Persze egy ideje már nem a középmotoros modell az alap-Ferrari, az év elején bemutatott F8 Tributo a maga 720 lóerejével már ugyanazt a dinamikát nyújtja, mint a nagyobb, V12-es Superfast, az új SF90 Stradale viszont át is veszi a csúcsmodell szerepét.
Az állami hátterű török népautó-programról 2012-ben hallottunk először, és azóta elég rendszeresen. Jellemzően az épp aktuális ipari miniszter mond nagyokat róla, közepesen távoli időpontokat emlegetve.
Ha a német lapok értesülései helytállóak, abból a Porsche következő nagy botránya lehet. Az ügyészség egyelőre egy gyanúsan nagy összegű kifizetés miatt vizsgálódik, amelyet egy egykori munkástanácsi tagnak folyósított az autógyártó.
A Fővárosi Közgyűlés döntése szigorú: a míg benzines autóból az Euro 2-eseket és annál rosszabbakat érinti a korlátozás szmogriadókor, a dízelek esetében a határ októbertől az Euro 5-ös kategória lesz.
Az új 1-es sorozattal csaknem egyszerre érkezik az X1 frissített változata, amelyen úgy változtattak egészen keveset, hogy mégis rögtön észrevesszük.
A Ford 1966 és 1969 között tarolt Le Mans-ban a GT40-esekkel, az aktuális Ford GT-t pedig arra fejlesztették, hogy 2016-tól hasonló sikereket arassanak. Az első évben össze is jött a győzelem Le Mans-ban, de az idén elfogynak az ötvenedik évfordulók, a Ford pedig lezárja az újabb európai kalandot.
Az M1-esen összetörte a vontatmányát, de tovább hajtott, végül az M5-ösön állították le ezt a szerb kamionost kedden, miután megszórta a pályát a roncsból kihulló dolgokkal.
Jelenleg még csak a legforgalmasabb Supercharger állomásokat érinti az intézkedés, de nem kizárható, hogy hamarosan mindre kiterjesztik. Az ok egyszerű: így akadályozható meg, hogy szükségtelenül feltartsák egymást a villanyautók.
A Honda SCMS-nek hívja a külső visszapillantókat leváltó rendszerét, ami szó szerinti fordításban az oldalsó kameratükör rendszer kifejezés fordítása.
Előzmény nélkül érkezik az új modell, amelyről most közöltek először bármiféle képet.
Aszfalton is istenkísértés kipróbálni, hogy mit tudhat egy 1200 lóerős autó, de Zef Eisenberg ennél valamivel bátrabb manőverre vállalkozott. A Wales-i Pendine Sands homokján futott rekordot agyontuningolt, de rendszámos Porschéjével.
Jövőre lenne 50 éves a BMW Garmisch, csakhogy nem igazán tudni, hogy mi lett az eredetivel. Így a tervező aktív közreműködésével alkották újra a formát, amely ma sem érdektelen.
Eddig a Golf Amerikában is a VW kínálat egyik alapköve volt, de úgy tűnik, ezen rövidesen változtatnak. Kínálják majd a nyolcadik generációt, de már csak a legdrágább, legsportosabb Golf GTI és Golf R változatokat.
A sportos csúcsmodell, az Insignia GSi tuningváltozatát mutatta be az Irmscher. Kívülről is elég látványosan átalakították a típust, de nem ez az egyetlen változtatás.
A BMW először próbálkozik elsőkerék-hajtással a kompakt kategóriában. Ahogy sejthető volt, az új modell tágasabb lesz, mint az elődei, viszont a formaterv elég jellegtelenre sikerült.
Egészen valószínűtlen a bejelentés: a Renault vezetése belement, hogy megvizsgálják a fúzió lehetőségét a Fiat Chrysler Automobiles-szal. Az előzetes elképzelések szerint a két autógyártó tulajdonosai egy új, Hollandiában bejegyzett vállalatból részesülnének 50-50%-ban. Az ügylet vesztese a Nissan lehet, amely könnyen a jelenlegi Renault-Nissan szövetségen kívül találhatja magát.
A Daimlernél át kell gondolni a beruházási terveket - hangsúlyozta a német járműgyártó társaság távozó vezetője szerdán Berlinben, a részvényesek közgyűlésén. A napokban a BMW által is elbúcsúztatott Dieter Zetsche az autóipari digitalizációról, az önvezetésről, a hálózatosodásról, de még a politikáról is beszélt búcsúbeszédében.
Az Európai Unió Tanácsa is jóváhagyta a jobb aerodinamikai jellemzők, illetve a biztonságosabb és kevésbé környezetszennyező közlekedés érdekében kialakított, lekerekített orrú vezetőfülkés teherautók használatát 2020. szeptember 1-től - közölte az uniós tanács szerdán. Ezzel már formális akadálya sincs annak, hogy jövő ősztől hosszabb fülkés, kerekebb orrú teherautókkal szórják meg az európai utakat a gyártók.
Még mindig nem kizárt, hogy elkaszálják az i8-at ahogy van, de egyre valószínűbbnek tűnik, hogy lesz utódja, az pedig egyre több pletyka szerint már villanyos lesz és nem hibrid.
A stuttgarti államügyészség 90 millió eurós bírság kiszabásával lezárta a Bosch autóipari beszállítóval szemben a Volkswagen-konszern dízelbotrányában játszott szerepe miatt indított eljárást.
Ránézésre azért nem különbözik drámaian az eddig forgalmazott, és a felújított Superb. A legmarkánsabb eltérés az első lökhárítók kialakítása: az új változatnál nagyobbak a fekete betétek, és a közepükre került egy LED-lámpasor. Ezen felül változtattak a hűtőrácson is, vastagabb lett a kerete, de ez tényleg nem nagyon feltűnő, ahogy a fényszórók belsejének módosítása sem.
Valójában kicsit populista, de legalább tényleg közhasznú programot hirdetett meg Robin Hood néven nemrég Mexikó tavaly megválasztott elnöke, Lopez Obrador. Ennek részeként hamarosan korrupt politikusoktól és gengszterektől elkobzott luxusautók ára kerülhet az ország szegényebb vidékeire.
A Škoda bemutatta a Citigoe iV nevű elektromos autóját. Ez ránézésre nem tér el nagyon a benzines változattól, viszont az elektromos hajtáslánc itt többet tud, mint a testvérmodell, a VW Up! villany-változatáé.
Tavaly mutatta be a Renault ezt a látványos, kupétetős modellt Oroszországban, és ott is kezdik most gyártani, a Duster műszaki alapjain.
Ennek a fajta magasított kombinak látszatra semmi értelme, de épp a látszat az, amiért mégis csinálják. A terepjárók zömével sem mennek terepre szinte soha, viszont a fényezetlen műanyagokat láthatóan sokan tartják férfiasnak.