Hírek

2021. október 22., 12:17 Módosítva: 2021.10.26 14:42
680

Régóta hallani a következő SL generációról, amely ezúttal az AMG kínálatába érkezik, és visszatér a gyökereihez. Ám úgy tűnik, a jövő héten vége szakad a titkolózásnak, ami a típust eddig körülvette.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. október 22., 09:24 Módosítva: 2021.10.26 13:08
5

A Ssangyong még a koronavírus-járvány előtt került nehéz pénzügyi helyzetbe, a felszámolástól pedig csak a csődbíróság mentette meg tavaly decemberben. Úgy néz ki, most gombokért szerezheti meg egy 2015-ben alapított koreai elektromos busz- és teherautó-gyártó, az Edison Motors.

2
Távolról sincs vége, olvasson még
2021. október 22., 05:53 Módosítva: 2021.10.24 16:21
296

Érdekes módon próbálja bizonyítani a Toyota, hogy a hidrogénhajtás milyen széles körben használható: készíttettek egy működő RC modellt ilyen hajtással, és persze a Miraira emlékeztető karosszériával.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. október 21., 19:16 Módosítva: 2021.11.02 20:18
132
Látástól parasztvakulásig dolgoznak az autóipar munkásai, de nem mindenki ugyanazt a jövőt próbálja elérni. A pánikban önreformáló VW-nek, vagy a derűsen tagadó Toyotának lesz igaza? És aki középen áll?
2021. október 21., 16:30 Módosítva: 2021.10.26 08:58
416

Egy átlagos mai autóban már az alapfelszereltség is elég gazdag, különösen ahhoz képest, ami mondjuk tíz-húsz évvel ezelőtt jellemző volt. Persze nagyon ingadozó, hogy a kötelezőkön kívül melyik gyártó mit mér alapáron, és az is, hogy egyáltalán a vevőknek mire van szükségük. Az AutoPacific utóbbiról készített kutatást, ami ugyan az amerikai vásárlói igényeket mutatja, de azért érdekes megnézni, milyen elvárásaik vannak az embereknek.

bmwseatheating
Távolról sincs vége, olvasson még
2021. október 21., 14:42 Módosítva: 2021.10.26 08:58
201

Európában és Észak-Amerikában évekkel ezelőtt kezdett terjedni az Ázsiai márványospoloska, és ez a rovar okozott most fennakadást az ausztráliai autóimportban is.

amvpoloska.png
Távolról sincs vége, olvasson még
2021. október 21., 13:46 Módosítva: 2021.10.24 08:12
36

Meghökkentően néz ki elsőre a United Nude tanulmányautója, mely sokkal inkább egy szobor, mint autó, de valójában hasonló megoldásokkal már régóta előhozakodnak a formatervezők. Elég csak megnézni Marcello Gandini Lancia Stratus Zeroját vagy sokkal inkább az 1980-as Párizsi Autószalonon bemutatott Citroën Karint, melyet Trevor Fiore tervezett.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. október 21., 13:08 Módosítva: 2021.10.26 15:33
437

A BMW egyelőre annyit közölt, hogy nem szállít M3-ast és M4-est, ameddig a megfelelő minőségű alkatrészek meg nem érkeznek.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. október 21., 11:47 Módosítva: 2021.10.26 08:58
19

Az már kiderült, hogy jól fogytak a Teslák a harmadik negyedév során, most pedig azt is közölték, hogy a termelési rekordhoz nyereség-rekord is társult.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. október 21., 11:08 Módosítva: 2021.10.26 06:17
2830

A Credo autóbuszokat gyártó mosonmagyaróvári Kravtex-Kühne két év alatt fejlesztette ki az új Credo Econell 18 Next típust. A jármű mindhárom futóműve 19,5” átmérőjű kerekekhez méretezett, így az autóbusz jóval könnyebb lehet, mint a nagyobb kerekű társai. Ezért a jármű saját tömege a megszokott 17-18 helyett mindössze 14 tonna. Ez legalább három tonnával alacsonyabb saját tömeget jelent a nagyobb kerekű csuklós buszok önsúlyánál.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. október 21., 09:15 Módosítva: 2021.10.26 06:17
3889

Mostanában nem igazán ritkák az ezer lóerő feletti értékek, de a legtöbb esetben vagy több motor összjátékából származik ekkora teljesítmény, vagy valamilyen feltöltővel érik el. A Chevrolet sportrészlege azonban nem ezt az utat választotta.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. október 21., 06:11 Módosítva: 2021.11.03 11:52
101

Egy olyan mezőnyben, ahol ott az Audi S3, a Volkswagen Golf R, és már a Mercedes is frissítgeti az A35 AMG-t, nem lehet karba tett kézzel ücsörögni. Érezték ezt a BMW-nél is, ezért az eddiginél is sportosabb gépet faragtak az M135i xDrive-ból.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. október 20., 17:11 Módosítva: 2021.10.26 06:17
105

Az Amerikai Automobil Szövetség (AAA) vizsgálata szerint rossz időjárási viszonyok között az autók vezetéssegítő berendezéseinek (automata vészfék, sávtartó) hatékonysága jelentősen romlik, ezért arra figyelmeztetnek, hogy ha lehet, ilyen esetekben ne hagyatkozzunk rájunk.

aaa
Távolról sincs vége, olvasson még
2021. október 20., 13:48 Módosítva: 2021.10.26 06:17
2

Egyelőre elég keveset mutattak az új Range Roverből, de a kedvcsináló képekből azért sejthető, hogy ezúttal sem volt cél a gyökeres stílusváltás.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. október 20., 12:57 Módosítva: 2021.11.03 11:52
45

Az új márka megalakítása nem előzmény nélküli, de így is rekordgyanús, hogy a Zeekr bejelentésétől számítva hat hónap kellett a márka felállításához és a gyártás megkezdéséhez egy szupermodern üzemben.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. október 20., 10:18 Módosítva: 2021.10.23 10:20
96

A T.50 felrúg minden hagyományt, és ezt úgy teszi, hogy mindenki felkapja rá a fejét. Pedig a látvány messze van a kivételestől, de a V12-es szívómotor hangját nem lehet nem észrevenni.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. október 20., 09:38 Módosítva: 2021.10.21 11:11
200

Furcsa rekordot állított fel az amerikai Volkswagen támogatásával Rainer Zietlow az ID.4-essel: a típusé a leghosszabb, egyetlen országban megtett folyamatos utazás, nem napelemes elektromos autóval.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. október 20., 06:44 Módosítva: 2021.10.26 06:17
172

Type R még nem érkezett a legújabb Civicből, de átmeneti megoldásként bemutatták az Si változatot – legalábbis Észak-Amerikában – amely, kerek 200 lóerős, így már lehet vele egy jót autózni.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. október 19., 16:16 Módosítva: 2021.10.21 06:24
3

Úgy tűnik, a nagyobb teherautó-gyártók elég helyet hagytak a kisebb vállalkozásoknak azzal, hogy lassan váltják be elektromos modellekre vonatkozó ígéreteiket. Így jöhetett létre a BAX is, amely Németországból indulva próbál megkapaszkodni az elektromos teherautók ígéretes piacán.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. október 19., 13:05 Módosítva: 2021.10.22 16:56
14

A Stellantis amerikai részlege, ami lényegében az egykori Chrysler csoportot takarja, az LG Energy Solutions – a korábbi LG Chem – segítségével épít saját villanyautó-akkumulátorokat előállító gyárat.

ram ev
Távolról sincs vége, olvasson még
2021. október 19., 10:48 Módosítva: 2021.10.22 16:56
2780

Az ujszo.com híre szerint az Adblue előállítása egész Európában akadozik, mivel a földgáz drámaian megemelkedett ára miatt valószínűleg már nem hoz nyereséget a tevékenység.

adblue.png
Távolról sincs vége, olvasson még
2021. október 19., 09:10 Módosítva: 2021.10.21 06:24
125

A Foxconntól, amely a legjelentősebb elektronikai bérgyártóként vált ismertté, évek óta hallani, hogy belépne a villanyautók piacára. Korábban már mutattak egy villanyautó-padlólemezt, most pedig három teljesnek tűnő járművet is lelepleztek.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. október 19., 06:05 Módosítva: 2021.10.22 16:56
11

A japán márka európai vezetője, Guillaume Cartier beszélt a Nissan jövőbeli terveiről. Eszerint öt modell köré tervezik a cég jövőjét a kontinensen, és ezek közt nincs egyetlen hagyományos személyautó sem.

Távolról sincs vége, olvasson még
2021. október 18., 17:56 Módosítva: 2021.10.21 06:24
2

Az Ineos a legtöbb nagy autógyártóval ellentétben nem ígér elektromos modelleket: úgy néz ki, a cég más irányban keresi a karbonsemlegességet.

ineos h2
Távolról sincs vége, olvasson még
2021. október 18., 15:17 Módosítva: 2021.10.22 16:56
2

A Maserati szerint egyszerűen nem tudnák kielégíteni a várható igényeket, ha most mutatnák be a Grecale típust.

grecale blur
Távolról sincs vége, olvasson még