Hírek

2019. július 16., 06:04 Módosítva: 2019.07.17 11:27
82

Sokat nem tudunk meg róla, de ezzel az orr-részlettel itt először mutatta meg a Nissan az új Juke-ot. Ez lesz a nyolc év után megújuló kis SUV orrsarka.

vre
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. július 15., 16:23 Módosítva: 2019.07.17 17:55
116

Egy mobilitási szolgáltatásokat nyújtó kínai vállalattal, a DiDi-vel karöltve fejleszt a Bosch felhőalapú rendszert. A rendszerben lévő autók folyamatosan infókat küldenének az akkumulátoruk állapotáról és terheléséről. Ezek alapján a rendszer elkezdene osztani-szorozni, majd javaslatokat tenne a tulajdonosnak arra, hogy hogyan hosszabbítsa meg az akkumulátorcsomag élettartamát.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. július 15., 14:50 Módosítva: 2019.07.19 09:43
324

Nincsenek nagy illúzióink az orosz közlekedési infrastruktúra állapotáról, de a több sávos út közepéről nyíló szalagkorlát még arrafelé is extrém trógerságnak számít. Az elválasztó állapotát elnézve páran már bele is futottak a kivitelező morbid csapdájába. 

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. július 15., 12:38 Módosítva: 2019.07.17 16:26
78

Egyedül Európában tartja magát, más piacokon viszont hatalmasat estek a PSA-konszern eladásai az idei első fél évben. Közel 13 százalékkal kevesebb autót adtak el június végéig, mint tavaly ilyenkor.

be
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. július 15., 10:33 Módosítva: 2019.07.18 08:35
92

A Bin Laden-család neve erre ugyan pont nem került fel, de olyan versenyzők törték össze, mint Mario Andretti és Carlos Reutemann, Alan Jones pedig még futamot is nyert vele. Eladó ez az FW07-es Williams. 

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. július 15., 08:59 Módosítva: 2019.07.17 17:48
577

35 millió euró elköltése és hét hónap munka után újranyit a nardói tesztpálya. Nagyobb biztonságban lehet majd tolni a nagysebességű teszteket, de az önvezető autós fejlesztésekre is felkészültebb lett a központ.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. július 15., 06:38 Módosítva: 2019.07.16 15:21
119

Hiába változott óriásit az idei szezonra a Formula-E, Jean-Eric Vergne a teljesen megújult villanyos formulaautó-szériában is megvédte címét. Mindezt úgy, hogy az utolsó versenyhétvége két futamán még csak dobogóra sem állt. A gyártók közt egy alig ismert kínai csapat verte végig a legnagyobb autógyártókat. 

nzrb
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. július 14., 21:22 Módosítva: 2019.07.17 13:23
1248

Az áprilisinál szerényebb eredménnyel, de újra budapesti illegális gyorsulási versenyeknél ellenőriztek a BRFK rendőrei. Ezt a razziát most négy forgalmi bánta.

gyorsulási verseny razzia.png
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. július 14., 14:19 Módosítva: 2019.07.16 18:36
86

Kínában már a tizenkettedik egymást követő hónapban csökkentek az autóeladások júniusban, részben a gazdasági növekedés lassulásának jeleként. Az első féléves eladás több mint tíz százalékban áll a tavalyi mögött. 

bten
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. július 14., 13:14 Módosítva: 2019.07.15 19:26
151

Csak bemutatózott ugyan, de legalább megmutatta magát mozgásban az Aston évek óta fejlesztett csúcssportautója, a Valkyrie. A F1-es hétvégén, Silverstone-ban ért először nyilvánosan versenypályát az 1160 lóerős szörnyeteg. 

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. július 14., 11:36 Módosítva: 2019.07.18 08:35
238

Egy teljes Jeepekből, Chevrolettekből és GMC-kből álló szállítmányt nullázott le egy vonatbaleset Nevadában a semmi közepén. Több mint száz autó zúzódott össze a zárt vagonokban, Gladiatorok is voltak köztük.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. július 14., 09:32 Módosítva: 2019.07.15 16:44
182

Tartja a lendületét a Volvo, történelme legjobb első hat hónapján van túl a svéd-kínai márka. 340 826 autójuk fogyott június végéig, 7,3 százalékkal több, mint a tavalyi első félévben.

IMG 6987
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. július 13., 06:38 Módosítva: 2019.07.17 14:25
145

Eddig csak a Formula E adott megjelenési lehetőséget azoknak a gyártóknak, amelyek versenypályán fitogtatnák környezettudatosságukat, de ez jövőre változik. Indul az Extreme E, vagy röviden XE sorozat, amely terepen mutatja meg, milyen gyors lehet egy villanyautó.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. július 12., 15:21 Módosítva: 2019.07.15 06:44
43

Az év eleje óta találgatta a szaksajtó, hogy miben sikerül megegyeznie a Fordnak és a Volkswagennek, amely pickupot és furgont már most is közösen fejleszt. Most, a két cég közös sajtótájékoztatóján kiderült: a Ford VW alapú villanyautót mutat be 2023-ban, a VW pedig feladja saját önvezető kutatásait, és a Ford által támogatott Argo AI-ba fektet jelentősebb összeget.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. július 12., 13:55 Módosítva: 2019.07.15 12:39
93

A Volkswagen csoport felügyelőbizottsága eldöntötte: az új Škoda-Seat üzemet, amelyet 2022 körül terveznek beindítani, Törökországban építik fel.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. július 12., 11:35 Módosítva: 2019.07.16 18:45
145

Úgy látszik, ha nem is megszokott hobbi, de mégis érdemes a fedélzeti számítógép szoftverében keresgélni. Legalábbis annak az Acura tulajdonosnak bejött, aki két ismeretlen autó képeire bukkant rá saját új autója programjában.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. július 12., 07:31 Módosítva: 2019.07.16 18:45
125

A Wrangler platós testvérmodelljét a múlt év végén leplezték le, és Észak-Amerikában már kapható. Az európai kivitel azonban számos részletében eltér majd attól. A legfontosabb különbség a motor: míg Észak-Amerilában a 3,6 literes, 285 lóerős benzines Pentastar V6-ossal érhető el, hozzánk kizárólag hathengeres dízelmotorral érkezik.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. július 11., 17:49 Módosítva: 2020.09.03 12:35
302

A Fiat mintha kicsivel később kezdett volna hozzá a villanyautó-gyártás előkészítéséhez Európában, mint a konkurensei, de úgy néz ki, csak hozzálátnak a feladatnak, amely a szén-dioxid-kibocsátási átlag csökkentése miatt lényegében elkerülhetetlen minden európai gyártó számára. A patinás Mirafiori gyárat szemelték ki a feladatra, ahol elég nagy mennyiségben készülhetnek elektromos Fiat 500-asok.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. július 11., 15:41 Módosítva: 2019.07.14 06:58
319

„Egy csepp luxus” - így hivatkozik erre a nélkülözhetetlen újításra a Volkswagen, bár pont a legdrágább modellekhez egyelőre nem kínálják. A mindig helyesen álló jelvényt korábban csak luxusautókhoz lehetett elérni, de ez láthatóan változni kezdett.

dynahubcap
Távolról sincs vége, olvasson még
2019. július 11., 11:55 Módosítva: 2019.07.14 09:34
307

Az EXP 100 GT az, amit a neve is jelent: nagy túrakocsi. De nem csak úgy ímmel-ámmal nagy: benzinmotorral sem építettek ekkorát a brit gyártónál eddig. Egy ekkora testtel pedig igazi csoda, hogy 700 km-es lett a hatótáv.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. július 11., 07:15 Módosítva: 2019.07.15 06:45
321

A Lada számára új korszak eljövetelét jelentette a Largus 2011-ben: ez volt az első modell, amelyet már a Renault segítségével állítottak gyártásba. És bár azóta jöttek újabb típusok, a Largus, köszöni, jól van, sőt, most csinosítottak is rajta egy keveset.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. július 10., 17:33 Módosítva: 2019.07.13 06:43
753

Különös sztori ez a Beetle gyártásával. Három modellt gyártottak ezen a néven, és a Volkswagen Európában már 1974-ben leváltotta az elsőt, majd 1997-ben mutatta be a másodikat. Viszont a világ más részein az eredeti Bogár gyártásban maradt – Brazíliában 2003-ig – így a folytonosság tulajdonképpen nem tört meg, 1938-tól, az első KdF Wagen legyártásától a mai napig, amikor az utolsó Bogarat is elkészítették, Mexikóban.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. július 10., 16:14 Módosítva: 2019.07.15 06:45
212

Már évek óta folyik a Ferrarinál az egyedi autók építése, de csak most kezdenek beszélni róla. A sportkocsigyártó marketing-igazgatója elmondta, hogy jelenleg öt évet kell várnia az autójára annak, aki most áll be a sorba, pedig elég szűk kör fér hozzá egyáltalán a szolgáltatáshoz.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. július 10., 14:17 Módosítva: 2020.09.03 12:36
62

A brit Autocar egy névtelen vezetőre hivatkozva azt írja, hogy Kínában küldhetnek gyártásba egy valóban kis méretű Mini típust, méghozzá elektromos hajtással.

Távolról sincs vége, olvasson még
2019. július 10., 14:16 Módosítva: 2019.07.12 07:34
66

Ki tudja, hanyadik arculatváltás zajlik épp a Mitsubishinél az elmúlt tíz évben, ennek a legutóbbinak azonban egyértelműen a Pajero Sport lesz az egyik legszebb példája: itt látszik eddig a legtisztább formában a Dynamic Shieldnek nevezett, végtelenül egyszerű orrkiképzés.

ps2020 tsr
Távolról sincs vége, olvasson még