéből kihajtó Volkswagen, így a tervek szerint már 2030-ra a márka modelljeinek fele elektromos hajtással lesz elérhető. Ehhez rendesen bele kell rántani a következő szűk évtizedben, hiszen az ID.3-as és ID.4-es mellé még bőven kellenek kisebb és nagyobb autók,valamint rengeteg fejlesztés a sikerhez. Ha valaki igazán tudja, hogyan kell felépíteni egy elektromos autó birodalmat, akkor az Elon Musk, így Herbert Diess ismét találkozott a Tesla vezérével.