Nemrég került fel egy rövid videó az Instagramra, amiben egy mustangos kiélvezi, hogy üresek az utak. Persze az egész balul sült el, és még így is szerencsésnek mondhatják magukat – írta a Carscoops.
A Hyundai már korábban is mutatott hasonló, középmotoros járműveket, amelyekről azt mondták, elsősorban kísérleti célokat szolgálnak. Az MR23T jelzésű autó is valami ilyesmi lehet – a pletykák szerint annyi eltéréssel, hogy ez már hibrid hajtásláncot hordoz magában.
Alighanem az Audi kínai részlegétől sikerült kicsempészni egy fotót a lépcsős hátú A3-asról, annak is a nyújtott tengelytávú L változatáról.
Sajtóértesülések szerint a német kormányzat több képviselője és több német autógyár, így a BMW, a Mercedes és a Volkswagen csoport vezetője tárgyalt – természetesen távolról, konferenciahívásban – annak a lehetőségéről, hogy hogyan tudnák minél hamarabb újraindítani az ipari termelést, nem csak Németországban, de egész Európában.
Nincs két hete annak, hogy rácsodálkoztunk László levelére New York-ból, aki leírta, milyen simán megy a minden élethelyzetet autóból megoldani képes nemzet hazájában egy autós koronavírus-tesztelés. Erről a módszerről azóta megtudtuk, hogy nem csak az USA-ban létezik, de a parkolóban végezhető, kiszállásmentes autós gyónásban talán tényleg világelsők.
A Volkswagen szokatlan módon csak mellékesen említette meg egy sajtóközleményében, hogy hamarosan érkezik az Arteon és a Tiguan hibrid GTE változata.
Komoly indok kell hozzá, hogy egy harmincéves Fiat Tipo vagy egy hasonló korú Peugeot 405 izgalomba hozza az autóbuzikat az interneten, pedig ez történik épp. Csak egy három évtizeden át magára hagyott autókereskedést kellett újra megnyitni ehhez.
Bár új személyautó-márkából manapság annyi van, mint égen a csillag – különösen amióta az elektromos hajtásban meglátták a befektetők az üzleti lehetőséget – a teherautók piacán azonban sokkal kevesebb a mozgás. Így sokkal nagyobbat is szólhat egy új, alternatív hajtású haszonjárműveket kínáló szereplő megjelenése, amilyen a Hyzon.
Már korábban sejthető volt, hogy rövidesen elbúcsúzik az Alfa Romeo Giulietta, ám a pletyka csak most nyert megerősítést. A márka markering-igazgatója, Fabio Migliavacca beszélt cége terveiről.
A Suzuki ugyan Indiában is kiállította már a Jimny háromajtós változatát, de úgy tűnik, forgalmazni nem kezdték el, és nem is tervezik. A helyi leányvállalat, a Maruti-Suzuki ehelyett készít egy ötajtós változatot, amely jobb ár-érték arányt nyújthat.
Április 1-jével új forgalmazóhoz kerül a Jaguar és a Land Rover márka Magyarországon: a holland AutoBinck csoporthoz tartozó British Automotive Hungary Kft.-től a magyar székhelyű AutoWallishoz tartozó Wallis Automotive Europe-hoz kerül a képviselet joga.
A Carscoops közölt egy rövid cikket egy kamionról és egy személyautóról, akik nem jöttek ki túl jól egymással. A vége az lett, hogy karamboloztak, és természetesen a személyautó járt rosszabbul.
A Trump adminisztráció eddig sem csinált titkot belőle, hogy lazítana az autókra vonatkozó környezetvédelmi szabályok tervezett szigorításán. Ám ez eddig a legegyértelműbb lépésük ebbe az irányba.
A Karma a Fisker csődje után, a cég maradékai köré szerveződött új cég. Karma Revero néven kínálják az egykori Fisker Karma egy változatát, de most mutattak egy olyan félkész platformot is, amely csak a műszaki alapokat tartalmazza.
Hetek óta padlón van a nyersolaj világpiaci ára, de a nemzetközi kereskedelemben irányadó Brent- és WTI-típusú olajok olcsósága mellett vannak extrém alacsony áron kínált olajtípusok is. Több helyen a kitermelők egy-két korsó sör áráért kénytelenek túladni egy hordó olajon, de a héten olyat is látott a piac, ahol negatívba fordult ár.
A Magyar Suzuki esztergomi gyárában két héttel tovább maradnak tétlenek a gépsorok a korábban tervezett április 3-ai újraindításhoz képest.
A Mercedes facebook-oldalán jelent meg az új jelvény, amely a koronavírus-járvány kapcsán jött létre.
Bár az érintőképernyő már több mint egy évtizede terjed megállíthatatlanul, az autógyártásban csak az utóbbi években kezdett teljesen eluralkodni. És úgy tűnik, a vásárlók és az autógyárak egy része sem tartja ezt a jelenséget igazán jónak.
A Volkswagen e-Up! viszonylag régóta piacon van, de igazán tavaly ősszel vált vonzóvá, amikor bemutatták az új változatát, nagyobb hatótávval, valamivel alacsonyabb áron. A kereslet ilyen mértékű erősödéséhez azonban kellettek az állami támogatások Európa-szerte.
A Carscoops közölt egy rövid cikket egy driftelő Nissan 350Z-ről, aminek menet közben felpattant a motorházteteje. Ebben semmi különleges nincs, de ahogy a sofőr, Luke Fink megoldotta a problémát, az már figyelemreméltó.
A veteránautók villanyosítása egyre elterjedtebb, bár nem mindenki van oda az ötletért. Akárhogyan is gondolod, ez a teljesen elektromos 1971-es Mercedes-Benz SL biztosan tetszeni fog.
A lélegeztetőgép-gyártás világszerte az ipari szereplők egyik fontos feladata lett, köztük az autógyárak is igyekeznek megfelelni az elvárásoknak, különbözőképpen.
Bár szeptember 29., amikor a Párizsi Autószalon megnyitott volna, még messze van, az esemény szervezői már most bejelentették, hogy az idén a szokott formában biztosan nem láthatjuk együtt az autógyártók újdonságait.
A kínai gyártó szerint a jelenlegi villanyautó-akkumulátorok nem elég biztonságosak, a fajlagos kapacitás kedvéért a gyártók hajlamosak félretenni a biztonsági megfontolásokat.
Bár egyelőre csupán kis sorozatról van szó, a BMW egyértelműen jelezte, hogy bízik a hidrogén-hajtás jövőjében.