Régi, de úgy néz ki, elég jól működő trükköt vesz elő az Audi az új A1-es kapcsán: szépen körbeműanyagozzák a prémium Polo-rokont, terepjárós stílusban. Így divatosabb tárgy lesz belőle, amit nyilván drágábban lehet majd kínálni.
Az eddig sem volt titok, hogy a Li-ion akkumulátor randa dolgokra képes, ha zárlatos lesz. Az autóba való méretű cellacsomag pusztító képességeivel azonban eddig kevés alkalommal szembesülhettünk. Most azonban egy szerencsés Monreal-i baleset szemlélteti, hogy mekkora lehet a veszély.
A szén-dioxid-kibocsátási szigorítások egy váratlan mellékhatása, hogy az olcsó kisautókat eltünteti az európai újautó-piacról. Az ok az, hogy az ezekben használt, olcsón gyártható benzines szívómotorok már nem fogyasztanak elég keveset, így a jövő évtől már nem javítják, hanem rontják a szén-dioxid-kibocsátási átlagot. Ahhoz pedig nem keletkezik elég haszon rajtuk, hogy a bírságot beépíthessék az árba, mint a drágább modelleknél.
A Nürburgring után a Spa-Francorchamps-ban is a Renault-hoz került a leggyorsabb elsőkerekes címe. A Hondánál pattog a labda.
Volodimir Zelenszkij ukrán elnök Facebook-üzenetben követelte a hétvégén Arszen Avakov belügyminisztertől, hogy haladéktalanul mentse fel hivatalából Vitalij Hluhoverját, Dnyipropetrovszk megye rendőrfőnökét, aki ellen az Állami Nyomozó Iroda (DBR) vizsgálatot folytat befolyással való visszaélés gyanúja miatt.
Egy észak-dakotai kisváros 113 éves hídját rombolta le egy eltévedt kamionos. Az öreg fémhíd megadta magát a negyven tonna szárazbabnak.
Kezdődik az őzek párzási időszaka, ezért fokozott figyelmet kér az autósoktól az Országos Magyar Vadászati Védegylet és a Magyar Autóklub is.
Nemcsak visszatér végre, de egész modellcsaládja lesz a Saleennak. Városi terepjárója és gnóm törpéje is lesz a kínaivá lett amerikai márkának.
Egy másodfeltöltés, egy összetettebb közlekedésbiztonsági bemutató kiragadott részletének videója futott 12 milliós nézettséget a Facebookon hétfő óta. Önmagában sem gyenge ez az egy perc, megmutatja a nyilvánvalót, hogy mennyi esélyed van egy átlagos családi autóban, ha egy 43 km/h-val érkező negyventonnás tárgy nekitol egy megpakolt nyergesnek.
Szép lassan szivárognak a nagy autógyártók első féléves eredményei, a Nissan és az Alfa Romeo után a Ford hozott elég rossz számokat.
Hiába költöttek durva pénzeket a modellpaletta fejlesztésére, jelenleg több Lanciát adnak el Európában, mint Alfát.
Nem áll jól a Nissan szénája, a friss pénzügyi jelentésük szerint az aktuális negyedévben gyakorlatilag eltűnt a profitjuk.
Nincs is annál kellemesebb érzés, mint amikor a viszkető szemünkből patakokban folyó könnyfüggöny mögül szemléljük a taknyos papír zsebkendő hegyeken túl tomboló nyarat. Vagy marad az antihisztaminos kóma, de az meg vezetés közben nem az igazi.
A kínai nemzeti energiahivatal Pekingben jelentette be, hogy 2019 júniusának végére a villanyautó töltőoszlopok száma elérte az egymilliót Kínában. A hatalmas szám nem véletlen, igény bőven van egy ekkora hálózatra; csak tavaly 1,25 millió plug-int, vagy tisztán elektromos autót adtak el az országban.
Több, mint öt éve mutatták be a Mitsubishi orbitális terepjárójának legfrissebb változatát, így már ideje volt egy kiadós ráncfelvarrásnak.
Lassan, de a Seatot is elérte az elektromosautós divathullám. Anno ők is megpróbálták eladni a Volkswagen Up-ot Mii néven és minimálisan átfaragott dizájnnal. Viszont itt most egy saját villanyautóról van szó, még akkor is, ha az elektromos platform az anyacégtől jön. Az új Seat El-Born ráadásul nagyon hasonlít a Volkswagen egyik villanyautó tanulmányára, az I.D. Hatchre.
Már a kémfotók megjelenésétől kezdve bíztak benne a rajongók, hogy lesz még kézi váltó a legújabb Corvette-ben, viszont ezt az álmot most Tadge Juechter szertefoszlatta. Mivel ez az első középmotoros Corvette, ami gyártásba megy, és a GM-nek vélhetően automata váltója sem volt középmotorhoz, nemhogy manuálisa. Az automatát is a Tremec-kel közösen fejlesztették - valószínűleg rengeteg pénzből -, és Juechter azt mondta, nem lenne gazdaságos még egy váltó kifejlesztése, főleg egy olyané, ami elbírja majd az alsóhangon 492 lóerőt.
A Bugatti első embere, Stephan Winkelmann egyelőre az ötlettől is irtózik, hogy hobbiterepjáró kerüljön a modellpalettára. Viszont nem szabad elfelejteni, hogy anno a Porsche is csak azért hozta létre a Cayenne-t, hogy megmentse őket a csődtől. A Bugatti egyelőre talán nincs rászorulva, de ha véletlen mégis, egy német dizájner megrajzolta nekik a Spartacust.
A brit közlekedési hatóság szerint az egyik legnagyobb közúti veszélyforrást a hiányos, vagy rosszul látható felfestések jelentik. A probléma kezeléséhez először fel kell mérni a kritikus pontokat, amihez mesterséges intelligenciát használnának.
Az Audi is beszáll a ligába, ahol az ügyfelek egy fura ellentmondásra buknak: magas hasú autó kell nekik alacsony tetővonallal. A Q3-ból csinálták meg az első kupés crossoverüket, a Q3 Sportbacket, amit Győrben gyártanak majd. Ahogy minden motorját, amivel kezdetben venni lehet.
Az autós reklámokban nagy hagyománya van a különböző szenzációsan nehéz dolgok vontatásának, mint például repülők, hajók vagy épp űrsiklók. Ezúttal a Ford nyúlt a kissé már megkopott recepthez és egy alapból 500 tonnás szerelvényt pakoltak meg csordultig F-150-ekkel.
A BAIC kínai autógyár 5 százalékos részesedést szerzett a Daimlerben, így a Geely 9,69 százalékával együtt már a német gyártó közel hatoda kínai tulajdonban van.
Vannak még hősök a világban, például az a brit fiatalember, aki 20 fontban fogadott, hogy képes tolatásból rendőr-stílusban 180 fokban megfordulni. Egy Smarttal.
A 2017-ben bevezetett Cadillac-féle Marketplace egy fedélzeti applikáció, amivel többek között foglalhatunk magunknak asztalt egy útba eső étterembe, vagy épp egy parkolóhelyet a célunknál, amit aztán automatikusan ki is fizet nekünk az app.
Carlos Ghosn kálváriája a japán hatóságokkal hónapokig tartott, de úgy tűnik márciusi szabadulása után most többszörös kárpótlást szeretne.