Így három évvel a bemutató után időszerűvé vált az Audi SQ7 frissítése. A motorhoz teljesen érthető módon nem nyúltak, a 430 lóerő és a 900 Nm nyomaték talán elég lesz még néhány évig.
Úgy látszik, a Volvo is beszáll a méretversenybe és először a márka történelmében öt méternél hosszabb autót építhet.
Nem, ez nem egy 2030-ban írt hír, hanem a jelen: egyre többen tudni vélik, hogy a BMW együttműködésbe fog a Jaguar-Land Rover csoporttal.
Persze, a szériaváltozat nyilvánvalóan nem kap majd harmincas kerekeket, de a vállalat első embere szerint a 2020 után modellek számos érdekes részletet leshetnek el a 19_19 tanulmányról.
A Toyota a 2020-as évek elejére tíz villanyautót szeretne bemutatni, ami elég ambiciózus vállalkozás annak fényében, hogy jelenleg csak hibrideket árulnak. Most azonban kiderült, hogy a tervek megvalósításához Kínából érkezik a segítség.
Habár a márka nemrégiben lemondott vezérigazgatójának, Harald Krügernek még 2020 tavaszáig szól a megbízatása, máris megtalálták cégen belül az utódját.
Ötből egy friss jogosítványos balesetezik egy éven belül, ezért az Egyesült Királyságban bekeményítenek.
Radikálisan, legalább harmadára csökkentené a személyautók napi több százezerre tehető fővárosi használatát 2030-ig a Brüsszel Fővárosi Régió csütörtökön megalakult kormánya - közölte a belga sajtó pénteken.
A Corvette 66 éves történelme során már többször felmerült, hogy középmotoros legyen, még működő koncepció is készült. Viszont a most megjelent C8 jelzésű generáció az első, bárki számára megvehető középmotoros Corvette. Már a Nordschleifén is meghajtották az álcázott változatot, de legjobb reklámfogás az volt, amikor kivitték az utcára, és az álcázásra felragasztották a megjelenés dátumát.
Sokan küzdenek a párhuzamos parkolással, de még orral sem sikerülhet mindig elsőre beállni. Szűkebb parkolóhelyeken vagy sávokban egyenesen megvagyunk lőve egy-egy nagyobb autóval. Az amerikai Protean Electric, aki eddig főleg agymotorokkal foglalkozott, kifejlesztett egy egységet, ami megkönnyíti a parkolást.
A Lexus GX-et eleve a Toyota Land Cruiser alapjaira építették, így illik neki ügyesen mozognia úttalan utakon. Viszont a most bemutatott Off-road koncepcióval még messzebb is elmerészkedhet az ember. Az autó belteréhez nem nyúltak, mert az eleve kényelmes, viszont kívül elég szembetűnő kiegészítőket kapott. Jó gázlómélységről árulkodik az A-oszlopon elvezetett szívócső, és az eredetileg mélyre nyúló lökhárítót is elfelezték, hogy javuljon az első terepszög. Innen indulnak az acéllemezek és merevítők, amik alulról védik a hajtásláncot.
Frissül a Mazda kis négyajtós családi kompaktja. Megkapja ugyanazt az egyen pofát az adaptív fényszórókkal együtt, mint az összes nagyobb Mazda. Ezen kívül stílusosabb alufelniket és átvariált hátsó lámpákat kap, és ezzel vége is a külső frissítéseknek. Technikáját tekintve megkapta a Mazda összes vezetéssegítő rendszerét, és az I-Eloop névre keresztelt rendszert, ami igazából csak motorféknél kapcsolja rá a generátort a motorra, így némi energiát nyer vissza a veszteségből.
Érdekes jövőfejtegetés született az insideevs.comon az egyelőre szűk városi villanyautós piac egyik főszereplőjéről. A villanyautókra szakosodott lap azt az amúgy magától értetődő kérdést veszi végig, hogy van-e még értelme egy ennyire drágán és körülményesen gyártható kisautónak vagy ideje lemondania az i3-nak a különcségről.
Nem túloztak a Fordnál, amikor a hagyományos személyautók leépítéséről beszéltek a szadadidő-autók javára, de eddig úgy volt, hogy ez csak az amerikai piacon lesz egyértelmű irány. Erre föl most olyan infókat szerzett meg az Autocar, miszerint Európából is eltűnik majd jelen formájában a Mondeo. De az S-Max és a Galaxy is.
A Toyotát is elkapta a Holdra szállási láz. Idén, az Apollo-11 útjának ötvenedik évfordulójának évében egyszer már bejelentették, mivel lesznek ott a Japán Űrkutatási Ügynökség 2029-re tervezett Hold-projektjében, azaz végeredményben a Holdon. Most az érdemi fejlesztésnek is nekikezdenek.
New York a kilencvenes évek óta rengeteget változott, de egy brooklyni utcában múlt hétig volt valami, ami állandó része volt az utcaképnek 1994 óta. Ez az öreg Cadillac, amit 25 év után vontattak el a helyéről.
A zuhanások éve ez a globális újautó-piacon. A jelentős kínai csökkenés után az európai helyzetről sincsenek jó hírek. Júniusban újabb visszaesést szenvedett el az európai autópiac, az Európai Unió minden nagy tagállamában csökkent a forgalomba helyezett új autók száma.
Kínában már biztos lesz villanyos Navara, a Nissan helyi partnere, a Dongfeng ugyanis megcsinálta a platós full villanymotoros változatát. Egész jó hatótávot mondanak hozzá.
A Mercedesnél is elkezdték visszafogni a költségeket. Tervben van több gyenge eladású modell letörlése a palettáról, és valószínű, hogy az X osztállyal kezdik a tisztogatást. Európában, Ausztráliában és Dél-Afrikában csak 17 600 darab kelt el tavaly. Ráadásul Amerikában, ahol rengeteg platóst adnak el, a 2017-ben bemutatott X osztálynak esélye sincs a full size pickupok mellett.
Kedden kiadta jelentését a washingtoni székhelyű Center for Advanced Defense Studies, így már nyilvános, hogyan kerültek Kim Dzsong Un páncélozott Mercedesei a szankciókkal sújtott Észak-Koreába. A csavaros utazás Hollandiában indult, majd Kínán, Japánon, Dél-Koreán és Oroszországon keresztül ért a diktátorhoz a csomag.
Egy rendőrségi akción készült képeknek hála megnézhetjük, hogy néz ki egy nagyüzemi replika-készítő műhely. Brazília mélyén működött ez a kamu Lamborghinikre és Ferrarikra szakosodott üzem, ahol a képek szerint a nulláról készültek a drága hamisítványok.
Bemutatta az Eviját, első elektromos szupersportautóját a Lotus. Nem túloztak a britek, amikor extrém dobást ígértek: harminc híján kétezer lóerős lett és tíz másodpercen belül gyorsul nulláról háromszázra az újdonság.
Miközben többen, például a Volvo és a BMW rekorderős évkezdésről jelentett, a honfitárs PSA-hoz hasonlóan a Renault is a tavalyinál gyengébb első félévet hozott össze. Azzal számolnak, a hamarosan megjelenő új termékeikkel sikerül majd mérsékelni a veszteségeiket a főbb piacokon.
Ötven új Smarttal nő 150 autósra a Mol autómegosztó szolgáltatása, a Mol Limo villanyflottája. Az EQ fortwo-k és forfourok benzines Volkswagen Uppokat váltanak, így összességében marad 450 autós a szolgáltatás autóinak száma.
Az elmúlt öt évben gyártott 507 ezer autóját kénytelen visszahívni a Volvo. Csak dízelek érintettek, a műanyag szívósornál lehetnek bajok.